۰ نفر

با حضور وزیر ارتباطات؛

آخرین وضعیت ترافیک و کیفیت اینترنت بررسی شد

۱۶ آبان ۱۴۰۰، ۲۱:۴۳
کد خبر: 578696
آخرین وضعیت ترافیک و کیفیت اینترنت بررسی شد

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در جریان بازدید از یکی از اپراتورهای کشور، آخرین وضعیت ترافیک و کیفیت ارتباطات را بررسی و از مشکلات و موانع این اپراتور برای توسعه به‌ویژه در کلان‌شهرها مطلع شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از وزارت ارتباطات، «عیسی زارع‌پور» وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز از مرکز مانیتورینگ خدمات دیجیتال‌پایه شرکت همراه اول بازدید کرد و ضمن گفت‌وگو با مدیران و کارشناسان با روند توسعه، رصد و پیشرفت این مرکز آشنا شد.

وی در این بازدید از آخرین وضعیت ترافیک و کیفیت ارتباطات این اپراتور و مشکلات و موانع آن برای توسعه به‌ویژه در کلان‌شهرها آگاهی یافت و خواستار ارائه گزارشی دقیق و مستند از موانع راه‌اندازی سایت‌های جدید در برخی شهرها از جمله تهران شد.

در این بازدید که بیش از ۲ ساعت به طول انجامید، مدیرعامل و مدیران کلان‌پروژه‌های همراه اول گزارش مفصلی از خدمات محتوایی و اپلیکیشن‌های تحت مدیریت این اپراتور ارائه کردند. مهمترین ارائه‌ این بازدید، گزارش کاملی از نحوه توسعه، امکانات و ترافیک اپلیکیشن آموزشی «شاد» در ساعات مختلف بود.

وزیر ارتباطات در این بازدید از فرآیند شکل‌گیری، توسعه و خدمات متنوع موتور جستجو و جویشگر «ذره‌بین» نیز آگاهی یافت.

به گفته مدیر پروژه ذره‌بین، این جویشگر بومی با تلاش تیمی از نخبگان جوان توسعه یافته و خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می‌دهد.