۰ نفر

مناسب‌ ترین قیمت سانترال پاناسونیک را در نمایندگی معتبر ارتباط نماگستر بیابید

۱۳ مرداد ۱۴۰۰، ۹:۲۵
کد خبر: 550733
مناسب‌ ترین قیمت سانترال پاناسونیک را در نمایندگی معتبر ارتباط نماگستر بیابید

با پیشرفت تکنولوژی و نیاز به ارتباط بیشتر در شرکتها و کارخانجات و ادارات ارتباط نماگستر به عنوان نمایندگی سانترال پاناسونیک اقدام به نصب سانترال و فروش سانترال پاناسونیک و تلفن سانترال پاناسونیک و کارت سانترال پاناسونیک و دیگر تجهیزات لازم کرده است .

 در این مقاله سعی کردیم شما عزیزان را با ضرورت خرید و نصب و نگهداری و پشتیبانی سانترال و همچنین امکانات سانترال و نمایندگی سانترال در تمام کشور و قیمت سانترال پاناسونیک و قیمت تلفن سانترال و دیگر تجهیزات آشنا کنیم.

خرید سانترال پاناسونیک

قبل از خرید سانترال باید بدانید هدف شما از خرید چیست؟ و چه امکاناتی مد نظر شماست ؟ چه تعداد تلفن نیاز دارید کاربران یا کارمندان شما به چه امکاناتی نیاز دارند علاقه مند هستند که به سیستم شبکه متصل شوید ؟قبل از خرید باید به پشتیبانی و کاربرد چندین ساله ان نیز توجه کنید .  ارتباط نماگستر با مشاوره رایگان شما را در انتخاب بهتر راهنمایی خواهند کرد . بعضی از مشتریان اولین بار است که با سیستم مرکز تلفن و سانترال اشنا میشنوند که کارشناسان فروش و نصب در ابتدا کلیه ی امکانات برای برخورداری از ارتباطی مناسب و بروز در اختیار مشتری قرار میدهند و با توجه به بودجه مطرح شده محصول با کیفیتی در اختیار مشتری قرار میدهند . مشتری حتی میتواند سانترال دسته دوم نیز خرید کند .

خرید سانترال پاناسونیک در فروشگاه ارتباط نماگستر به چند دسته تقسیم میشود :

مرکز تلفن (سانترال )

  • دستگاه سانترال پاناسونیک

سانترال TDE ، سانترال NS  ، سانترال TDA ، سانترال 824

  • سانترال ویپ

تلفن پاناسونیک

  • تلفن سانترال
  • تلفن آی پی فون ( تلفن تحت شبکه )
  • تلفن یالینگ ، تلفن پاناسونیک ، تلفن گرنداستریم

کارت سانترال پاناسونیک

  • کارت ویپ
  • کارت خطوط شهری
  • کارت خطوط داخلی هیبرید
  • کارت خطوط داخلی دیجیتال
  • کارت خطوط PRI
  • کارت خطوط داخلی آنالوگ

گیت وی

  • گیت وی FXO
  • گیت وی FXS

2222222222

نمایندگی سانترال پاناسونیک

این مجموعه با 15 سال سابقه درخشان در کارخانجات و شرکتهای مطرح در تمامی استان ها  اقدام به فروش و نصب تجهیزات مخابراتی داشته . این شرکت مفتخر است در تمامی شهرک صنعتی به عنوان نمایندگی و پشتیبانی قرارداد نگهداری سانترال را تنظیم و طبق قرارداد بازدید های ماهیانه داشته باشد و در پایان هر دوره بازدید تمامی تجهیزات مورد نظر را تامین و نصب کند . نمونه ای از شهرک صنعتی و شرکت و کارخانجات که در این حوزه با هم همکاری داشتیم در زیر بیان میکنیم .

نصب سانترال در شهرک صنعتی اشتهارد ، نصب سانترال در شهرک صنعتی عباس آباد ، نصب سانترال در شهرک صنعتی عباس آباد ، نصب سانترال در شهرک صنعتی شمس آباد ، نصب سانترال در شهرک صنعتی خاوران، نصب سانترال شهرک صنعتی کاوه ، نصب سانترال شهرک صنعتی خوارزمی ، نصب سانترال شهرک صنعتی کاسپین ، نصب سانترال در شهرک صنعتی البرز ،نصب سانترال در شهرک صنعتی صفادشت

 فروش سانترال پاناسونیک

در فروشگاه ارتباط نماگستر علاوه بر تجهیزات شبکه و تجهیزات نظارت تصویری فروش تجهیزات مخابراتی صورت میگیرد فروش این تجهیزات شامل فروش دستگاه سانترال و فروش کارت سانترال و فروش تلفن سانترال و فروش تلفن ویپ و فروش مرکز تلفن ویپ وفروش خط 4 رقمی و فروش خط 5 رقمی میباشد. فروش مودم مخابراتی نیز یکی دیگر از تجهیزات قابل فروش میباشد .

قیمت سانترال پاناسونیک

یکی از مواردی که قبل از خرید سانترال باید به آن توجه داشت این است که قیمت سانترال با توجه به نیاز شما متفاوت است قبل از خرید باید مشخص باشد چه تعداد تلفن قرار است به هم مرتبط شوند این قیمت با توجه به امکانات متفاوت تر نیز میشود اگر مایل به سیستم ویپ باشید اضافه کردن صندوق صوتی و ضبط مکالمات و تماس اینترنتی و منشی تلفنی و گزارشات تماس و صف تماس مسلما قیمت ها متفاوت تر میباشند .

نصب سانترال پاناسونیک

پس از مشاوره رایگان و بازدید بنا به نیاز مشتری دستگاه انتخاب میشود و در کمترین زمان ممکن نصب میشود در صورت انعقاد قرارداد پشتیبانی هر ماهه بازدید و تعمیر و عیب یابی صورت میگیرد نصاب سانترال در تمامی شهرها آماده ارائه خدمت میباشد

نصب سانترال در کرج ، نصب سانترال در تهران ، نصب سانترال در قزوین ، نصب سانترال در همدان ف نصب سانترال در کیش و در دیگر شهرستانها

نمایندگی پاناسونیک

این شرکت مفتخر است به  فروش سانترال پاناسونیک و کارت سانترال پاناسونیک و مانیتور صنعتی پاناسونیک و دیگر تجهیزات میباشد .

آموزش سانترال پاناسونیک

یکی از محصولات فروشگاه ارتباط نماگستر محصولات اموزشی میباشد که شامل ویدئوهای اموزشی میباشد که با هزینه خیلی کم میتوانید به راحتی نصب سانترال را فرا بگیرید  

    در پایان میتوان گفت فروشگاه ارتباط نماگستر با 15 سال تجربه و پیشرفت خدمات شبکه و افزایش نیاز مشتریان و کارمندان به ارتباط کارامدتر و مبتنی بر شبکه  این شرکت را بر آن داشت که علاوه بر فروش و نصب تجهیزات مخابراتی اقدام به خدمات ویپ و فروش و راه اندازی سیستم های تلفنی تحت شبکه با امکانات ی همچون صندوق صوتی و ضبط مکالمات و تماس اینترنتی و منشی تلفنی و گزارشات تماس و صف تماس را داشت .فروشگاه ارتباط نماگستر مفتخر است تمامی خدمات که در مقاله ی بالا ذکر شده را انجام دهد . علاوه بر این خدمات میتوان به خدمات شبکه و خدمات دوربین مداربسته نیز اشاره کرد .