۰ نفر

همکاری جدید ISQI و آی‌تی بازار؛

ارزیابی معتبرترین فروشگاه‌ های بازار آی‌تی ایران برای اولین بار

۹ آذر ۱۴۰۰، ۱۵:۱۱
کد خبر: 585726
ارزیابی معتبرترین فروشگاه‌ های بازار آی‌تی ایران برای اولین بار

با انعقاد تفاهم‌نامه همکاری مشترک شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران و سایت آی‌تی بازار، فروشگاه‌های حوزه آی‌تی، برای اولین‌بار در ایران رتبه‌بندی و ارزیابی می‌شوند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛این تفاهم‌نامه با هدف کمک به خریداران در انتخاب بهترین خرید از فروشگاهای معتبر حوزه آی‌تی بسته شد که براساس آن به‌واسطه طراحی، اجرای ارزیابی و رتبه‌بندی فروشگاه‌های اینترنتی و حضوری و همچنین شرکت‌های داوطلب و عضو سایت آی‌تی بازار انجام خواهد شد.

با انعقاد این تفاهم‌نامه، نتایج رتبه‌بندی از طرف شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران نیز به اطلاعات فروشگاه‌های سایت آی‌تی‌بازار اضافه خواهد شد که با توجه به ادواری بودن ارزیابی‌ها، امکان پیشرفت و ارتقا کیفی در ارائه خدمات به مشتریان برای فروشگاه‌های مورد ارزیابی وجود خواهد داشت.

گفتنی است اطلاعات فروشگاه‌ها و مراکز ارزیابی شده کاملا محرمانه و محفوظ خواهد بود و امتیاز رتبه‌بندی فروشگاه‌ها برای ارائه اطلاعات به مصرف‌کنندگان برای انتخاب مراکز معتبر در سایت آی‌تی‌بازار و سایت ISQI قابل مشاهده است.

واحد مهندسی بازرسی خدمات شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران در حال حاضر به‌عنوان مرجع ارزیابی خدمات در کشور و با بیش از ۲۰ سال سابقه در امر ارزیابی خدمات فروش و پس از فروش در صنایعی چون خودرو و نیرو محرکه، لوازم‌خانگی، ابزار و تجهیزات صنعتی و ساختمانی، تجهیزات پزشکی، تجهیزات ورزشی، تجهیزات برقی و الکترونیکی و ارتباطات سیار، تهویه مطبوع و تاسیسات و … و همچنین ارزیابی خدمات و رتبه‌بندی سایر مراکز خدماتی از جمله مدارس، بیمارستان‌ها، مهدکودک و بانک‌ها و … فعالیت می‌کند.

آی‌تی‌بازار (itbazar) با شعار (ذره‌بین مقایسه قیمت فروشگاه‌ها) تنها سایت ۱۰۰% تخصصی در زمینه IT به زبان فارسی است که از سال ۱۳۸۹ تا کنون در زمینه ارائه خدمات درخصوص معرفی منابع اصلی فروش محصولات آی‌‌تی و اعلام قیمت روز کالاهای دیجیتال به مصرف‌کنندگان نهایی و مسئولین خرید ارگانهای دولتی فعالیت دارد و در حال حاضر بیش از ۶۳۰۰ فروشگاه در آن مشترک هستند.

امید است این همکاری سرآغاز چشم‌اندازی روشن در زمینه ساماندهی، ارزیابی و رتبه‌بندی شرکت‌ها و فروشگاه‌های حوزه آی‌تی کشور باشد که به‌واسطه آن بتوانیم به هموطنان عزیز در زمینه انتخاب و مقایسه کالاهای موردنظر از فروشگاه‌های معتبر، موثر واقع باشیم.