۰ نفر

مینی کامپیوتر یونیوو، بهترین گزینه برای سازمان‌ ها و شرکت‌ ها

۱۰ آبان ۱۴۰۰، ۱۵:۰۶
کد خبر: 576687
مینی کامپیوتر یونیوو، بهترین گزینه برای سازمان‌ ها و شرکت‌ ها

مینی پی‌سی یا کامپیوتر کوچک ترکیبی‌ است از قدرت، کارایی و هماهنگی قطعات که علاوه بر کم‌جا بودن، کاهش هزینه‌های مصرف برق را سبب می‌شود و با شرایط تعمیر و نگهداری بهتری نسبت به کامپیوترهای شخصی و با راندمان بسیار بالا در خدمت کاربر قرار می‌گیرد.

شرکت بهین تکنولوژی در زمینه تولید سخت افزار و با ارائه انواع کامپیوترهای کوچک که علاوه بر مصارف شخصی، در اداره‌ها و سازمان‌ها نیز کاربرد دارد به شرکت‌ها و محیط های اداری  این امکان را می‌دهد تا به تناسب نیاز خود از بین مدل های مختلف بهترین را برگزینند.

به گزارش اقتصادآنلاین، مینی پی سی ها، ابزار بسیار کارآمد برای شرکت ها و سازمان های بزرگ هستند. سهولت کاربری، تعمیر و نگهداری ساده در کنار قدرت فوق العاده و قابلیت کارکرد به صورت ۲۴ ساعته و مداوم، اتصال به ویدئو پروژکتور و همچنین صدای بسیار کم، مینی پی سی را به ابزاری کارا برای سازمان‌های بزرگ تبدیل کرده است.

مینی کامپیوتر یونیوو مدل UR1-K3 5005U  با  طراحی صنعتی، زیبا در وزن و ابعادی منحصر به فرد، بدون لرزش و ضدگردوغبار برای استفاده شبانه‌روزی توسط گروه صنعتی بهین تکنولوژی طراحی و تولید شده است.

WhatsApp Image 2021-11-01 at 14.45.55 (1)

این مینی کامپیوتر با پردازنده اینتل مدل Core i3-5005U  ،حافظه کش 3 مگابایت و با فرکانس 2 گیگاهرتز تولید و وارد بازار شده است. و قابلیت پشتیبانی از 1 هارد mSATA pcie  و 1 هارد 2.5 SATA  و حافظه رم 4 گیگابایت DDR3 با فرکانس 1333/1600  مگاهرتز  و با ظرفیت قابل  ارتقا تا 16GB را دارا است. حافظه گرافیکی آنبرد Intel HD Graphics 5500 از دیگر مشخصات این دستگاه به شمار می رود. برخی از پورت های این مدل مانند پورت های USB 3.0 و پورت هایAudio Jack   که در قسمت جلوی پنل تعبیه شده یک مزیت برای این کامپیوتر محسوب شده و سهولت دسترسی را برای کاربران به همراه دارد. این مینی کامپیوتر با وزن 1.51 KG  در ابعاد 52*127*197.5 میلیمتر تولید شده و مناسب محیط های اداری است.

برخی از قطعات قطعات مینی کامپیوترهای تولید شده توسط شرکت بهین تکنولوژی از  چین وارد و یا از بازار داخلی خریداری می‌شود ضمن اینکه همه قطعات از برندهای شناخته شده و تایید شده توسط همکاران تولید وبخش فنی شرکت است و قطعاتی همچون قالب این وان نیز توسط این شرکت در کارخانه تولید می‌شود.  

WhatsApp Image 2021-11-01 at 14.45.55

گارانتی مینی کامپیوتر  های این شرکت براساس شرایط قید شده در خرید و فروش محصول، شامل تعویض قطعه در بازه زمانی  18 ماه و خدمات پس از فروش این دستگاه‌ها  به مدت 5سال است.

شرکت بهین تکنولوژی  با بیش از ۲9 سال سابقه یکی از با تجربه‌ترین شرکت‎های خصوصی در منطقه به‌شمارمی‌رود، که توفیق اجرای پروژه‌های بزرگ در زمینه‌ی سیستم‌های اطلاع رسانی، طراحی و نصب سیستم‌های کامپیوتری، تجارت الکترونیک و مهندسی شبکه را دارد.

این شرکت پیشرو در صنعت فناوری اطلاعات کشور، در زمینه تولید سخت افزار فعالیت دارد و ضمن تامین نیازهای سخت افزاری، نرم افزاری و ارائه خدمات و پشتیبانی گسترده، از تمام کاربران فنـاوری اطلاعـات حمایت می‌کند. از محصولات این شرکت می‌توان به کامپیوتر بدون کیس، مینی کامپیوتر و تین کلاینت، مینی کامپیوتر صنعتی، زیروکلاینت، محصولات جانبی و گیمینگ اشاره کرد؛ ضمن اینکه فعالیت در زمینه IT فروش، نصب و راه اندازی تجهیزات سرور  و مجازی سازی دسکتاپ از دیگر خدمات و پروژه‌های این شرکت است.

WhatsApp Image 2021-11-01 at 14.45.56