۰ نفر

افتتاح ۱۳۶شعبه جدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا

۱۶ اسفند ۱۳۹۹، ۱۸:۱۴
کد خبر: 511517
افتتاح ۱۳۶شعبه جدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا

136 شعبه جدید از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا در راستای بهبود دسترس‌پذیری و آموزش به مشتریان در حین خرید، در سطح کشور افتتاح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، اسنوا از ابتدای سال جاری پروژه فروشگاه‌های زنجیره‌ای خود را در راستای بهبود شبکه توزیع محصولات و گسترش دامنه حضور در سطح بازار را راه‌اندازی کرده است.

بر این اساس شبکه ملی فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا با بیش از 228 شعبه در سراسر کشور، یکی از گسترده‌ترین نظام‌های توزیع و فروش محصول در ایران محسوب می‌شود و باتوجه به افزایش تقاضای عمومی برای خرید لوازم خانگی اسنوا در ماه‌های گذشته، اخیرا 136 شعبه جدید از این شبکه ملی در 23 استان و 75 شهر کشور به بهره‌برداری رسیده است و ۱۱۲ شعبه دیگر نیز تا پایان سال ۱۳۹۹ به این شبکه اضافه خواهند شد.

علیرضا حاتمی، مدیر روابط عمومی اسنوا در این رابطه گفت: این فروشگاه‌ها به صورت یک شکل و تحت نظارتی مرکزی فعالیت می‌کنند و قرار است بستر جدیدی از عرضه لوازم خانگی در ایران را شکل دهند.

وی افزود: یکی از مشکلات بازار لوازم خانگی ایران، تفاوت قابل توجه قیمت محصولات در واحدهای صنفی مختلف است و بر این اساس، این فروشگاه‌های زنجیره‌ای به عنوان یک نظام توزیع هوشمند می‌کوشد تا بخشی از مشکل قیمت‌گذاری در بازار لوازم خانگی را حل کند.

مدیر روابط عمومی اسنوا تصریح کرد: شرایط خرید هم به صورت نقدی و هم به صورت اقساطی بدون نیاز به پیش پرداخت تا سقف 50 میلیون تومان برای همه مشتریان فروشگاه‌های زنجیره‌ای اسنوا فراهم شده است.

وی در پایان یادآور شد: استفاده از تسهیلات بانک‌های رفاه کارگران، صادرات، توسعه تعاون، اقتصاد نوین و مهر ایران و همچنین حمل رایگان کالا تا درب منزل از دیگر مزیت‌های خرید از این فروشگاه‌ها محسوب می‌شود.