۰ نفر

تشکر مدیر حوزه‌های علمیه از همراه اول بابت نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری

۲۶ اسفند ۱۳۹۹، ۲۲:۰۰
کد خبر: 514205
تشکر مدیر حوزه‌های علمیه از همراه اول بابت نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری

مدیرعامل همراه اول پس از بهره برداری رسمی از سایت 5G استان قم به دیدار مدیر حوزه های علمیه رفت.

به گزارش اقتصادآنلاین ، امروز سه شنبه 26 اسفند 1399 در روز بهره برداری از سایت 5G همراه اول در استان قم که با حضور مسؤولان ارشد  استان، مدیران ارشد شرکت ارتباطات سیار ایران و مخابرات ایران برگزار شد، مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول پس از افتتاح رسمی به دفتر آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه رفت و به گفتگو با وی پرداخت.

در این دیدار اخوان بهابادی مروری بر فعالیت ها و اقدامات جهادی همراه اول در ایام شیوع کرونا که حجم مصرف مردم در حوزه های ارتباطی را رشد داد و همچنین نگاه توسعه محور این اپراتور داشت.

مدیرعامل شرکت ارتباطات سیار ایران از فناوری 5G به عنوان مسیری برای توسعه حوزه محتوا در کشور یاد کرد و از پتانسیل موجود در حوزه های علمیه به عنوان راهکاری برای غنی سازی این بخش از فضای رسانه ای و ارتباطی گفت.

در ادامه، آیت الله علیرضا اعرافی مدیر حوزه های علمیه ضمن تقدیر و تشکر از خدمات همراه اول و نگاه ویژه این اپراتور به امر توسعه فناوری، اظهار کرد: انقلاب اسلامی موتور پیشران کشور در عرصه علم و فناوری و ایجاد زیرساخت های حیاتی شد که ثمرات آن را امروز شاهد هستیم.

وی با اشاره به اینکه حوزه های علمیه به مقوله فناوری از بُعد ابزار و سوژه پرداخته اند، نیم نگاهی به اقدامات انجام شده توسط حوزه در ایام کرونا داشت و عنوان کرد: درصد قابل توجهی از آموزش ها را به فضای مجازی بردیم و پوشش خوبی در این عرصه داشتیم.

مدیر حوزه های علمیه اشاره ای به برنامه ریزی های کلان این نهاد برای به خدمت درآوردن فناوری هایی نظیر  هوش مصنوعی در مسیر علمی داشت و اظهار کرد: فرصت شناسی هوشمندانه و تحلیل دقیق فرصت ها و تهدیدات پیش روی این حرکت، مهم ترین گام در سیر تحول ابزارهای تولید علوم اسلامی است.