۰ نفر

ارزان ترین پهپاد شرکت DJI با نام Mini SE در راه است

۱۸ خرداد ۱۴۰۰، ۱۳:۳۸
کد خبر: 534452
ارزان ترین پهپاد شرکت DJI با نام Mini SE در راه است

اخیرا اطلاعات مربوط به محصولی جدید متعلق به شرکت DJI در وب‌سایت والمارت رویت شده است که به‌نظر می‌رسد مربوط به پهپاد ارزان‌قیمت این شرکت یعنی Mini SE باشد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دنیای اقتصاد؛ محصولی که اگرچه هنوز معرفی نشده است، اما با توجه به اطلاعات فاش‌شده، می‌توان گفت که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به پهپاد مویک مینی (Mavic Mini) به‌نظر می‌رسد.

شرکت DJI تا به اینجای سال، پُرکار ظاهر شده و علاوه بر رونمایی از مدل Air ۲S، از پهپاد پیشرفته‌ای به نام DJI FPV نیز پرده برداشت. طبق اطلاعاتی از وب‌سایت والمارت به‌دست‌آمده، Mini SE با وزن ۲۴۹ گرمی‌خود می‌تواند با یک‌‌بار شارژ، تا نیم ساعت در آسمان به پرواز درآید.

همچنین دوربین این پهپاد قادر است ویدئوهایی با رزولوشن۲K را با کمک یک لرزش‌گیر سه‌محوره ثبت کند. فعلا چیزی درخصوص قیمت این محصول اعلام نشده اما ازآنجاکه این شرکت، محصولی ارزان‌قیمت برای آنهایی که بودجه کافی برای خرید پهپادهای این شرکت در اختیار ندارند، عرضه نکرده است، قطعا کمتر از ۳۹۹دلاری است که درحال‌حاضر برای ارزان‌ترین مدل این شرکت در بازار تعیین شده است. شرکت DJI بخش زیادی از بازار پهپادها را در اختیار دارد و تاکنون چند مدل محصول پیشرفته و حرفه‌ای را تولید و روانه بازار کرده است. حال به نظر می‌رسد که مدیران این شرکت، نیم‌نگاهی نیز به بازار محصولات پایین‌رده و ارزان‌قیمت دارند و می‌خواهند در این حوزه نیز محصول قابل رقابت را عرضه کنند.