۰ نفر

جزییات تازه از آیفون۱۳

۴ مرداد ۱۴۰۰، ۸:۴۶
کد خبر: 548184
جزییات تازه از آیفون۱۳

اگرچه شرکت اپل ‌ماه گذشته کنفرانس جهانی توسعه‌دهندگان اپل (WWDC) را به پایان رساند، اما در حال آماده‌سازی رویداد بعدی خود در پاییز است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، رویداد بعدی اپل ممکن است در ‌ماه سپتامبر(شهریورماه) برگزار شود و این غول فناوری به‌احتمال فراوان آیفون، اپل واچ، آی‌پد و مک جدید خود را در آن به نمایش بگذارد. بدین‌ترتیب باید گفت که شرکت اپل در سال2021 تاکنون 2رویداد داشته است.

نخستین رویداد در ‌ماه آوریل بود که در آن نگاه به‌روزرسانی‌های جدید آی‌پد و آی‌مک‌های رنگارنگ، ردیاب‌های AirTags، آیفون12 بنفش و موارد دیگر را مشاهده کردیم. سپس 2‌ماه بعد، ما WWDC را تجربه کردیم؛ جایی که برای نخستین‌بار iOS15، MacOS Monterey، WatchOS8 و آی‌پد اواس15 در آن به نمایش گذاشته شد. ما انتظار داریم کمی بیشتر از اپل در ادامه سال‌جاری ببینیم. چیزهایی مانند آیفون13، اپل واچ7، ایرپادز3، آی‌پد مینی6 و چند چیز دیگر. طبق گفته تحلیلگران، آیفون13 دارای 4نسخه خواهد بود.

آیفون13 معمولی، آیفون13 مینی، آیفون13 پرو و آیفون13 مکس این 4نسخه هستند. اگرچه هنوز هیچ خبر رسمی درمورد تاریخ عرضه جدیدترین گوشی موبایل اپل منتشر نشده است اما ما حدس می‌زنیم آیفون جدید اپل در‌ماه سپتامبر با طراحی جدید، دوربین‌های به‌روز شده، باتری و مشخصات تازه به بازار عرضه شود.

همچنین گفته شده  که آیفون۱۳ پرو و آیفون۱۳ مکس به‌احتمال زیاد نمایشگر LTPO خواهند داشت که علاوه‌ بر افزایش کیفیت نمایش محتوا با توجه به داشتن نرخ نوسازی 120هرتزی، ممکن است  دارای قابلیت نمایشگر همیشه روشن نیز باشد. در این میان بلومبرگ هم در گزارشی تأکید کرده که اپل با نمایشگرهای پروموشن 120هرتزی در آیفون13 پرو، ظرفیت باتری بیشتری را نیز ارائه خواهد کرد.

این یک ویژگی آیفون13 پرو است که اپل با تکیه بر سرعت بازخوانی متغیر نمایشگرهای LTPO برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی در حالت آماده به‌کار، همیشه روشن است. همچنین برخی گمانه‌زنی‌ها حاکی از آن است که آیفون۱۳ ممکن است از شارژر سریع ۲۵واتی هم پشتیبانی کند که این نیز می‌تواند یک تحول نسبتا مهم در نسخه جدید به‌حساب آید.