۰ نفر

چرا لپ تاپ های Think pad محبوبیت دارند؟

۲۷ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۵۲
کد خبر: 537134
چرا لپ تاپ های Think pad محبوبیت دارند؟

Think pad یکی از محصولات شاهکار و محبوب شرکت لنوو است و بیشترین فروش را در میان لپ تاپ های لنوو از آن خود کرده است و یکی از گزینه های مردم هنگام خرید لپ تاپ به خصوص در ایران است، زیرا آن ها مقاومت بالایی دارند و سبک و قابل حمل هستند، بنابراین بهترین گزینه برای افرادی است که سفر زیاد می روند.

صفحه کلید راحت و نمایشگر فوق العاده آن ها، بیشتر مشاغل را پشتیبانی می کنند و به قول معروف، لپ تاپ های کار راه اندازی هستند و امنیت بالایی دارند. اگر قصد خرید محصولات دیجیتالی مثل موبایل و لپ تاپ را دارید  می توانید در فروشگاه های اینترنتی موبایل و لپ تاپ معتبر مثل لیپک خرید امنی داشته باشید. در ادامه ویژگی های لپ تاپ های Thinkpad را باهم بررسی می کنیم.

30

1.دوام

بارزترین ویژگی لپ تاپ های Thinkpad دوام و ماندگاری آن است، به قول معروف حسابی جون سخت هستند. این لپ تاپ کیفیت ساخت با دوامی دارند و دربرابر هر حادثه ای به راحتی عبور می کنند. لنوو ادعا می کند که Think pad در برابر 200 وضعیت، تست شده است، و از هر موقعیتی با موفقیت، بیرون آمده است،با وضعیت کنونی دلار، خرید آن را به شدت توصیه می کنم زیرا لپ تاپ های با ارزش خرید بالا لنوو یک سرمایه گذاری بلند مدت است، شما یک بار هزینه می کنید و می توانید تا مدت ها از آن استفاده کنید.

2.پردازنده های قدرتمند

لپ تاپ های Thinkpad  لنوو از سال 2018 به بعد، به پردازنده نسل هشتم اینتل مجهز هستند. که نسبت به نسل قبلی خود، قدرت بیشتری دارد، و به یاری این پردازنده قوی، شما قادر به انجام کارهای سنگین هستید. یکی از قدرتمندترین لپ تاپ های تینک پد، Lenovo Thinkpad X1 Carbon   با سی پی یوی قدرتمند intel Core i5/Core i7 است، و نمونه  بی نظیر دیگر، Lenovo Thinkpad X13 است که از پردازنده قدرتمند AMD Ryzen 5 pro 4650U پشتیبانی می کند. و با وجودی که قیمت کمتر از 1000 دلار، فروش می رود، صفحه کلید فوق العاده ای دارد و لنوو در Thinkpad X13 چیزی کم نگذاشته است.

3.ارزش پول

قطعا قیمت پایین، تنها دلیل خرید محصولی نیست، اما لپ تاپ های تینک پد، در عین مقرون به صرفه بودن، کیفیت ساخت فوق العاده ای دارند. موفقیت لنوو در ساخت این دسته از لپ تاپ ها، این است که می داند چگونه متریال ساخت را با قیمت مناسبی به بازار عرضه کند، و اگر شما با برندهای مشهور دیگر بازار لپ تاپ مقایسه کنید، تفاوت را احساس می کنید.اگر فریلنسر هستید، لپ تاپ از ابزارهای اساسی کسب و کارتان به حساب می آید، بنابراین در خرید آن دقت کنید. قبل از خرید لپ تاپ حتما کیفیت و قیمت آن را بررسی کنید، و از فروشگاهی خرید کنید که فروش ویژه لپ تاپ داشته باشد، یعنی تخصصی در این زمینه فعالیت کند. تخصص، اطمینان را به وجود می آورد.

31

4.صفحه کلیدی از جنس پر

صفحه کلید،یکی از قطعات اساسی لپ تاپ است، به خصوص برای مشاغلی مثل نویسنده ها و تایپیست ها که مدام با صفحه کلید در ارتباط هستند. نمی دانم تا به حال با صفحه های کلیدهای think pad کار کرده اید یا نه؟ فوق العاده راحت هستند، تجربه تایپ کردن با آن ها بی نظیر است. کلیدهای نرم و راحتی دارد، صفحه کلیدها بزرگ و منحنی و بسیار حساس، مطابق با استانداردها طراحی شده است، درحالیکه شرکت های رقیب مثل hp و apple به این دستاورد نرسیده اند.

5.دوام و عمر طولانی باتری

اگر شما هم وسط جلسه مهم کاری، لپ تاپ تان خاموش شده، قطعا این موضوع برای تان اولویت دارد. از طرفی وقت شارژ کردن مجدد لپ تاپ رانیز ندارید. Thinkpad X260  جزو دسته های تینک پد است که این مشکل شما را حل می کند.از ابتدا تینک پدها برای کارهای تجاری طراحی شده اند، بنابراین  از بهترین باتری ها بهره مند هستند، اغلب آن ها دو باتری دارند که در صورت خرابی یکی با دیگری می توانید جایگزین کنید. با تمام این تفاسیر شما می توانید یک روز کامل روی آن ها حساب کنید.          

32

6.تنوع گسترده پورت ها را دارد

خوشبختانه تینک پدها، پورت های متنوعی دارند، هر پورتی را که فکر کنید از کارت خوان SD تا پورت HDMI را پشتیبانی می کنند. یکی از نمونه های فوق العاده Thinpad، لپ تاپ Thinkpad X1 Carbon است که پورت های مختلفی را ساپورت می کند، شما  در این لپ تاپ شاهد پورت های Thunderbolt3،اتصال Ethernetو پورت USB 3.1 Type-A  هستیم.

7.تیم تحقیق و توسعه خلاق

تیم تحقیق و توسعه لنوو همیشه از جدیدترین فناوری ها برای طراحی وساخت محصولات خود استفاده می کند، و چنانچه ایده ای پیشنهاد می شود، تیم تحقیق و توسعه، بررسی های لازم را انجام می دهد، و در صورت لزوم، تایید می کند به همین دلیل است که همیشه محصولات لنوو حرف جدیدی برای گفتن دارند، و بیش از 100 جایزه طراحی خلاقانه به دست آورده اند.