۰ نفر

۷ویژگی مهم برای انتخاب بهترین بروکر

۱۱ بهمن ۱۳۹۹، ۱۸:۳۴
کد خبر: 502064
۷ویژگی مهم برای انتخاب بهترین بروکر

برای موفقیت در بازار فارکس و دیگر بازارهای مالی، لازم هست بروکر فارکسی که با روش معاملاتی ما سازگاری داشته و خدمات خوبی را به ما ارائه دهد، کار کنیم.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ انتخاب بروکر یکی از دغدغه های افراد مبتدی و اولین گامیست که افراد قصد ورود به بازارهای مالی را دارند. یک معامله گر برای انتخاب بروکر مناسب باید آن را از جهات مختلفی مورد بررسی قرار دهد تا در آینده مجبور به ترک این بازار نشود. در این مقاله سعی کردیم 7 مورد از مهمترین عوامل و ویژگی هایی که باید در انتخاب بهترین بروکر به آن توجه کنید لیست کنیم زیرا افراد علاقمند به معامله گری باید شناخت کافی نسبت بروکر مورد نظر خود داشته باشند.

یک بروکر مناسب برای بازارهای مالی بین الملی چه ویژگی هایی دارد؟

1- بروزترین پلتفرم معاملاتی (MT5)

یکی از نکات مهم برای انتخاب یک بروکر پیشرفته پلتفرم معاملاتی آن است به طوری که قابلیت های دسترسی به این پلتفرم از طریق دسکتاپ و موبایل را داشته باشد.

پلت فرم تجاری در واقع رابط معامله گر با بازار است؛ بنابراین، باید به راحتی قابل استفاده باشد، از کار نیفتد و یا مسدود نشود. معاملات باید با سرعت و بهره وری بالا انجام شوند تا معامله گر بتواند نسبت به شرایط بازار فوراً واکنش نشان دهد. این امر تنها مرتبط با پلت فرم تجاری نیست، بلکه عواملی نظیر تکنولوژی بروکر در قیمت گذاری، سرورهای قدرتمند و دیگر جنبه های کیفی مرتبط نیز در آن موثر اند.

متاتریدر5، کارآمد ترین و محبوبترین پلت فرم تجاری در میان بروکرهای Forex است.

2-کمیسیون و اسپرد مقرون به صرفه تر

از موارد مهم دیگر در انتخاب یک بروکر توجه به کمیسیون، اسپرد و سواپ است و باید به این نکته هم توجه داشته باشید که خدماتی که این بروکر ها می دهند چقدر باهم متفاوت است بعضی از بروکرها با خدمات کمتر و ضعیفتر کمیسیون کمتری دریافت می کنند و برخی نیز در ازای ارائه خدمات بهتر کمیسیون منصفانه ای در مقایسه با بروکرهایی که خدمات مشابه ارائه می دهند؛ دریافت می کنند.

3- لایسنس‌های معتبر و رگولاتوری

تایید بروکر از طرف نهاد های مالی معتبر بین المللی را رگولیشن گویند. از دیگر معیارهای مهم برای معامله گران در هنگام انتخاب یک کارگزار، وضعیت قانونی کارگزار و اداره شدن آن سازمان زیر نظر رگولاتور است.

4- پشتیبانی ۲۴ ساعته بروکر

پشتیبانی قدرتمند به زبان فارسی از دیگر فاکتور های انتخاب یک بروکر مناسب می باشد. این پشتیبانی ها می تواند در بخشهای معاملاتی ، فنی ، نرم افزاری ، مالی و تحلیلی باشد. قبل از ثبت نام می توانید از صفحه چت آنلاین با پشتیبانی در ارتباط باشید.

5- نحوه واریز و برداشت

یکی از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در انتخاب بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان، بررسی روش های واریز و برداشت مناسب با ایران است. هم باید به صرفه و کم هزینه و منصفانه باشد و هم بتواند در طولانی مدت با این روش ها از مشتریان ایرانی پشتیبانی لازم را به عمل آورد و در این بروکرها خدمات واریز و برداشت ریالی نیز انجام شود.

6- حساب‌های معاملاتی متنوع

در هنگام انتخاب بروکر توجه کنید که چه نوع حسابی به شما ارائه می شود تا از همه لحاظ با میزان سرمایه و استراتژی تجاری شما متناسب باشد. از دیگر امکانات ویژه که بروکرها باید در اختیار معامله گرها قرار داده دهند انواع حساب های معاملاتی است. حساب های معاملاتی انواع مختلفی دارند که شامل میکرو، استاندارد، حرفه ای یا ویژه(VIP)  و.. اشاره کرد.

7- امکان افتتاح حساب دمو یا آزمایشی

حساب دمو به عنوان یکی از راه های معامله آزمایشی شناخته می شود. افرادی که در بازارهای بورس و تریدینگ هیچ تجربه ای ندارند و با پلتفرم و استراتژی‌ها آشنایی چندانی نداشته‌اند بهتر است کار خود را با حساب دمو آغاز کنند. معامله‌گران در این حساب پولی از دست نمی‌دهند و پولی نیز بدست نمی‌آورند.

در این مطلب سعی کردیم به مهم‌ترین نکات از دیدگاه معامله گران حرفه ای در مورد انتخاب بهترین بروکر اشاره کنیم. اگر دوست دارید با ما همراه باشید و از شرایط یک بروکر خوب لذت ببرید، به ادامه مطلب و پیشنهاد ویژه ما توجه کنید.

چرا بروکر آرون گروپس را به شما پیشنهاد میدهیم؟

بعد از معرفی عوامل مهم در انتخاب یک بروکر؛ در ادامه قصد داریم یک بروکر معروف با خدمات شگفت انگیز را به شما معرفی کنیم بروکر نام آشنای آرون گروپس که علاوه بر ویژگی هایی که در بالا به آن ها اشاره کردیم خدمات متنوع و جذاب بی شماری نیز ارائه می دهد که منحصرا در این بروکر فقط ارائه می شود. در ادامه معرفی کوتاهی از بروکر آرون گروپس برای شما خواهیم داشت تا با خیال آسوده تر انتخاب کنید.

در بروکر جهانی آرون گروپس تنوع نمادهای معاملاتی بالاست به طوری که شما می توانید بیش از چهارصد مارکت تومانی و بین الملی اعم از طلا، سکه‌ی ایرانی، انس، ارز دیجیتال را با کمترین اسپرد و کمترین کارمزد معامله کنید. علاوه براین می توانید شاخص‌های مهم مانند داوجونز، نزدک و ..، سهام کمپانی‌های مطرح دنیا مانند گوگل، اپل و..،را نیز دو طرفه خرید و فروش کنید. این بروکر کمیسیون و اسپرد کمتری نسبت به بروکرهای دیگر دریافت می کند و جهت حمایت از معامله گرهای خود گاهی از بعضی نماد ها کمیسیون و سوآپ دریافت نمی کند. شما هم اکنون می توانید اُنس طلای جهانی را بدون کمیسیون، بدون سوآپ و با کمترین اسپِرِد در این بروکر معامله کنید.

بروکر آرون گروپس توسط FSA در سنت وینسنت رگولاتوری خود را انجام داد است‌. در زمینه ی امنیت و آپدیت نرم افزارهای مالی خود یکی از بهترین بروکرهایی است که فعالیت می کند. پلتفرم پیشرفته متاتریدر  MT5 به معامله گران خود ارائه می دهد. در بحث پرداخت و واریزها هم از سایت هایی مانند وب مانی، تاپ چنج، پرفکت مانی و...استفاده می کند این بروکر همچنین مجهز به سامانه پشتیبانی قوی  ساعته24 است.

بروکر آرون گروپس برای معامله گران خود طرح های تشویقی بی نظیری در نظر گرفته است از جمله آن ها می توان به آکادمی آموزشی، بونوس های هیجان انگیز و طرح فوق العاده IB (برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید) می توان اشاره کرد. در آکادمی آموزشی آرون برای موفقیت معامله گران در بازارهای مالی انواع آموزش های مبتدی و پیشرفته به صورت کاملا رایگان تهیه می شود و در اختیار معالمه گران قرار داده می شود.

در ادامه خدمات بی نظیری که این بروکر ارائه می دهد برایتان لیست کردیم:

  • ارائه نمادهای تومانی و بین‌المللی
  • حساب‌های سرمایه‌گذاری
  • دسترسی به بزرگترین مارکت و نمادهای تومانی و بین‌المللی
  • امکان انجام معاملات هِج (Hedge)
  • ارائه چارت‌های رایگان نمادهای تومانی و بین‌المللی
  • عمق بازار قوی
  • ریسک پایین
  • معامله‌ی دوطرفه سهام کمپانی‌های مطرح جهان
  • حساب نقدی (Swap free)
  • واریز و برداشت آسان و بدون کارمزد
  • سود روزشمار حساب‌های معاملاتی
  • صندوق‌های سرمایه‌گذاری PAMM
  • دریافت حواله‌های ارزی از سراسر دنیا
  • امکان معامله چهارصد مارکت متفاوت تنها با یک حساب معاملاتی

برای افتتاح حساب و کسب سودهای عالی هم اکنون اقدام کنید.

منبع: 10 دلیل مهم در انتخاب بهترین بروکر