۰ نفر

معرفی تازه‌ ترین محصولات گیمینگ شرکت بهین تکنولوژی

۳ آذر ۱۴۰۰، ۱۳:۱۲
کد خبر: 583877
معرفی تازه‌ ترین محصولات گیمینگ شرکت بهین تکنولوژی

سیستم‌های گیمینگ در جهان به دلیل شمار علاقه‌مندان به بازی‌های کامپیوتری کاملا شناخته شده‌ است و به دلیل تفاوت در کاربری سیستم‌های گیمینگ و رندر ویژگی‌های این دو نیز باهم تفاوت‌هایی دارد؛ شرکت بهین تکنولوژی نیز، به تازگی جدیدترین محصولات گیمینگ خود را به بازار معرفی کرده است؛ که شامل ماوس، ماوس پد، کیبورد، هدفون و هدست می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، شرکت بهین تکنولوژی تولید کننده و ارائه دهنده انواع سخت افزارهای کامپیوتری با ارائه محصولات گیمینگ، به علاقه‌مندان به بازی‌های رایانه‌ای خدمات‌رسانی ‌می‌کند.

ماوس گیمینگ

انواع ماوس گیمینگ شرکت بهین تکنولوژی:

وظیفه ماوس، کلیک کردن، اسکرول کردن و حرکت دادن پنجره‌های کامپیوتر است؛ ماوس‌ها انواع فراوانی دارند که هرکدام براساس استفاده مورد نظر بهینه شده‌اند.

 اما تفاوت ماوس گیمینگ و ماوس معمولی در چه چیزی است؟

یکی از انواع ماوس، ماوس‌های گیمینگ هستند که برای بازی و طراحی ساخته شده‌ است که به معرفی ویژگی‌های آن می‌پردازیم:

ویژگی اصلی این دسته از ماوس‌ها ردیابی دقیق‌تر و با سرعت بالاتر نسبت به موس‌های با کاربری عادی است؛ اما قابلیت شخصی‌سازی و نحوه کاربری آن‌ها نیز از ویژگی‌های ماوس‌های گیمینگ به شمار می‌رود. این دسته از ماوس‌ها از نظر شکل ظاهری، ساخت و کاربرد با ماوس‌های معمولی تفاوت دارد و درواقع به گیمرهای حرفه‌ای این امکان را می‌دهد تا هنگام بازی کردن عملکرد بهتری از خود نشان دهند.

ماوس گیمینگ‌‌ فنتک این برند در 12 مدل ارائه شده  که عمده ویژگی مشترک در آن‌ها طراحی ارگونومیک، سنسور اپتیکال، مناسب بودن برای بازی، و دارا بودن نور آر جی بی است.

کیبورد گیمینگ

انواع کیبورد گیمینگ شرکت بهین تکنولوژی

کیبورد یا صفحه کلید وسیله‌ای است که به کمک آن می‌توانید به انتقال اطلاعات و دستورات مختلف کامپیوتر خود بپردازید. کیبوردها براساس نحوه کارشان نیز تقسیم‌بندی شده و به دو دسته مکانیکی و ممبران تقسیم می‌شوند که هر کدام معایب و مزایای خود را دارند. کیبوردهای گیمینگ نیز غالبا از دسته کیبوردهای مکانیکی هستند  که دارای قابلیت‌هایی بوده که در حین بازی می‌توانند فرد را در کارهای مختلف با سرعتی بالاتر از کیبوردهای معمولی کمک دهند و سرعت واکنش را نسبت به اتفاقات بازی افرایش دهد؛ درواقع این کیبوردها برای بازی بهینه شده است.

کیبوردهای گیمینگ قابلیت‌هایی از جمله نورپردازی آرجی بی و دکمه‌های اضافه ماکرو را به شما ارئه می‌دهد تا بتوان با تنظیم آن‌ها دستوراتی که در بازی با چند دکمه و ترتیب خاصی از فشردن آن‌ها فعال می‌شود و در بازی شما پرتکرار است را تنها با فشار یک دکمه فعال کنید. شرکت بهین تکنولوژی در حال حاضر هشت مدل کیبورد گیمینگ فنتک به همراه ماوس را به بازار معرفی و عرضه کرده است.

هدفون گیمینگ

انواع هدفون گیمینگ شرکت بهین تکنولوژی

درحال حاضر شرکت بهین تکنولوژی سه مدل هدفون گیمینگ‌ فنتک به بازار عرضه کرده است. هدفون‌های عادی برای گوش دادن به موسیقی و استفاده روزانه طراحی شده و هدفون‌های گیمینگ برای استفاده‌های حرفه‌ای‌تر مانند تنظیم موسیقی استفاده می‌شود. این نوع از هدست‌ نیز توسط گیمرهای حرفه‌ای استفاده می‌شود و دلیل اصلی استفاده از این هدفون‌ها وجود میکروفون و هدست در یک دستگاه است و یکی از مزیت‌های این دست از هدفون‌ها دارا بودن قابلیت پخش صدای سراند است.

ماوس پد

ماوس‌پد گیمینگ شرکت بهین تکنولوژی

با پیشرفت صنعت بازی یکی دیگر از تجیزات جانبی کامپیوتر که برای گیمرها مورد اهمیت است نیز پیشرفت کرده است؛ ماوس پدهای گیمینگ نسبت به ماوس‌پدهای معمولی دارای ابعاد بزرگتری است، سر نمی‌خورد، دچار افت کیفیت نمی‌شود، دارای فضای کافی برای عکس‌العمل است و باعث می‌شود دقت و حرکت ماوس بالا رود. شرکت بهین تکنولوژی درحال حاضر نیز دو نوع ماوس پدگیمینگ  را در کنار دیگر محصولات گیمینگ به بازار عرضه کرده است.

شرکت بهین تکنولوژی پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات کشور، در زمینه تولید سخت‌افزار فعالیت دارد. از دیگر محصولات این شرکت می‌توان به کامپیوتر بدون کیس، مینی‌کامپیوتر و تین کلاینت، مینی‌کامپیوتر صنعتی، زیروکلاینت و محصولات جانبی اشاره کرد. برای خرید محصولات بهین تکنولوژی می‌توانید به سایت این شرکت به آدرس www. behin.netمراجعه نمایید.

headphone-gaming-fantech-behintechnology-05

K513-Booster-fantech-keyboard-behin-technology-10

mp902-vigil-fantech-mousepad-behin-technology-03

x17-blake-fantech-gaming-mouse-behin-07