۰ نفر

دسترسی به چت روم صوتی توئیتر در Spaces برای همه کاربران فراهم شد

۲۱ اسفند ۱۳۹۹، ۲۳:۳۹
کد خبر: 512927
دسترسی به چت روم صوتی توئیتر در Spaces برای همه کاربران فراهم شد

توئیتر قصد دارد به همه اجازه دهد میزبان Twitter Spaces باشند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، اگر امروز صبح تلفن خود را برای چک کردن برنامه توئیتر باز کرده باشید، ممکن است از دیدن تبلیغات فضای توئیتر و اتاق گفت‌وگوی صوتی که این شبکه اجتماعی، اخیراً برای رقابت با برنامه کلاب هاوس (Clubhouse) راه اندازی کرده است، هیجان زده و سردرگم شده باشید. در اطلاعیه به روزرسانی iOS از "معرفی فضاها" صحبت شده که این نوید را می‌دهد که "اکنون می‌توانید توئیت و صحبت کنید."

اما این در حالی است که در واقع توانایی ایجاد یک فضای جدید را نخواهید داشت، مگر اینکه یکی از معدود افراد منتخب باشید. این شرکت اکنون اعلام کرده است که قصد دارد Spaces را برای ماه آینده، برای همه افراد در دسترس قرار دهد.

میزبانی توئیتر از توئیتر اسپیس

در اخبار آمده است که فضای توئیتر توسط خود شرکت میزبانی می‌شود. برنامه‌های توئیتر چندان سنگین نیستند، اما نکته اصلی این است که آن‌ها سعی می‌کنند محصول را به حالتی برسانند که از ماه آوریل هر کسی بتواند از این فضا استفاده کند. در ضمن، کاربران هم در سیستم عامل iOS و هم در سیستم عامل اندروید می‌توانند به Spaces بپیوندند و صحبت کنند.

فضا‌ی توئیتر تنها یکی از مجموعه ویژگی‌های جدیدی است که شرکت توئیتر راه اندازی گسترده آن را در سر دارد. مثلا یکی دیگر از مواردی که توئیتر در حال کار بر روی آن است و کیوان بیک پور مدیر محصولات توئیتر آن را تایید کرده، سرویس مدیریت حساب توئیت دسک است که احتمالا تا آخر سال خبر‌های جدیدی از آن خواهیم شنید.

یا مثلا وب سایت میکروبلاگینگ که در زمینه مهندسی معکوس روی پلتفرم‌های مختلف فعالیت می‌کند، اعلام کرده است که توئیتر در حال کار روی یک ویژگی جدید به نام Undo Send است تا این قابلیت به کاربران امکان لغو ارسال توئیت‌ آن‌ها در یک زمان خاص دهد.