۰ نفر

گجت‌های هیجان انگیز 2021 کدامند؟

۱۰ دی ۱۳۹۹، ۱۴:۵۸
کد خبر: 494108
گجت‌های هیجان انگیز 2021 کدامند؟

سال‌جاری میلادی در حالی روزهای پایانی خود را پشت سر می‌گذارد که بسیاری از گجت‌ها به‌علت پاندمی کرونا به‌صورت آنلاین رونمایی شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، پیش‌بینی می‌شود سال 2021هم به همین ترتیب ادامه پیدا کند. در این متن با 3گجت که احتمال دارد به‌صورت آنلاین رونمایی و بیش از بقیه گجت‌ها بین مردم رواج پیدا کنند آشنا می‌شوید.

گوشی‌های 5G

با همه گیر شدن تدریجی تکنولوژی 5G در دنیا ازجمله ایران، در سال 2021تعداد بیشتری از گوشی‌هایی که دست مردم خواهید دید مجهز به 5G هستند. شرکت اپل در سال گذشته میلادی تمام گوشی‌های سری آیفون 12خود را با قابلیت استفاده از نسل پنجم ارتباطات موبایل رونمایی کرد. هواوی هم پیش از این زیرساخت‌های 5G را توسعه داده است. دولت ترامپ هم تلاش می‌کند که از قافله 5G عقب نماند. همچنین در ایران یک اپراتور مشغول توسعه چند سایت 5G است.

کامپیوترهای تاشو

گوشی‌ها با نمایشگرهای تاشو در سالی که گذشت در بازار بیشتر دیده شدند. با رونمایی از لپ تاپ ThinkPad X1Fold دور از ذهن نخواهد بود که لپ‌تاپ‌های آینده هم به‌صورت تاشو عرضه شوند. اگرچه این کامپیوترها دارای یک کیبورد کوچک مانند کیبوردهای فعلی خواهند بود، اما آنها هم درون کامپیوتر تا می‌شوند.

کنسول «پرو» نینتندو

این شایعه شکل گرفته که نینتندو کنسول نسل بعد خود را با ویژگی‌های هیجان‌انگیز عرضه خواهد کرد. بنابراین پیش‌بینی می‌شود که نسخه Pro این کنسول دارای فضای ذخیره بیشتر، نمایشگر بهتر، قطعات داخلی به‌روز شده و شاید مهم‌تر از همه یک بلوتوث داخلی باشد تا بتوان با هدفون‌های بی‌سیم صداها را واقعی‌تر شنید.