۰ نفر

یوآیدی برای دومین بار استارتاپ برگزیده نهال فینتک شد

۲۴ اسفند ۱۳۹۹، ۱۴:۰۸
کد خبر: 513505
یوآیدی برای دومین بار استارتاپ برگزیده نهال فینتک شد

"یوآیدی برای دومین سال متوالی، در جشنواره نهال فین تک به عنوان استارتاپ برگزیده انتخاب شد."

مراسم معرفی منتخبان دومین جشنواره نهال فین تک روز چهارشنبه 20 اسفند ماه در باشگاه بانک سپه برگزار شد. در این مراسم برندگان از سه قسمت افراد تاثیرگذار، نهادها و استارتاپ های تاثیرگذار در حوزه فناوری انتخاب شدند.

فراخوان دومین جشنواره نهال فین تک امسال تا تاریخ 12 بهمن انجام شد و مجددا تا تاریخ 20 بهمن ماه تمدید شد که 50 نماینده از بخش های بانکی، مالی و فین تک در این جشنواره حضور داشتند. با پایان فراخوان جشنواره، داوری این جشنواره در تاریخ 30 بهمن با حضور داورانی از بخش های اینشورتک، فین تک، مالی و بورس به صورت آنلاین و حضوری برگزار شد.

داوران، از میان شرکت کنندگان دومین جشنواره نهال فین تک، 5 استارتاپ یوآیدی، سیگنال، سهام یاب، لندو و اکسیر را با بیشترین امتیاز انتخاب کردند که در نهایت از میان این استارتاپ ها، 3 استارتاپ انتخاب شدند. معیار انتخاب این سه استارتاپ، نوآوری، رشد و اثرگذاری بود. در نهایت یوآیدی برای دومین سال متوالی، به عنوان استارتاپ تاثیرگذار در سال 99 انتخاب شد.

https://www.aparat.com/v/0Pr5q

در مراسم تقدیر از منتخبین دومین جشنواره نهال فین تک، نیما شمساپور، مدیرعامل یوآیدی به اشاره به فواید نقش استارتاپ ها در حوزه مالی و فیت تک، با استناد به گزارش مکنزی افزود:

"کشورهایی که از احراز هویت دیجیتال استفاده کنند، می توانند تا سال 2030 تولید ناخالص خود را بین 3 تا 13 درصد افزایش دهند."

اولین جشنواره نهال فین تک در سال 98 همزمان با یازدهمین رویداد فیناپ با عنوان "جایزه سال فین تک ایران" برگزار شد که در آن جشنواره، یوآیدی به عنوان استارت آپ برگزیده داوری و مردمی انتخاب شد. این جشنواره به منظور تشویق استارتاپ های فین تک برای رشد و تبدیل آنها از نهال به درختی تنومند و بارور برگزار می شود.

یی

نیما شمساپور - مدیرعامل یوآیدی

احراز هویت امن یوآیدی اولین سرویس احراز هویت دیجیتال در کشور می باشد که با استفاده از الگوریتم های هوش مصنوعی مانند Liveness Detection و Face Verification سرعت و دقت فرایند احراز هویت دیجیتال کاربر را ارتقا می بخشد.  سرویس احراز هویت با ویدیوی سلفی آخرین تکنولوژی احراز هویت و امن ترین روش شناسایی و تایید هویت کاربر می باشد که در این روش کاربر یک ویدیو سلفی زنده از خود می گیرد. سرویس یوآیدی به صورت بلادرنگ (Real Time) زنده بودن این ویدیو را با استفاده از تکنولوژی تشخیص زنده بودن و با دقت بالای 98 درصد بررسی می کند.