۰ نفر

چگونه استیکرهای واتساپ را در آیفون دانلود کنیم؟

۵ دی ۱۴۰۰، ۲:۱۳
کد خبر: 593195
چگونه استیکرهای واتساپ را در آیفون دانلود کنیم؟

در این خبر روش دانلود استیکر‌های واتساپ در آیفون توضیح داده شده است.

به گزارشبه  pinkvilla، اکثر ما از شبکه اجتماعی واتساپ برای ارسال پیام استفاده می‌کنیم. در حال حاضر، واتساپ میلیارد‌ها کاربر فعال ماهانه در سراسر جهان دارد. کاربران می‌توانند متن، چت، پیام‌های صوتی، ویدئوها، استیکرها، گیف‌ها و شکلک‌ها را با افراد یا گروه‌های مختلف در این نرم افزار به اشتراک بگذارند. واتساپ به طور مداوم ویژگی‌های جدیدی را برای کمک به کاربران ارائه می‌کند. اخیرا نیز استیکر‌های متحرک جدید در دسترس کاربران قرار گرفت. اگر برای استفاده از استیکر در واتساپ و در گوشی‌های آیفون مشکل دارید، در این گزارش روش دانلود آن‌ها آورده شده است.

استیکر3

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، ابتدا واتساپ را در آیفون خود باز کنید. پس از آن به قسمت چت‌های فردی یا گروهی خود بروید. سپس روی نماد استیکر‌ها ضربه بزنید. پس از آن با کلیک بر روی دکمه افزودن بسته استیکر را به آیفون خود اضافه کنید. اکنون روی نماد دانلود کنار بسته استیکر مدنظر کلیک کنید. پس از دانلود بسته استیکر نماد فلش کنار آن به شکل علامت تیک تبدیل می‌شود.

اکنون تنها با ضربه زدن بر روی نماد استیکر، آن را برای هر کسی ارسال کنید. در قسمت استیکر‌ها می‌توان بسته‌های استیکر جدید را مشاهده کرد. کاربران همچنین می‌توانند تمام استیکر‌های اخیراً استفاده شده را ببینند. برای بررسی تمام استیکر‌های اخیراً استفاده شده در آیفون روی نمادی شبیه ساعت کلیک کنید. علاوه بر دانلود بسته‌های استیکر واتساپ، کاربران می‌توانند با دانلود یک برنامه شخص ثالث از فروشگاه برنامه اپل، استیکر‌های سفارشی خود را ایجاد کنند.

استیکر2