۰ نفر

با دستور وزیر ارتباطات انجام می‌ شود؛

تضمین کیفیت و پایداری شبکه ارتباطی در زمان برگزاری امتحانات

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۲:۳۶
کد خبر: 528811
تضمین کیفیت و پایداری شبکه ارتباطی در زمان برگزاری امتحانات

وزیر ارتباطات و فناوری از سازمان تنظیم مقررات خواست کیفیت و پایداری شبکه‌های ارتباطی کشور در زمان برگزاری آزمون‌های پایان سال دانش‌آموزان و دانشجویان تضمین شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «محمدجواد آذری جهرمی» در دستوری خطاب به «حسین فلاح جوشقانی»، معاون وزیر و رییس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، خواستار تضمین کیفیت و پایداری شبکه‌های ارتباطی کشور در زمان برگزاری آزمون‌های پایان سال دانش‌آموزان و دانشجویان شد.  

آذری جهرمی خواستار اعلام آماده‌باش به اپراتورها و ارائه‌کنندگان خدمات و شرکت ارتباطات زیرساخت، خودداری از هرگونه تغییر و یا به‌روزرسانی در شبکه در ساعات برگزاری آزمون‌ها و موکول کردن آن به اوقات نیمه‌شب و در نهایت تشکیل کمیته‌ای جهت نظارت ویژه بر حسن انجام اقدامات فوق در ایام امتحانات شد.

بیش از یک سال است که با شیوع کرونا آموزش به سمت فضای مجازی حرکت کرده است. وزارت ارتباطات از روزهای آغازین پاندومی کرونا برای فراهم آوردن شرایط دسترسی تمام شهروندان به اینترنت تلاش کرد. افزایش ظرفیت پهنای باند اینترنت، احداث سایت‌های اینترنت، در نظر گرفتن بسته‌های رایگان برای آموزش مجازی و تدریس و عملیات ضربتی برای اتصال روستاها به اینترنت از جمله اقداماتی است که از سوی وزارت ارتباطات برای سهولت دسترسی به آموزش مجازی برای شهروندان فراهم شده است.