۰ نفر

بهبود ضبط ویدیو‌های تایم لپس در گوشی آیفون

۱۳ دی ۱۴۰۰، ۳:۲۹
کد خبر: 595812
بهبود ضبط ویدیو‌های تایم لپس در گوشی آیفون

ضبط تصاویر خیره کننده هنگام عبور ابر‌ها و عبور اتومبیل‌ها در گوشی آیفون محدودیت‌هایی دارد، اما یک اپلیکیشن می‌تواند این ویژگی را بهبود ببخشد.

به گزارش اسکرین رنت، گوشی آیفون می‌تواند با کمک یک برنامه پیشرفته که اخیرا در اپ استور اپل ارائه شده است، ویدیو‌های تایم لپس ضبط کند. ویژگی‌های ویدیویی جالب بسیاری به طور پیشفرض در برنامه دوربین آیفون ایجاد شده است که از جمله آن‌ها می‌توان به شیوه جدیدی از پرتره در آیفون ۱۳ اشاره کرد. با این حال ویژگی کنترل «موشن بلور» در آیفون بسیار محدود است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، از سوی دیگر برنامه دوربین آیفون دارای ویژگی تایم لپس یا تصویر زمان گریز نیز هست، اما فقط چند گزینه برای تنظیم ویدیو‌های ضبط شده وجود دارد. با این گزینه‌ها این امکان وجود دارد که بین دوربین‌های جلو و عقب جابجا شوید. نسخه‌های اخیر اپلیکیشن دوربین نیز با امکان تنظیم نوردهی به کاربر اجازه می‌دهد تا منظره مورد نظر خود را کمی روشن‌تر یا تاریک‌تر کند. اما این تنها چیزی است که می‌توان در این تصاویر تغییر داد. سرعت ویدیو ضبط شده با این گوشی حدود ۱۵ برابر می‌شود که البته به میزان فیلمبرداری هم بستگی دارد. کنترل نداشتن کاربر روی گزینه‌های دیگر نیز می‌تواند منجر به ضبط تصاویری نا امید کننده شود.

اپل2

البته اپ استور پر از برنامه‌هایی است که نقص برنامه‌های پیش فرض آیفون را پوشش می‌دهد. برنامه «Blendeo» یک برنامه تایم لپس فوق العاده است که کنترل نهایی را بر ظاهر ویدیو به کاربر می‌دهد. با استفاده از این برنامه می‌توانید ویدیو‌های موجود در گوشی خود را هم انتخاب و تنظیمات دلخواه خود را روی آن‌ها اعمال کنید.

برنامه Blendeo رایگان است، اما روی ویدیوی خروجی شما یک واترمارک به جا خواهد گذاشت.