۰ نفر

تعرفۀ ویژۀ رومینگ ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۰

۲۸ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۴۰
کد خبر: 563641
تعرفۀ ویژۀ رومینگ ایرانسل برای اربعین ۱۴۰۰

تعرفۀ ویژۀ رومینگ ایرانسل برای اربعین حسینی اعلام شد. ایرانسل همچنین امکان مشارکت مشترکان خود در طرح توسعۀ حرم حضرت امام حسین(ع) را فراهم کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین، اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، در ایام راهپیمایی اربعین حسینی سال ۱۴۰۰ (مصادف با ۱۴۴۳ هجری قمری) نیز، همانند سال‌های گذشته، با هدف تسهیل ارتباطات زائران ایرانی در کشور عراق، تعرفۀ ویژۀ رومینگ برای خدمات تماس، پیامک و اینترنت همراه در نظر گرفته است.

بر این اساس، تعرفۀ هر دقیقه تماس صوتی خروجی (از عراق به ایران) از ۹۹۰۰ تومان به ۹۵۰۰ تومان، تعرفۀ هر دقیقه تماس صوتی ورودی (از ایران به عراق) از ۶۹۰۰ تومان به ۶۰۰۰ تومان و تعرفۀ هر مگابایت اینترنت همراه از ۳۰۰۰ تومان به ۲۰۰۰ تومان کاهش یافته است. دریافت پیامک در طول سفر رایگان است. روشن کردن گوشی و فعال‌سازی رومینگ در کشور عراق نیز هیچ هزینه‌ای برای مشترکان ایرانسل ندارد.

تعرفه‌های فوق، تا پایان ماه صفر ۱۴۴۳ هجری قمری معتبر هستند.

55555

مشترکان ایرانسل در نظر داشته باشند که بسته‌های اینترنت فعال در داخل ایران، خارج از ایران قابل استفاده نیستند.

در صورتی که زائران ایرانی در کشور عراق برای برقراری تماس اعتبار کافی نداشته باشند، دوستان و عزیزان آنها در داخل ایران، می‌توانند هزینۀ رومینگ تماس را بپردازند. در این حالت، سامانۀ گویا از مخاطب تماس می‌خواهد در صورت تمایل، این هزینه را بر عهده بگیرد.

فعال‌سازی خدمات رومینگ، با استفاده از کد دستوری #۱*۱۱۱۱* و یا از طریق اپلیکیشن ایرانسل‌من قابل انجام است. ایرانسلی‌هایی که قصد استفاده از سرویس رومینگ را دارند، باید این خدمات را حتماً پیش از خروج از ایران، فعال کنند.

اطلاعات بیشتر در این زمینه، در صفحۀ رومینگ وب‌سایت ایرانسل به نشانی irancell.ir/roaming در دسترس است.

مشترکان ایرانسل می‌توانند با تهیه کارت شارژ در ایران و شارژ سیم‌کارت قبل از خروج از کشور و یا با همراه داشتن کارت شارژ برای شارژ سیم‌کارت در عراق با شماره‌گیری کد دستوری #PIN*۱۴۱* (PIN همان عدد ۱۶ رقمی درج شده روی کارت شارژ است.) از داشتن اعتبار در حساب ایرانسلی خود مطمئن شوند. همچنین شارژ سیم‌کارت در کشور عراق از طریق کارت بانکی با شماره‌گیری کد#۷* یا سایر کدهای دستوری و همراه داشتن رمز دوم کارت بانکی نیز امکان‌پذیر است.

زائران باید در نظر داشته باشند که برای تماس با شماره‌های ایرانی از خارج از کشور، لازم است پیش از شماره مشترک مدنظر خود، حتماً کد ۰۰۹۸ را شماره‌گیری کنند. ایرانسل پیشنهاد می‌کند تا مشترکان عزیز، شماره‌های مد نظر خود را با پیش‌شمارۀ ۰۰۹۸ روی گوشی خود ذخیره کنند تا در زمان برقراری تماس، سرعت عمل بیشتری داشته باشند.

کارشناسان ایرانسل مستقر در کانترهای فرودگاهی، در فرودگاه‌های امام‌خمینی تهران و فرودگاه‌های شهرهای شیراز، مشهد، اهواز و اصفهان، آمادۀ راهنمایی زائران دربارۀ استفاده از خدمات رومینگ هستند.

مشترکان ایرانسل در این سفر می‌توانند با شماره‌گیری ۰۰۹۸۹۳۷۷۱۱۰۰۰۰ ، با بخش ویژۀ رومینگ در مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان ایرانسل تماس بگیرند و از کارشناسان ایرانسل راهنمایی دریافت کنند. علاوه بر این، کارشناسان ایرانسل از طریق گفت‌وگوی آنلاین در وب‌سایت ایرانسل و اپلیکیشن ایرانسل‌من نیز پاسخگوی مشترکان ایرانسل هستند.

کمک به بازسازی عتبات

ایرانسل همچنین با همکاری ستاد بازسازی عتبات عالیات، امکان مشارکت مشترکان خود در طرح توسعۀ «صحن و شبستان حضرت زینب(س)» در حرم مطهر حضرت امام حسین(ع) و سایر پروژه‌های بازسازی عتبات عالیات را فراهم کرده است.

مشترکان ایرانسل، به این منظور، می‌توانند به بخش «خدمات» در اپلیکیشن ایرانسل‌من مراجعه و یا کد دستوری #۷۲* را شماره‌گیری کنند.