۰ نفر

با خرید آل این وان یونیو دیگر نیاز به خرید کیس ندارید

۲۳ آبان ۱۴۰۰، ۱۰:۰۵
کد خبر: 580559
با خرید آل این وان یونیو دیگر نیاز به خرید کیس ندارید

شرکت بهین تکنولوژی در راستای حمایت از تولید ملی و پاسخ به تقاضای رو به رشد بازار داخل، اقدام به تولید آل این وان نموده است و محصولات خود را با برند ,Univo که برگرفته از عبارت Universe است وارد بازار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، آل این وان یا همان کامپیوترهای همه کاره تمام ویژگی های رایانه ها را به همراه دارند و مانند یک لپ تاپ برای میز هستند. با این تفاوت که در اندازه یک مانیتور با ابعاد  مختلف هستند. آنها شبیه  یک مانیتور هستند که تمامی سخت افزار یک کامپیوتر در پشت آن قرار دارد. امروزه بسیاری از تولید کنندگان محبوب در سراسر دنیا آل این وان را تولید می‌کنند. با خرید یک آل این وان یونیو دیگر نیاز به خرید کیس ندارید و فقط نیاز به موس و کیبورد دارید که شرکت بهین تکنولوژی به همراه هر دستگاه آل این وان یک پک موس و کیبورد یونیوو عرضه می‌کند.

شرکت بهین تکنولوژی، کامپیوترهمه کاره یونیوو را با هدف کاربردهای خاص طراحی و ساخته است و در دودسته کاربری عمومی و حرفه ای به بازار عرضه می‌کند.

آل این وان یونیوو مدل UA-2225 E

آل این وان یونیوو مدل UA 2225 E از نظر اقتصادی بسیار مقرون به صرفه است. در این دستگاه مادربورد Elite Group J4105 استفاده شده است که در کنار پورت های ورودی و خروجی متنوع از جمله HDMI، 4 عدد USB 3.0، پورت های ورود و خروج صدا و RJ45 LAN connector دارای سیستم خنک کننده بسیار قوی است و به همین دلیل برای مصارف طولانی به شدت پیشنهاد می شود. یکی دیگر از مزایای این دستگاه امکان اتفاده از پایه قابل تنظیم است که توسط شرکت بهین تکنولوژی تولید شده است.

آل این وان یونیوو مدل UA-2225

آل این وان یونیوو مدل UA 2225 به دلیل قابلیت پشتیبانی از پردازنده های i3/i5/i7 نسل 8 و9 همینطور پشتیبانی از پورت COM گزینه مناسبی برای استفاده در ادارات و سازمان های دولتی، بانک ها و دفاتر بیمه است. دارا بودن وبکم داخلی با کیفیت تصویر بالا از مزایای این کامپیوتر یکپارچه محسوب می‌شود که آن را به گزینه ای مناسب برای مصارف آموزشی تبدیل می‌کند. لازم به ذکر است که شرکت بهین تکنولوژی قطعات غیر الکترونیکی   All IN ONEرا خودش تولید نموده است.

از ویژگی‌های کامپیوترهای آل این وان می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

این دستگاه دارای مشخصات فنی روز دنیا متناسب با نوع کاربری است

اشغال فضای کمتر

حمل سبک و آسان

هزینه تعمیر و نگهداری پایین

راه اندازی و نصب ساده

صرفه جویی در فضا

زیبایی ظاهری

آل این وان ها تا ۸۶ درصد در مصرف برق صرفه جویی می کنند

آل این وان‌ها از پنل هایی با طراحی ارگونومیک، زیبا و کاربردی برخوردارند

در آل این وان ها امکان ارتقاء برخی قطعات نظیر هارد، رم و پردازنده وجود دارد

کیفیت تصویر در این دستگاه ها بالا و فول اچ دی است

آل این وان محصول سال 1400 است و سفارش آن به دو صورت مادربرد الایت‌گروپ و مادربرد ایسوس قابل انجام است. ضمن اینکه در این دو  مدل از آل این وان به دلیل پشتیبانی از پردازشگر نسل 8و 9 امکان انجام بازی های رایانه‌ای سبک وجود دارد اما در صورتی که تمایل به استفاده از آن برای بازی‌های سنگین دارید می‌توانید از محصولاتی که به صورت تخصصی روی گیمینگ فعالیت می‌کنند استفاده کنید. قطعات الکترونیکی آل این وان یونیوو، از کشور چین وراد شده و قطعات غیر الکترونیکی به همراه بورد ورودی و خروجی به طور کامل ساخت داخل هستند. این کامپیوترها دارای وبکم بوده و برای ادیت عکس و کارهای گرافیکی مناسب است.