۰ نفر

آیفون ۱۳ رو قسطی بخر!

۱۹ آبان ۱۴۰۰، ۱۱:۰۷
کد خبر: 579461
آیفون ۱۳ رو قسطی بخر!

کمپانی اپل یکی از بهترین شرکت‌های تولید کننده لوازم دیجیتال در دنیا است که دارای محصولات لوکس و منحصر به فردی می‌باشد. آخرین سری تلفن‌های همراه اپل با نام آیفون ۱۳ روانه بازار شده‌اند. خانواده آیفون ۱۳ دارای ۴ عضو جذاب و مدرن می‌باشد که شامل آیفون ۱۳، آیفون ۱۳ پرو، آیفون ۱۳ پرومکس و آیفون ۱۳ مینی است

همان طور که اطلاع دارید محصولات برند اپل از قیمت بسیار بالایی برخوردار هستند و سری آیفون 13 نیز دارای قیمت بالایی می‌باشد، به همین منظور بسیاری از فروشگاه‌ها اقدام به فروش اقساطی آیفون 13 کرده‌اند. بنابراین اگر شما قصد خرید قسطی گوشی آیفون 13 را دارید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید تا علاوه بر اطلاع از امکانات گوشی آیفون 13 با فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب نیز آشنا شوید

1

خانواده آیفون 13 برای هر نیاز و سلیقه‌ای!

آیفون 13 اولین عضو سری جدید است که فقط در بخش پنل دوربین با نسخه قبلی خود (آیفون 12) تفاوت ظاهری دارد. از تفاوت‌های این گوشی نسبت به نسخه قبلی آن می‌توان به ارتقای دوربین اشاره کرد، همچنین برآمدگی ماژول دوربین آیفون 13 نیز بیشتر شده است. اما از لحاظ ظاهری آیفون 13 پرومکس با آیفون 12 پرومکس فرقی ندارد و فقط از لحاظ کاربردی ارتقا یافته است.

در سری آیفون 13 دورتادور فریم‌های آن‌ها از نوار پلاستیکی استفاده شده که سبب تقویت آنتن دهی می‌باشد، همچنین در بین همین نوار پلاستیکی آنتن 5G قرار داده شده است. ناگفته نماند که در سری جدید آیفون‌ها فقط آیفون 13 پرو و آیفون 13 پرومکس توانایی زیر آب ماندن تا 30 دقیقه را دارند. پس اگر شما جز طرفداران گوشی جدید اپل هستید، به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و با بهترین شرایط به خرید قسطی گوشی آیفون 13 بپردازید.

بررسی صفحه نمایشگرهای سری آیفون 13

آیفون 13 دارای یک صفحه نمایشگر با اندازه 6.1، آیفون 13 مینی با اندازه 5.4، آیفون 13 پرو با اندازه 6.1 و آیفون 13 پرومکس با اندازه 6.7 طراحی شده‌اند. کیفیت صفحه نمایشگر در تمامی مدل‌های آیفون 13  OLED با نام تجاری Super Retina XDR می‌باشد و تجربه دیداری غنی و واقع گرایانه‌ای را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

یکی از تفاوت‌های عمده آیفون 13 و آیفون 13 مینی با دو مدل دیگر عدم وجود فناوری ProMotion است، همچنین نرخ نوسازی برای این دو مدل آیفون 13 برابر با 60 نرتز می‌باشد. پس اگر علاقه‌مند به بهره بردن از فناوری ProMotion هستید اقدام به خرید گوشی آیفون 13 پرو یا پرومکس تا نرخ نوسازی 120 هرتزی را تجربه کنید. با این وجود اگر تمایل به خرید اقساطی گوشی آیفون 13 دارید کافیه به سایت قسطی کلاب مراجعه کنید و یک خرید مقرون به صرفه را تجربه کنید.

2

بررسی دوربین‌های استثنایی خانواده آیفون 13

همان طور که اطلاع دارید گوشی‌های هوشمند اپل دارای بهترین سخت افزار و نرم افزار دوربین هستند و عکس‌های بی‌نظیری را برای شما به ثبت می‌رسانند. حال نگاهی به دوربین‌های جدیدترین گوشی هوشمند اپل خواهیم انداخت. گوشی آیفون 13 دارای دو دوربین 12 مگاپیکسلی واید و اولترا واید می‌باشد، همچنین دوربین سلفی آن نیز دارای 12 مگاپیکسل است.

این دوربین استثنایی که در گوشی آیفون 13 تعبیه شده، ساخت شرکت سونی می‌باشد و در آن‌ها از فناوری Sensor-shift به منظور لرزش گیری استفاده شده است. دوربین آیفون 13 مینی همانند آیفون 13 می‌باشد و در روز و شب می‌تواند بهترین عکس‌ها را برای شما ثبت کند. دوربین این گوشی فرق چندانی با دوربین آیفون 12 پرومکس ندارد و شما می‌توانید عکس‌های با کیفیتی را به ثبت برسانید.

مشخصات دوربین آیفون 13 پرو و پرومکس نیز به صورت حدودی شبیه هم است. با این وجود تفاوت‌های جزیی دارد. این گوشی استثنایی دارای دوربین اصلی 12 مگاپیکسل IMX703 می‌باشد که بسیار مدرن و باکیفیت است، همچنین دو لنز دیگر آن دارای کیفیت 12 مگاپیکسل می‌باشد. با خرید اقساطی گوشی آیفون 13 از سایت قسطی کلاب یک خرید مقرون به صرفه را تجربه نمایید.

3

معرفی فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب

وبسایت قسطی کلاب یکی از بزرگترین پلتفرم‌های فروش قسطی کالا در ایران می‌باشد که مشتریان بسیاری دارد. شما می‌توانید با انتخاب کالای مورد نظر و ارائه چک یا سفته به خرید اقساطی بپردازید. فروشگاه اینترنتی قسطی کلاب شرایط ویژه فروش اقساطی لوازم خانگی، موبایل، کنسول بازی و کالای دیجیتال را امکان پذیر کرده است.

 پس با مراجعه به سایت قسطی کلاب یک خرید به یادماندنی و جذاب را تجربه کنید. برای اطلاع از موجودی کالاها و نحوه خرید اقساطی به سایت قسطی کلاب مراجعه نمایید. خرید اقساطی گوشی آیفون 13 از قسطی کلاب تبدیل به یک تجربه عالی برای شما خواهد شد.

این مطلب رپرتاژ آگهی است و توسط تیم تحریریه اقتصادآنلاین تهیه نشده است.