۰ نفر

آشنایی با ۶محصول دیجیتال هوآوی، مناسب برای هدیه به خانم‌ها

۱۴ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۱۸
کد خبر: 502953
آشنایی با ۶محصول دیجیتال هوآوی، مناسب برای هدیه به خانم‌ها

روز گرامی‌داشت مقام زن نزدیک است و محصولات هوآوی می‌توانند به عنوان هدیه‌ای مناسب و کاربردی در نظر گرفته شوند. آشنایی با 6 محصول هوشمند و زیبای هوآوی به شما در انتخاب و خرید یک هدیه خوب کمک می‌کند.

طیف گسترده‌ای از لوازم مختلف می‌تواند جزء انتخاب‌های ما برای هدیه باشند، گوشی‌ هوشمند و لوازم دیجیتال که در حال حاضر جایگاه ویژه‌ای در زندگی روزمره دارند، یک هدیه ویژه و خاص به حساب می‌آید. اما فراموش نکنیم خود این محصولات هم تنوع بسیار زیادی دارند و انتخاب بین آنها کار ساده‌ای نیست و نیاز به شناخت اجمالی از ویژگی‌های محصولات و همچنین آگاهی به نیازها و استفاده فرد هدیه گیرنده دارد.

در ادامه شما را با تعدادی از این محصولات آشنا می‌شوید که می‌توان آن‌ها را به عنوان یک هدیه مناسب برای روز مادر و مناسبت‌های دیگر پیش‌رو در نظر گرفت.

هوآوی Y9a ؛ رنگ صورتی ساکورا

هواوی

یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین هدایایی که می‌توان برای همسر یا مادر خود خریداری کنید، گوشی هوشمند است و در این میان، هوآوی Y9a می‌تواند انتخابی بسیار خاص باشد. این گوشی هوآوی مجهز به نمایشگر بزرگ 6.63 اینچ IPS LCD با وضوح 1080×2400 پیکسل بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن هم معادل 84.8 درصد است؛ این نسبت به خوبی نشان می‌دهد که بیشتر فضای جلوی دستگاه را نمایشگر تشکیل داده و حاشیه بسیار کمی دارد.

رابط کاربری این دستگاه، EMUI 10.1 بوده که مبتنی بر اندروید 10 است. همچنین پردازنده گرافیکی Mali-G52 MC2، قدرت بسیار قابل قبولی را برای اجرای فرایندهای مختلف در اختیار کاربران قرار می‌دهد. همچنین حافظه سریع رم 8 گیگابایتی این گوشی هوشمند نیز کامل کننده عملکرد قدرتمند این گوشی است.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های گوشی هوشمند که برای بیشتر کاربران، به ویژه بانوان اهمیت دارد دوربین قدرتمند است. گوشی هوشمند Y9a مجهز به دوربین چهارگانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسل بوده و در کنار آن شاهد سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل و دو سنسور ماکرو و سنجش عمق 2 مگاپیکسل خواهید بود.

همچنین کاربران این گوشی برای تصاویر سلفی یک سنسور پاپ آپ 16 مگاپیکسل در اختیار دارند که می‌تواند جذابیت دستگاه را تا حد زیادی افزایش دهد. در گوشی‌های مجهز به سنسور سلفی پاپ آپ، دیگر هیچ حفره‌ای روی نمایشگر وجود ندارد و سنسور از قسمت بالای گوشی به بیرون از بدنه هدایت می‌شود و پس از خروج از بخش سلفی برنامه دوربین، مجدد به درون دستگاه باز خواهد گشت.

این دستگاه مجهز به حسگر اثر انگشت در بخش کناری و روی دکمه «پاور» (Power) است. بد نیست بدانید گوشی هوآوی Y9a قدرت خود را از باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند و در کنار آن، فناوری 40 وات هم در شارژ سریع دستگاه، تاثیر بسیار زیادی دارد. شما می‌توانید رنگ صورتی این دستگاه را به عنوان یک هدیه شگفت‌انگیز برای مادر یا همسر خود، تهیه کنید.

ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit؛ رنگ سبز

هواوی

امروزه ساعت‌های هوشمند به دلیل زیبایی و عملکرد بسیار قابل قبول در بخش سلامت، توانسته‌اند نظر افراد زیادی را به خود جلب کنند و بازار خود را گسترش دهند. بدون شک ساعت هوشمند می‌تواند یک هدیه ویژه، به خصوص برای بانوان ورزشکار به حساب بیاید.

هوآوی Watch Fit یکی از مدل‌های جذاب در میان ساعت‌های هوشمند هوآوی بوده که رنگ سبز آن، برای خانم‌ها جذابیت زیادی خواهد داشت. این ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر 1.64 اینچ آمولد(AMOLED)  بوده و حاشیه‌های بسیار کمی دارد. جنس این ساعت از الیاف پلیمری بادوام است. توجه داشته باشید که بند این ساعت هوشمند از جنس سیلیکون بوده و طرفداران زیادی هم دارد.

هواوی

این ساعت هوشمند مجهز به سیستم عامل هوآوی بوده و تراشه آن، کرین A1 است. ساعت هوشمند هوآوی Watch Fit قابلیت‌های مختلف همانند سفارشی‌سازی چهره، فایل‌های ویدیویی آموزشی و حالت‌های مختلف تمرین را ارائه می‌دهد.

همچنین این ساعت هوشمند مجهز به حسگر GPS داخلی و سنسور ضربان قلب 24 ساعته بوده و می‌تواند چرخه‌های خواب و قاعدگی را نیز کنترل کند. از سایر ویژگی‌های مطرح ساعت هوشمند هوآوی می‌توان به تمرین‌های موثر در کاهش استرس، نمایش اعلان‌های گوشی موبایل، کنترل موسیقی و شاتر برای ثبت تصاویر از راه دور اشاره کرد.

در صورتی که دوام و مدت زمان ماندگاری شارژ دستگاه برای شما اهمیت دارد، بهتر است بدانید این ساعت هوشمند تا 10 روز با استفاده معمولی، دوام خواهد داشت و با استفاده زیاد هم تا 7 روز آماده خدمت است. بدون شک این ساعت هوشمند می‌تواند یکی از بهترین هدایایی باشد که برای عزیزان‌تان خریداری خواهید کرد.

ایرباد هوآوی FreeBuds 3؛ رنگ سفید

هواوی

در صورتی که قصد خرید یک هدیه کاملا کاربردی را دارید، هوآوی Freebuds 3 انتخاب بسیار خوبی است. FreeBuds 3 یک هندزفری کاملا بی‌سیم است که قابلیت بسیار مهم حذف صدای اضافه محیط را دارد.

از مشخصات و قابلیت‌های دیگر این هندزفری می‌توان به تراشه کرین A1 اشاره کرد که یک چیپست بسیار قدرتمند در زمینه تولید ایربادز و هندزفری به حساب می‌آید. وزن بسیار کم و کیفیت ساخت قابل توجه هوآوی FreeBuds 3 سبب شده است تا گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که تمایل دارند هنگام فعالیت‌های مختلف همانند ورزش کردن، موسیقی گوش داده یا توانایی پاسخگویی به تماس‌های خود را داشته باشند.

هواوی

با هوآوی FreeBuds 3 می‌توان به مدت 4 ساعت موسیقی گوش داد. البته قابلیت‌های این هندزفری بی‌سیم همین جا تمام نمی‌شود؛ FreeBuds 3 دارای یک قاب محافظ بوده که به دلیل مجهز بودن به باتری 410 میلی‌آمپر ساعتی، می‌تواند در هر زمان و مکانی از آن برای شارژ کردن مجدد ایرباد استفاده کرد.

هوآوی FreeBuds 3 در رنگ‌بندی مختلف برای خرید در دسترس قرار دارد، اما شما می‌توانید رنگ سفید آن را به عنوان یک هدیه برای همسر یا مادر خود انتخاب کنید.

هوآوی Y7a؛ رنگ طلایی

هواوی

برای خرید گوشی همراه هوشمند انتخاب دیگری نیز از محصولات هوآوی وجود دارد و آن گوشی‌ هوشمند جدید و باکیفیت هوآوی Y7a است. هوآوی Y7a مجهز به نمایشگر 6.67 اینچ IPS LCD بوده و نسبت نمایشگر به بدنه آن هم معادل 84.3 درصد است.

بیشتر بخش جلوی دستگاه از نمایشگر تشکیل شده و حاشیه‌های بسیار کمی دارد. این دستگاه مجهز به رابط کاربری EMUI 10.1 بوده و مبتنی بر اندروید 10 است. کلیه قابلیت‌های نرم افزاری دستگاه که شامل اجرای برنامه و بازی‌های مختلف می‌شود توسط پردازنده قدرتمند و اختصاصی هوآوی، یعنی کرین 710A (چیپست 14 نانومتری) پشتیبانی می‌شوند و پردازنده گرافیکی Mali-G51 MP4 هم نقش بسیار زیادی در افزایش قدرت دستگاه در زمینه‌ پردازش گرافیکی دارد.

در گوشی جدید هوآوی، حافظه 128 گیگابایت و حافظه رم 4 گیگابایت دستگاه عملکردی روان در آن ایجاد کرده و همچنین این دستگاه از کارت حافظه جانبی هم به صورت جداگانه پشتیبانی می‌کند. در زمینه دوربین هم گوشی مجهز به دوربین چهارگانه بوده و سنسور اصلی آن، یک سنسور 48 مگاپیکسل بوده که کنار سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسل و دو سنسور ماکرو و سنجش عمق 2 مگاپیکسل، تصاویر و فایل‌های ویدیویی بسیار باکیفیتی را ثبت و ضبط می‌کند. همچنین این دستگاه مجهز به یک سنسور سلفی 8 مگاپیکسل است.

گوشی جدید هوآوی Y7a مجهز به حسگر اثر انگشت در بخش کناری بوده که عملکرد بسیار خوبی در شناسایی اثر انگشت خواهد داشت. همچنین این دستگاه قدرت خود را از باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی دریافت می‌کند و شاهد فناوری شارژ سریع 22.5 وات هم خواهید بود که موجب می‌شود ظرف مدت زمان 30 دقیقه، 46 درصد از باتری مجددا شارژ شود. رنگ طلایی این گوشی بسیار شیک است و می‌تواند یک هدیه جذاب و شگفت‌انگیز باشد.

هوآوی MatePad T10؛ رنگ آبی اقیانوسی

هواوی

تبلت هدیه دیگری است که در حوزه لوازم دیجیتال می‌توان برای خانم‌ها در نظر گرفت. مخصوصا آن دست از خانم‌هایی که علاقه زیادی به تماشای ویدئو در شبکه‌های اجتماعی دارند و به یک تبلت با صفحه نمایش بزرگ‌تر نیاز دارند. صفحه نمایش 9.7 اینچ IPS LCD با وضوح تصویر 800×1280 پیکسل هوآوی MatePad T10، یک پیشنهاد خوب در این زمینه است. این دستگاه مجهز به تراشه کرین 710A بوده و در دو مدل متفاوت با حافظه رم ثابت 2 گیگابایت و حافظه‌های داخلی 16 گیگابایت، در دسترس قرار دارد.

همچنین این دستگاه مجهز به پردازنده گرافیکی Mali-G51 و باتری قدرتمند 5100 میلی‌آمپر ساعتی است که با رابط کاربری EMUI 10.1 مبتنی بر اندروید 10، در اختیارتان قرار خواهد گرفت. دو سنسور دوربین در MatePad T10 وجود دارد که سنسور بخش عقب، 5 مگاپیکسل بوده و سنسور سلفی آن هم 2 مگاپیکسل است و توانایی ثبت تصاویر و فایل‌های ویدیویی باکیفیت را دارد. قیمت هوآوی MatePAd T10 مقرون به صرفه بوده و می‌تواند انتخاب خوبی به عنوان یک هدیه برای روز مادر یا روز زن باشد.

هوآوی MateBook 13

هواوی

اگر دنبال یک هدیه بسیار خاص هستید لپ‌تاپ هوآوی MateBook 13 پیشنهاد آخر و ویژه ما است.

هوآوی Matebook 13 مجهز به جدیدترین پردازنده اینتل یعنی Core i5-8265U Whiskey Lake و مدل قویتر  Coe i7-8565U است که با دو مدل کارت گرافیک مختلف نیز ارائه می‌شود. این دو مدل شامل کارت گرافیک مجتمع بر روی برد اصلی ساخت شرکت اینتل و کارت گرافیک مجزا  Nvidia GeForce MX150 می‌شود.

 این لپ تاپ مجهز به حافظه ذخیره‌سازی 512 گیگابایت بوده و در کنار حافظه رم 8 یا 16 گیگابایت، می‌تواند پاسخگوی نیاز کاربران باشد. نمایشگر 13 اینچ این لپ‌تاپ با وضوح تصویر 1440×2160 پیکسل، کیفیت بسیار خوبی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

یکی دیگر از ویژگی‌های منحصر به فرد هوآوی MateBook 13، عملکرد بسیار خوب خنک‌کنندگی آن بوده که 25 درصد از حالت استاندارد هم بیشتر است. باتری این لپ‌تاپ به حدی قدرتمند است که می‌تواند تا 10 ساعت فایل ویدیویی فول اچ دی را پخش کرده و با 15 دقیقه شارژ  تا نیز مجددا حدود 2 ساعت و نیم قابل استفاده خواهد بود. همان‌طور که گفته شد، این لپ‌تاپ می‌تواند هدیه‌ای خاص و فو‌ق‌العاده شگفت‌انگیز باشد.

این محصولات یک هدیه کوچک برای مهمترین افراد زندگی ما هستند تا به کمک این گجت‌ها، بتوانند کمی راحت‌تر به زندگی خود ادامه دهند.