۰ نفر

پرفروش ترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۱

۱۲ خرداد ۱۴۰۰، ۱۱:۳۴
کد خبر: 533016
پرفروش ترین تلویزیون های ال جی ۲۰۲۱

ال جی در سال ۲۰۲۱ بار دیگر با معرفی تلویزیون های جدید پایین رده و بالا رده خود توانست در عرصه تولید لوازم صوتی و تصویر عرضه اندام کند و برای رقبای دیرینه خود به نوعی خط و نشان بکشد. تلویزیون های OLED، QNED، NANO و LED از سری تلویزیون هایی هستند که توسط شرکت ال جی در سال ۲۰۲۱ در مدل های مختلف تولید و عرضه بازار گشته‌ اند. در این میان، برخی از مدل های تولید شده به نسبت سایر مدل ها از فروش بیشتری برخوردار می شوند و در نزد مخاطبان به سبب قیمت، طراحی یا امکاناتی که دارند، بسیار محبوب می شوند.

 از این رو بسیاری از مخاطبانی که آگاهی چندانی به نسبت تلویزیون و امکانات آن ندارند، سعی می کنند در میان محصولاتی دست به انتخاب بزنند که بسیار پرفروش بوده و در نزد کاربران از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار بوده اند. به همین جهت اگر شما نیز می خواهید پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2021 را بشناسید، این مقاله را تا پایان مطالعه کنید.

پرفروش ترین تلویزیون ال جی 2021

برای انتخاب پرفروش ترین تلویزیون های ال جی در این مقاله، منتخبی از پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2021 را اینجا آورده ایم که به صورت چکیده به ویژگی های آنها اشاره خواهیم کرد. توجه داشته باشید که برای خرید تلویزیون مشاهده لیست قیمت انواع تلویزیون و مدل های معرفی شده می توانید به لینک زیر مراجعه کنید:

https://atrinkala.com/video-audio/tv

مدل C1؛ پرفروش ترین تلویزیون ال جی 2021

یکی از مدل هایی که در سال 2021 می تواند حسابی غوغا کند، قطع به یقین تلویزیون ال جی اولد C1 است. C1 یک تلویزیون همه جانبه شگفت انگیز است که به لطف کیفیت تصویر خیره کننده و بسیار عالی در کنار نسبت کنتراست بی نهایت، نمایش درخشانی را از نمایش محتوا خواهند داشت. نرخ ورودی در این تلویزیون OLED بسیار پایین است و این امر کمک می کند تا اجرای بدون لگ و وقفه را ایجاد کند و نمایشگر تلویزیون C1 نیز یک انتخاب ایده آل برای علاقه مندان به اجرای گیم باشد.

از مشخصه های بسیار مهم این تلویزیون ال جی، بهره وری از پردازنده قدرتمند نسل چهارم آلفا 9 در جهت بهبود روند و عملکرد تمامی بخش های تلویزیون، فناوری قدرتمند صوتی دالبی اتموس برای ایجاد صوت فراگیر، فناوری پیشرفته دالبی ویژن در جهت نمایش غنی تر و پر جنب و جوش تر رنگ ها و هوش مصنوعی اشاره کرد که هر یک از این مشخصه های برجسته باعث شده اند تا مدل C1 مدعی پرفروش ترین تلویزیون ال جی در سال 2021 باشد.

تلویزیون ال جی QNED 90

ال جی برای مخاطبان و کاربران علاقمند به خود سورپرایز بسیار ویژه ای را در نظر گرفته بود که این سورپرایز رونمایی از تلویزیون های نسل جدید خود با نام QNED بود. تلویزیون های QNED می توانند رقبای بسیار سر سخت و جدی برای تلویزیون هایی نظیر اولد و کیولد باشند.

تلویزیون ال جی QNED 90 از جمله مدل های بسیار باکیفیت و شگفت انگیز شرکت ال جی است که تمامی مشخصات یک تلویزیون بالا رده را تا حدود بسیاری دارا می باشد. این تلویزیون ال جی از یک طراحی یکپارچه و مدرنیته بهره مند است که باعث بهبود سطح تماشا و متمرکز ساختن مخاطب بر روی تلویزیون می شود.

5

مهم ترین بخش این تلویزیون ال جی، نمایشگر آن می باشد که از ترکیب خارق العاده فناوری هایی نظیر نقطه کوانتومی، نانوسل و مینی ال ای دی بهره برده است که با این ترکیب فوق العاده، کیفیت تصویر درخشان و طبیعی را بر روی نمایشگر تلویزیون مشاهده خواهید کرد.

تلویزیون ال جی کیوند 90 در صورتی که با قیمت مقعول و مناسب در دسترس مخاطبان قرار بگیرد قطعا می تواند یکی از پرفروش ترین تلویزیون های ال جی در چند سال آینده باشد.

تلویزیون ال جی NANO90 2021

ال جی، در سال 2021 روند خط تولید سری مدل های NANO را ادامه داده و این بار با قطعات کارآمدتر و حرفه ای تری تلویزیون های نانوی خود را راهی بازار کرده است.

تلویزیون ال جی NANO90 یکی از مدل های نانو می باشد که بر پایه کیفیت تصویر 4K طراحی شده است. این تلویزیون با مجهز بودن به نمایشگر نانوسل خود موفق بوده تا بیش از یک میلیارد رنگ را پشتیبانی کند که در نوع خود بسیار قابل توجه است.

6

مجهز بودن به پردازنده قدرتمند آلفا 7 نسل چهارم کمک کرده تا عملکرد تلویزیون سریع تر و هوشمند تر شود و اجرای سریع و روانی را به دنبال داشته باشد. استفاده از فناوری های قدرتمند صوتی و تصویر نظیر دالبی اتموس و Dolby Vision IQ، ارزش های خرید این تلویزیون جدید 2021 ال جی را دو چندان کرده است.

به کار گرفتن هوش مصنوعی در بخش صدا و تصویر نیز یکی دیگر از خلاقیت های ال جی برای بهبود بخشیدن عملکرد تلویزیون است که نباید از چشم دور بماند چرا که این ویژگی کمک می کند تا با تشخیص سبک و کیفیت داده های صوتی و تصویر، نمایش لذت بخش تری را برای مخاطبان به ارمغان آورد.

این تلویزیون ال جی با توجه به امکاناتی که دارد قطعا یکی از کارآمدترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی در سال 2021 و سال های آتی خواهد بود.

تلویزیون ال جی NANO80 2021

یکی دیگر از سری تلویزیون های نانو را که می توان آن را در لیست محبوب ترین و پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2021 قرار داد، تلویزیون ال جی NANO80 2021 است. قیمت تلویزیون ال جی NANO80 2021 نسبت مدل های بالاتر خود نظیر نانو 90  مناسب تر است بهمین دلیل قابل پیش بینی بود که مشخصه های این تلویزیون نیز به نسبت مدل های بالاتر خود ضعیف تر باشد.

این تلویزیون ال جی با رزولوشن 3840 × 2160 پیکسل، کیفیت تصویر 4K را در سطح نمایشگر ایجاد کرده است که محتوا را با وضوح چشمگیری به نمایش خواهد گذاشت. این تلویزیون به لطف نمایشگر قدرتمند کریستالی که دارد، رنگ ها را با کیفیت کریستالی در معرض تماشا قرار می دهد و مخاطبان را با دنیایی از رنگ های واقعی روبرو خواهد ساخت.

این تلویزیون ال جی برخلاف نانو 90 از یک پردازنده چهار هسته ای قدرتمند 4K بهره برده است که کمک می کند تا داده های دریافتی با بالاترین کیفیت ممکن پردازش شوند. همچنین کمک می کند تا محتواهایی که با کیفیت تصویر پایین تر از 4K ضبط شده اند را نیز ارتقا و بهبود بخشد و آنها را با کیفیت نزدیک 4K به اجرا درآورد.

تلویزیون ال جی UP8000

آخرین تلویزیونی که می توان به عنوان پرفروش ترین تلویزیون ال جی 2021 معرفی کرد، تلویزیون UP8000 است. این مدل به عنوان یک تلویزیون اسمارت میان رده در سال 2021 توسط شرکت ال جی تولید شده است که با توجه به قیمت مناسب تری که به نسبت سایر مدل های معرفی شده دارد، می تواند انتخاب ایده آلی برای آن دست از مخاطبانی که به دنبال یک تلویزیون باکیفیت و مقرون به صرفه تر هستند، باشد.

تلویزیون ال جی UP8000 محتوا را با کیفیت تصویر 4K نمایش می دهد و از نرخ بروزرسانی 60 هرتز برخوردار است که می تواند عملکرد پایداری را ارائه دهد.

 در این تلویزیون ال جی از فناوری های صوتی و تصویری قدرتمندی همچون دالبی اتموس و دالبی ویژن خبری نیست و اما از فناوری های جایگزین استفاده شده است که می توانند عملکرد قابل قبولی را ارائه دهند.

ال جی در این تلویزیون خود به بخش گیمینگ نیز توجه بسیاری داشته و با بهره وری از فناوری های مختلفی همچون HGIG، بهینه ساز بازی و پایین آوردن تاخیر در ورودی، امکان اجرای بدون لگ بازی ها را فراهم آورده است.

طراحی شیک و مدرن، رابط بصری آسان، مجهز بودن به هوش مصنوعی و سایر امکانات دیگر این محصول، باعث شده تا در بین پرفروش ترین تلویزیون های ال جی 2021 قرار گیرد.

برای خرید هریک از این محصولات هم می توانید با اطمینان از اصالت و سلامت کالای خود، در فروشگاه اینترنتی آترین کالا اقدام به خرید کنید.