۰ نفر

فیس بوک علیه اظهارات اخیر بایدن واکنش نشان داد

۲۹ تیر ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
کد خبر: 546765
فیس بوک علیه اظهارات اخیر بایدن واکنش نشان داد

فیس‌بوک نسبت به اظهارات اخیر جو بایدن، رییس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه شبکه‌های اجتماعی مانند فیس‌بوک، از طریق انتشار اطلاعات غلط پیرامون ویروس کرونا، مردم را به کشتن می‌دهند، واکنش نشان داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ در بخشی از پستی که توسط گای روزن، از مدیران ارشد فیس‌بوک در واکنش به این اتهامات منتشر شده، آمده است که «حقایق با آنچه در روزهای اخیر توسط دولت (بایدن) مطرح شده، بسیار متفاوت است.» روزن در این باره نوشت: زمانی که موارد ابتلا به ویروس کرونا در آمریکا روندی صعودی می‌گیرد، دولت بایدن شبکه‌های اجتماعی را مقصر معرفی می‌کند.

 این در حالی است که شبکه‌های اجتماعی، نقش مهمی در جامعه دارند. حقایق - نه اتهامات - باید به اطلاع‌رسانی درخصوص این تلاش‌ها کمک کند.  این واکنش از سوی فیس‌بوک در حالی مطرح شد که اخیرا جو بایدن در پاسخ به سوال پیتر الکساندر خبرنگار شبکه NBC News مبنی بر اینکه پیامش به پلت‌فرم‌هایی همچون فیس‌بوک چیست، عنوان کرد: آنها دارند مردم را به کشتن می‌دهند...

تنها پاندمی که با آن مواجهیم، در میان افرادی است که هنوز واکسینه نشده‌اند و آنها (شبکه‌های اجتماعی) دارند مردم را به کشتن می‌دهند.  طبق گفته روزن، مدیر فیس‌بوک، این شبکه اجتماعی با دانشگاه‌های Mellon Carnegie و MaryLand برای تحقیقات جهانی پیرامون موضوع علائم، تست و واکسیناسیون ویروس کووید-۱۹ وارد همکاری شده است. این مدیر فیس‌بوک ادامه داد: هدف رییس‌جمهور بایدن، واکسینه کردن ۷۰ درصد از مردم آمریکا تا چهام ژوئیه بود که این امر محقق نشد و فیس‌بوک در این رابطه مقصر نیست.