۰ نفر

تصمیم درباره دورکاری کارمندان آمازون به عهده مدیران گذاشته شد

۲۰ مهر ۱۴۰۰، ۱۳:۵۲
کد خبر: 570736
تصمیم درباره دورکاری کارمندان آمازون به عهده مدیران گذاشته شد

آمازون به عنوان بخشی از طرح جدید بازگشت به دفتر کار، به مدیران خود اجازه می دهد درباره میزان دورکاری تیم هایشان تصمیم گیری کنند.

به گزارش انگجت، این شرکت نیز مانند اپل، فیس بوک و گوگل اخیراً تصمیم گرفت تا کارمندان شرکتی خود را از ۲۰۲۲ میلادی به دفاتر کاری فرابخواند. در همین راستا آمازون اعلام کرد طبق پیش بینی ها بیشتر کارمندان حداقل سه روز در هفته در محل کار حاضر می شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این شرکت با توجه به چالش های ادامه دار ناشی پاندمی، تصمیم گرفته تا روش کاری انعطاف پذیری را اجرا کند.

اندی جسی مدیر ارشد اجرایی آمازون در ایمیلی به کارمندان این شرکت نوشته است: پیش بینی می کنیم برخی از تیم های شرکت همچنان بیشتر اوقات به دورکاری ادامه دهند، اما برخی دیگر به طور ترکیبی با حضور در دفتر و دورکاری به فعالیت ادامه خواهند داد. در کنار آنها برخی تیم ها نیز معتقدند برای سرویس رسانی بهتر باید بیشتر اوقات در دفتر کار حاضر شد.

آمازون پیش بینی می کند بیشتر تیم ها به چند هفته فرصت نیاز دارند تا برنامه های خود را تعیین کنند. آنها پس از آماده شدن باید جزئیات برنامه هایشان را قبل از ۳ ژانویه ۲۰۲۲ میلادی به اشتراک بگذارند. این شرکت قبلاً اعلام کرده بود کارمندان باید در این تاریخ به دفاتر کاری بازگردند.