۰ نفر

واقعیت‌هایی که باید قبل از خرید فالوور بدانید و از آنها برای پیشرفت در کسب و کار استفاده کنید

۱۸ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۰۷
کد خبر: 496253
واقعیت‌هایی که باید قبل از خرید فالوور بدانید و از آنها برای پیشرفت در کسب و کار استفاده کنید

یکی از بهترین فضاهای مناسب و رایگان برای تبلیغات و فروش محصولات، بدون شک اینستاگرام می‌باشد. شما با ایجاد برند شخصی و معرفی محصولات و خدمات خود به کاربران این اپلیکیشن، می‌توانید درآمد خود را افزایش دهید.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛  افزایش فروش و پیشرفت کسب‌وکار، در اینستاگرام به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما یکی از مهم‌ترین عواملی که می‌توان به آن اشاره کرد تعداد فالوور و دنبال کننده یک پیج می‌باشد.

بالا بودن میزان فروش و یا بازدید تبلیغات شما همه به تعداد فالوور ها بستگی دارد، و هر چه میزان لایک، ویو و کامنت پست‌های شما بالاتر باشد، بدون شک به افزایش درآمد شما کمک خواهد کرد.

بالا بودن تعداد فالوور در اینستاگرام به پیج ها اعتبار می‌بخشد و همین اعتبار باعث می‌شود تا حس اطمینان در بین کاربران افزایش پیدا کند و در نهایت با خیال راحت‌تری از خدمات شما استفاده و یا از محصولات شما خریداری کنند.

در این مطلب قصد داریم در مورد خرید فالوور اینستاگرام گلدفالوور و واقعیت‌های آن صحبت کنیم، پس اگر قصد دارید فالوور بخرید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از انجام دادن آن، حتماً این مطلب را بخوانید تا با اطلاعات بیشتری خرید فالوور را انجام دهید، پس با ما همراه باشید.

واقعا خرید فالوور اینستاگرام با ارزش است؟

معمولاً صفحاتی در اینستاگرام که دارای تعداد فالوور بیشتری هستند اعتبار بیشتری را در بین کاربران نیز دارند که همین امر باعث می‌شود تا اکثر پیج ها به خرید فالوور اینستاگرام رو بیاورند و از آن برای پیشرفت کسب و کار خود استفاده کنند.

 این خرید به دلیل این است که افزایش تعداد فالوور پیج به صورت ارگانیک و طبیعی کار بسیار دشواری است و تنها راه آسان و بدون دردسر برای افزایش تعداد فالوور و اعتبار بخشیدن به پیج خرید فالوور می‌باشد.

تاثیر فالوور واقعی در کسب و کار اینترنتی

بدون شک تأثیر وجود فالوور واقعی در پیج های اینستاگرام به دلیل انجام دادن تعامل و اشتراک‌گذاری پست‌های مختلف یک پیج بسیار اهمیت دارد و باعث می‌شود صفحه مورد نظر هم از لحاظ فروش و هم از لحاظ جذب فالوور پیشرفت زیادی را تجربه کند.

اولین موردی که کاربران بعد از باز کردن یک پیج به آن توجه می‌کنند تعداد فالوور ها و میزان لایک و کامنت آن است و هر چقدر میزان این موارد بالاتر باشد درصد فالو کردن و خرید کاربر افزایش می‌یابد.

 اگر قصد خرید فالوور  از گلدفالوور یا جی فالوور دارید حتماً فالوور واقعی خرید کنید زیرا هر کدام از آنها علاوه بر دنبال کردن شما می‌توانند در جذب فالوور نیز به شما کمک کنند و درصد دیده شدن پیج را افزایش دهند.

پیج‌های تبلیغاتی نیز به خرید فالوور اینستاگرام احتیاج دارند

پیج های تبلیغاتی به دلیل انتشار پست‌های تبلیغاتی و کسب درآمد از این راه باید تعداد فالوور های خود را افزایش دهند. هنگام خرید فالور برای پیج تبلیغاتی می‌توانید از فالوور های فیک و واقعی استفاده کنید.

 هرچند فالوور فیک به‌اندازه فالوور واقعی ارزشمند نیست اما در نگاه اول تبلیغ دهندگان به پیج شما تاثیرگذار است و می‌توانید فالوور فیک و واقعی را مکمل هم قرار دهید و به افزایش تعداد درخواست‌های تبلیغ در صفحه خود کمک کنید.

8

خرید فالوور برای چه پیج‌هایی مناسب است

جذب فالوور های واقعی برای هر صفحه‌ای که قصد دارد در کسب‌وکار خود پیشرفت کند بسیار اهمیت دارد.

 وجود فالوور واقعی باعث می‌شود تا تعاملات در پیج شما افزایش یابد زیرا این فالوور های واقعی هستند که نسبت به تمام پست‌ها و استوری های شما واکنش نشان می‌دهند و آنها را با ارسال کردن به دوستان و همچنین منشن کردن فالوورهای خود باعث دیده شدن پیج شما می‌شوند.

در نهایت باید به این نکته اشاره‌کنیم که اگر قصد دارید تعداد لایک، کامنت، ویو پست‌هایتان را افزایش دهید باید از خرید فالوور واقعی استفاده کنید زیرا فالوور های فیک هیچ‌گونه فعالیتی را برای شما انجام نمی‌دهند و فقط عدد فالوور ها را افزایش می‌دهند.

آیا خرید فالوور فیک می‌تواند به پیشرفت پیج‌های اینستاگرامی کمک کند

خرید فالوور فیک امروزه برای بالا بردن تعداد فالوور پیج بسیار افزایش پیداکرده است اما اینستاگرام با ارائه آپدیت‌های جدید و افزایش قابلیت‌های خود امکانات جدیدی را برای جلوگیری از حضور فالوورهای فیک ایجاد می‌کند.

 همین دلیل باعث می‌شود تا پس از خرید فالوور و به فاصله مدت مشخصی تعداد فالوورهای فیک خریداری‌شده دچار ریزش شوند و عملاً قسمتی از هزینه‌ای که پرداخت کرده‌اید بر باد برود.

معمولاً افرادی که قصد دارند کسب‌وکار خود را آغاز کنند، به دلیل قیمت پایین فالوور فیک به سراغ خرید آن می‌روند.

با صرف هزینه کم و زمان کوتاه می‌توان تعداد فالوور های پیج اینستاگرام را افزایش داد که اصلی‌ترین دلیل خرید فالوور نیز همین مورد می‌باشد. شما با خرید فالوور فیک علاوه بر اعتمادسازی برای مشتری‌ها و فالوور های جدید می‌توانید شانس دیده شدن پیج خود را در برابر پیج های رقیب نیز افزایش دهید.

 در کنار خرید فالوور فیک سعی کنید از فالوور های واقعی نیز استفاده کنید تا در پیج خود یک تعادل نسبی ایجاد کنید و در نگاه اول کاربران متوجه فیک بودن فالوور های شما نشوند زیرا این یک امتیاز منفی برای کسب‌وکار شما محسوب می‌شود.

9

اقداماتی که باید قبل از خرید فالوور به منظور جلوگیری از ریزش آنها انجام دهید

طبق گزارش سوشال پرو  قبل از خرید فالوور باید چند نکته مهم را رعایت کنید تا این افراد را جز دنبال کنندگان خود نگه دارید و آنها را از دست ندهید.

  • پست های خود را منظم و با کیفیت در اینستاگرام منتشر کنید.
  • از خلاقیت خود کمک بگیرید و تصاویر اختصاصی تولید کنید.
  • تصاویر خود را به صورت اسلایدر در پست ها قرار دهید.
  • ویدیوهای جذاب و اختصاصی پست کنید.
  • از هشتگ ها در پست های خود استفاده کنید.
  • در بخش استوری محتواهای جذاب و جالب قرار دهید.

سخن پایانی و چند نکته در مورد خرید فالوور اینستاگرام

با توجه به توضیحاتی که در این مطلب مشاهده کردید خرید فالوور واقعی برای هر نوع فعالیتی در اینستاگرام بسیار ارزشمندتر است. فالوور های واقعی با استفاده از لایک و کامنت به پیشرفت کسب‌وکار شما کمک می‌کنند و آنها جزئی از مشتری‌های شما هستند که در صورت رضایت از محصولات و یا خدمات شما تبدیل به مشتری دائم شما نیز می‌شوند.

فالوور های واقعی باعث می‌شوند تا سرعت پیشرفت و درآمد شما افزایش پیدا کند پس اگر قصد دارید فالوور واقعی بخرید حتماً از وب سایت‌های مطرح و معتبر استفاده کنید تا بهترین بازخورد را برای شما به ارمغان بیاورد و روحیه شما را برای ادامه فعالیت بالا ببرد.