۰ نفر

موفقیت اسکای‌ روم در پوشش ارتباطات تصویری کسب‌ وکارهای ایرانی

۲۳ شهریور ۱۴۰۰، ۱۲:۰۳
کد خبر: 562189
موفقیت اسکای‌ روم در پوشش ارتباطات تصویری کسب‌ وکارهای ایرانی

با شیوع ویروس کرونا در سراسر جهان و وضع قوانین مربوط به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از طرف دولت‌ها، کسب‌وکارها با دو مساله اساسی مواجه شدند؛ اول کاهش مراجعات ارباب رجوع و دوم ایجاد امکان دورکاری برای بخشی از پرسنل و کاهش سفرها و ماموریت‌های کاری.

 بنابراین ارتباطات جنس دیگری به خود گرفت و ارتباطات تصویری آنلاین به رویکرد رایج شرکت‌ها و سازمان‌ها برای برقراری ارتباط با پرسنل تبدیل شد.

نیاز کسب‌وکارها به پلتفرمی حرفه‌ای با زبان فارسی

در ایران نیز شرایط دورکاری از سوی بسیاری از شرکت‌ها و سازمان‌ها به‌عنوان یک راهکار جهت محافظت از پرسنل، اجرایی شد و وجود پلتفرمی بومی مثل اسکای روم که برقراری ارتباطات تصویری را برای کاربران ایرانی به سادگی و با زبان فارسی ممکن سازد، اهمیت خود را بیش از پیش نشان داد.  

کسب‌وکارهای ایرانی با طیف وسیعی از کاربرانی با سطوح تحصیلی مختلف و گروه‌های سنی متنوع مواجه هستند، بنابراین وجود پلتفرمی که فضایی ساده و قابل‌فهم را ایجاد کرده باشد، یک نیاز ضروری بود. اسکای روم، با محیط فارسی و کاربری آسان، ارائه راهنمای فارسی، انطباق‌پذیری بیشتر با اینترنت کشور و ارسال تصاویر به کاربران براساس کیفیت اینترنت آنها، قابلیت توسعه فیچرهای متناسب با نیاز کاربران مانند پنل کاربری و گزارش‌دهی با امکان استفاده از وایت‌برد برای فهم بهتر مطالب، مزایا و خدمات گسترده‌ای را برای کسب‌وکارهای ایرانی فراهم کرد.

این پلتفرم ایرانی در نهایت با ارائه خدمات متمایزکننده‌ای که به آنها اشاره شد، توانست از رقبای قدرتمند خارجی خود در بازار ایران مانند زوم، گوگل میت، ماکروسافت تیمز، ادبی کانکت، اسکایپ و... پیشی بگیرد و طیف وسیعی از کسب‌وکارهای ایرانی به سمت استفاده از این پلتفرم سوق داده شدند. از جمله این کسب‌وکارها، سازمان‌ها و ارگان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد؛

سازمان‌های بزرگ خصوصی و دولتی و شعب وابسته

دانشگاه‌ها، مدارس و آموزشگاه‌های تحصیلی

مجامع، همایش‌ها و کنفرانس‌های داخلی و بین‌المللی

وکلا، مدرسین، مشاورین و پزشکان

شرکت‌ها و کسب‌و‌کارهای کوچک

بانک‌ها، کارگزاری‌ها و کسب‌و‌کارهای دارای شعب متعدد و پراکنده

و طیف وسیعی از کسب‌و‌کارهای متنوع

WhatsApp Image 2021-09-14 at 12.56.05

سادگی برقراری ارتباط تصویری آنلاین با اسکای روم

وجود مخاطب نامحدود و گستره ارتباطات بی‌حد و مرز در بستر اسکای روم موجب شد تا شرکت‌ها و ارگان‌هایی که درصدد تبادل اطلاعات، برقراری ارتباطات نزدیک‌تر، درآمدزایی، معرفی و توسعه کسب‌و‌کار با هدف تسهیل ارتباطات و کاهش هزینه‌ها هستند، سرویس ارتباطات تصویری آنلاین اسکای روم را به‌عنوان یک بستر مناسب انتخاب کنند.

بنابراین برگزارکنندگان جلسات گوناگونی مانند وبینارها، کنفرانس‌ها، ورک‌شاپ‌ها، جلسات مجامع و... که توسط سازمان‌ها برگزار شده و موجب برقراری ارتباط بهتر و سریع‌تر با کارکنان و سهامداران سازمان‌ها می‌شوند، رویدادهای دوستانه و خانوادگی، افرادی که مهارت یا دانشی خاصی دارند و می‌خواهند در قالب برگزاری رویداد، این مهارت را به دیگران آموزش بدهند و درآمد کسب کنند، می‌توانند از پلتفرم اسکای روم استفاده کنند.  

همچنین مدارس، دانشگاه‌ها، آموزشگاه‌ها و تمامی مراکز آموزشی، اساتید دانشجویان و دانش‌آموزان‌ها می‌توانند از بستر ارتباطات تصویری آنلاین این پلتفرم بهره ببرند. ضمن اینکه کاربران حقیقی یا حقوقی که توسط برگزار‌کننده‌ها با انگیزه‌هایی مانند ایجاد و گسترش ارتباط با دیگران، یادگیری یک دانش و مهارت، افزایش اطلاعات، مشارکت در یک کار گروهی یا یک رویداد به اسکای روم دعوت می‌شوند، می‌توانند ارتباطی بدون مرز و بدون محدودیت را تجربه کنند.

تکنولوژی مناسب با کاربری آسان

در جهان امروز، تکنولوژی در لایه‌های مختلف زندگی کاربران نفوذ کرده است. حالا فرض کنید که متخصصان ایرانی سرویسی را توسعه داده‌اند که بر پایه آن می‌توان ارتباطات تصویری آنلاین را با کیفیت پایدار دریافت کرد. سرویسی که به زبان فارسی نوشته شده و براساس تکنولوژی وب RTC خدماتش را به ساده‌ترین شکل ممکن ارائه می‌کند. فقط کافی است که به یک مرورگر دسترسی داشته باشید تا بدون نیاز به نصب برنامه و اپلیکیشن خاصی، به فضایی نامحدود برای برقراری ارتباط تصویری آنلاین دسترسی داشته باشید.

در این میان هیچ نگرانی بابت اشکالات احتمالی وجود ندارد چون تیم پشتیبانی این پلتفرم، با دانش تخصصی برای حل مشکلات فنی و بهره‌مندی از نیروهای آموزش‌دیده، حمایت کاملی از کاربران به‌عمل می‌آورند.

بستری امن برای برقراری ارتباط پایدار آنلاین

اسکای روم به‌عنوان بستر آموزش‌های آنلاین، بستر پخش زنده رویداد‌های حضوری، بستر برگزاری وبینار‌ها و کنفرانس‌ها و جلسات سازمانی و بستری برای کاربرانی که می‌خواهند در جهت توسعه فردی و حرفه‌ای خود گامی بردارند، عمل می‌کند. رفتار منصفانه با کاربران و حفظ حریم خصوصی آنها و همچنین ارائه راهکارهایی به کاربران برای صرفه‌جویی در زمان و هزینه‌ها موجب شده تا رابطه‌ای دوسویه و مبتنی بر ارزش‌های برد-برد بین اسکای روم و مخاطبانش شکل بگیرد.