۰ نفر

۵نکته مهم درباره فوروارد پیام‌ها در واتساپ

۲۹ مهر ۱۴۰۰، ۱۸:۲۷
کد خبر: 573674
۵نکته مهم درباره فوروارد پیام‌ها در واتساپ

واتساپ حساسیت زیادی روی فوروارد یا باز ارسال پیام دارد و ویژگی‌هایی مانند "باز ارسال شده به دفعات زیاد" را برای کاهش سرعت انتشار شایعات، پیام‌های وایرال و اخبار جعلی معرفی کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر پیام‌ها را واتساپ فوروارد کرده باشید، ممکن است متوجه برچسب "Forwarded" در پیام‌ها شده باشید. این اساساً به شما کمک می‌کند بفهمید که آیا دوست یا عضو خانواده شما، پیامی را که ارسال کرده، خود نوشته است یا بازارسال از شخص دیگری بوده است.

در ادامه ۵ نکته مهمی که باید درباره پیام‌های "باز ارسال شده" بدانید، آمده است.

بر اساس گزارش ایندین اکسپرس، واتساپ به شما امکان می‌دهد پیامی را به حداکثر پنج گپ یا شخص باز ارسال کنید؛ بنابراین، اگر می‌خواهید پیامی را برای بسیاری از کاربران ارسال کنید، مجبور خواهید بود بار‌ها و بار‌ها این کار را انجام دهید.

هنگامی که یک پیام بار‌ها در واتساپ ارسال می‌شود، می‌توان آن را فقط به یک چت (در یک زمان) ارسال کرد. به عبارت ساده‌تر، هنگامی که یک پیام از طریق زنجیره‌ای از پنج یا چند چت ارسال می‌شود، به این معنی است که حداقل پنج ارسال کننده از فرستنده اصلی آن فاصله دارد؛ بنابراین، واتساپ یک نماد پیکان دوتایی و برچسب " باز ارسال شده به دفعات زیاد " را نشان می‌دهد. این پیام‌ها را فقط می‌توان در یک زمان به یک گپ ارسال کرد.

واتس اپ

پیامرسان واتساپ به شما امکان می‌دهد رسانه‌ها، مکان‌ها یا مخاطبین را نیز ارسال کنید، بنابراین نیازی به بارگذاری مجدد آن‌ها ندارید.

هر پیامی که ارسال می‌کنید، برچسب "Forwarded" را به شما و هر گیرنده‌ای که پیام را دریافت می‌کند، نشان می‌دهد.

اگر می‌خواهید پیامی (که دارای برچسب " باز ارسال شده به دفعات زیاد " است) را به بیش از پنج نفر ارسال کنید، می‌توانید این کار را فقط با کپی و چسباندن آن در یک چت انجام دهید. پس از آن، می‌توانید آن را به حداکثر پنج کاربر ارسال کنید.