۰ نفر

افزایش بهره‌ وری در کنار کاهش هزینه‌ ها با زیروکلاینت یونیوو

۱۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۴:۰۰
کد خبر: 586766
افزایش بهره‌ وری در کنار کاهش هزینه‌ ها با زیروکلاینت یونیوو

زیروکلاینت یونیوو مدل A200z محصولی‌ از شرکت بهین تکنولوژی نیز با طراحی بسیار بی نظیر به صورت آل این وان طراحی شده است که می توان به جای کامپیوتر از آن در مجموعه‌های کامپیوتری استفاده کرد. زیرو کلاینت دستگاه سخت افزاری کوچک و سبکی است که در زمینه زیرساخت‌های مجازی ایده‌آل‌ترین را‌هکار را ارائه می‌کند، این سخت‌افزار با هدف کاهش هزینه‌ها و ارائه خدمات پایه به شرکت‌ها طراحی می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، قصد داریم در این مطلب شما را با مفهموم زیروکلاینت آشنا کنیم:

  زیرو کلاینت‌ فاقد هرگونه قطعه مکانیکی است و تنها یک برد الکترونیکی دارد و  کارایی آن دقیقا مشابه وحتی بهتر از یک سیستم کامپیوتری کامل، مانند لپ‌تاپ یا کیس است. در واقع زیروکلاینت ها همچون یک access terminal و یا یک درگاه ارتباطی هستند. تمامی کارها در سرور اتفاق افتاده و زیروکلاینت ها فقط کارهای اتفاق افتاده در سرور را نمایش می دهند. زیروکلاینت‌ها نمی‌توانند بدون سرور کار کنند و تصویر دسکتاپ را از سرور می گیرند؛ فاقد هارد، سی پی یو قوی، کارت گرافیک، رم قوی و … هستند و تمامی منابع خود را از سرور می گیرند. به راحتی می توان به کاربران مقدارهای متفاوت رم، سی پی یو و… داد و هر کاربر بر اساس نیاز و کاری که انجام می‌دهد، سیستم مورد نیاز خود را داشته باشد.

از دیگر ویژگی‌های این سخت افزار کوچک می‌توان به  کاهش مصرف برق، اشغال فضای کمتر نسبت به یک کامپیوتر اشاره کرد؛ ضمن اینکه به دلیل عدم وجود فن، صدا و نویزی ندارد و امنیت بالایی را فراهم می‌کند. زیرو کلاینت‌ها سرعت بوت بسیار بالایی داشته و تیم IT برای نگهداری و سرویس این دستگاه‌ها نیاز به صرف زمان زیادی ندارد.

4

شرکت بهین تکنولوژی در حال حاضر نیز دو محصول زیروکلاینت به بازار ارائه کرده است:

آل این وان زیروکلاینت یونیوو مدل A200Z

زیروکلاینت یونیوو مدل A200z محصولی است با طراحی بی نظیر که به صورت آل این وان طراحی شده است. این زیروکلاینت از نظر سخت افراری دارای صفحه نمایش 23.6 اینچی از نوع Diagonal LED-Back Light است که امکان نمایش با رزولوشن Full HD را در کنار تصاویر سه بعدی Full Frame دارد. این زیروکلاینت تحت پروتکل PCoIP توانایی اتصال به سرورهای On-Premise و سرورهای ابری را نیز دارد. این آل این وان زیروکلاینت، دارای شش پورت USB2.0 یک پورت RJ-45 ، یک پورت DVI-D ، یک پورت میکروفون و هدفون می باشد. زیروکلاینت  A200Z قابلیت پشتیبانی از شبکه سیمی با سرعت 1 گیگابیت بر ثانیه را داشته و منبع تغذیه آن کم مصرف و در حدود 65 وات است.

زیروکلاینت یونیوو مدل UZ 100 ( W100 )

از ویژگی‌های این دو محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

رعایت و مدیریت امنیت اطلاعات و جلوگیری از نشست اطلاعات

مدیریت مرکزی دستگاه‌ها، کاربران و زیرساخت‌ها

قدرت و مقاومت بالا

صرفه‌جویی در مصرف برق

کاهش هزینه‌های پشتیبانی

برای آشنایی بیشتر با محصولات سخت‌افزاری و دیگر خدمات شرکت بهین تکنولوژی و سفارش این دو محصول به سایت behin.net  مراجعه نمایید.