۰ نفر

جدیدترین قیمت سانترال پاناسونیک در نمایندگی

۳ دی ۱۳۹۹، ۱۵:۳۵
کد خبر: 492275
جدیدترین قیمت سانترال پاناسونیک در نمایندگی

سانترال پاناسونیک اولین و مطمئن‌ترین گزینه‌ای است که مدیران کسب و کار، برای بهبود ارتباط تلفنی مجموعه خود با مشتریان، به آن فکر می‌کنند. اما ممکن است پیدا کردن مناسب‌ترین قیمت این دستگاه مخابراتی، مقداری آن‌ها را به دردسر بیندازد.

بهترین راه برای خرید یک سانترال پاناسونیک، مراجعه به نمایندگی‌های معتبر و مجاز این شرکت است. اگر شما نیز برای مجموعه کاری خود، به فکر راه‌اندازی یک مرکز تلفن و خرید دستگاه سانترال Panasonic هستید، توصیه می‌کنیم حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

سانترال چیست؟

سانترال، دستگاهی است که می‌تواند خطوط شهری را دریافت کرده و داخلی‌های مورد نیاز یک مجموعه را در اختیار کارمندان و بخش‌های مختلف قرار دهد. همانطور که می‌دانید، تعداد خطوط شهری شرکت‌ها، ادارات و سازمان‌ها محدود بوده و کفاف تمام کارکنان را نمی‌دهد. به همین دلیل، نیاز است تا یک مرکز تلفن راه اندازی شود و خطوط داخلی مورد نیاز، تامین گردند.

دستگاه سانترال به عنوان هسته اصلی یک مرکز تلفن عمل می‌کند. ارائه خطوط داخلی قطعا مهم‌ترین قابلیت این دستگاه است، اما سانترال قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار مجموعه‌های کاری قرار می‌دهد. از جمله مهم‌ترین امکاناتی که با راه‌اندازی یک مرکز تلفن پاناسونیک از آن‌ها برخوردار می‌شوید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مدیریت تماس‌ها و ارتباط بهتر و موثرتر با مشتریان
  • سیستم اپراتور گویا
  • کاهش هزینه‌ها با رایگان شدن تماس‌های داخل مجموعه

امروز قصد داریم به بررسی جدیدترین قیمت سانترال پاناسونیک در نمایندگی بپردازیم. برای این کار، پیش از هرچیز باید شما را با یکی از نمایندگی‌های مجاز و رسمی محصولات مخابراتی Panasonic آشنا کنیم.

ایده آل گستر ؛ نمایندگی رسمی سانترال پاناسونیک در ایران

شرکت ایده آل گستر فعالیت خود را به عنوان نمایندگی رسمی و مرکز مجاز ارائه دهنده محصولات مخابراتی پاناسونیک، از سال 1382 و تحت نظر اتحادیه مخابراتی شروع نمود. در طول نزدیک به دو دهه فعالیت این مجموعه، عرضه محصولات اورجینال و ارائه خدمات پس از فروش مناسب، دو هدف اصلی مدیران ایده آل گستر بوده‌اند.

اگر به دنبال راه اندازی یک مرکز تلفن در مجموعه کاری خود هستید، ما به شما ایده آل گستر را پیشنهاد می‌کنیم. در این شرکت، انواع سانترال‌های پاناسونیک به صورت اورجینال و با مناسب‌ترین قیمت، به مشتریان عرضه می‌شوند.

با توجه به محبوبیت تجهیزات مخابراتی پاناسونیک در ایران، این روزها انواع و اقسام محصولات تقلبی و بی کیفیت، با نام و برند پاناسونیک در بازار موجود هستند که ممکن است قیمت پایینی نیز داشته باشند.

بنابراین اگر می‌خواهید از اورجینال بودن دستگاه سانترال پاناسونیک و در عین حال منصفانه بودن قیمت آن مطمئن شوید، خرید خود را فقط و فقط در نمایندگی‌هایی مانند ایده آل گستر انجام دهید.

قیمت سانترال پاناسونیک در ایده آل گستر

یکی از مهم‌ترین فاکتورهایی که مشتریان برای خرید انواع محصولات مد نظر قرار می‌دهند، قیمت و هزینه تمام شده است. این امر در زمینه دستگاه‌های سانترال پاناسونیک نیز کاملا صادق است. قبل از هرچیز توصیه می‌کنیم این دستگاه را فقط در نمایندگی‌های رسمی و مراکز مجاز Panasonic خریداری نمایید.

با توجه به نوسانات شدید بازار، به هیچ عنوان نمی‌توان یک قیمت ثابت برای سانترال‌های پاناسونیک در نظر گرفت. با این‌حال ما یک راه مناسب و مطمئن برای یافتن جدیدترین قیمت سانترال پاناسونیک در نمایندگی را به شما معرفی می‌کنیم:

مشتریان عزیزی که قصد آگاهی از آخرین قیمت دستگاه‌های سانترال پاناسونیک را دارند، می‌توانند در هر لحظه ار شبانه روز به وب سایت رسمی ایده آل گستر به نشانی اینترنتی www.idehal.org مراجعه نمایند. در فروشگاه آنلاین تلفن سانترال ایده آل گستر، قیمت انواع محصولات از جمله سانترال پاناسونیک، به صورت روزانه آپدیت می‌شود.

بنابراین هر قیمتی که در این وب سایت مشاهده نمایید، آخرین و جدیدترین قیمت سانترال پاناسونیک خواهد بود. برای رفتن به بخش دستگاه‌های سانترال در فروشگاه آنلاین ایده آل گستر، پس از ورود به صفحه اصلی وب سایت، باید از بخش دسته بندی محصولات، گزینه مرکز تلفن و در انتها دستگاه سانترال را انتخاب کنید.

پپ

در این صفحه می‌توانید انواع مدل‌های مختلف دستگاه سانترال پاناسونیک را به همراه آخرین قیمت آن‌ها مشاهده نمایید. علاوه بر این، با استفاده از فیلترهای زیر، می‌توانید با سرعت بیشتری به محصول مورد نظر خود دسترسی داشته باشید:

  • جدیدترین
  • محبوب‌ترین
  • گران‌ترین
  • ارزان‌ترین
  • پرفروش‌ترین

پپپ

یکی دیگر از امکاناتی که در فروشگاه آنلاین ایده آل گستر برای مشتریان فراهم شده است، امکان مقایسه حداکثر 4 محصول به صورت همزمان با یکدیگر است. این قابلیت سبب می‌شود تا به راحتی بتوانید برتری‌ها و یا نقاط ضعف هر دستگاه سانترال را نسبت به یک مدل دیگر، شناسایی کنید.

انواع دستگاه سانترال پاناسونیک

اکنون زمان آن است تا با انواع مختلف دستگاه‌های سانترال پاناسونیک بیشتر آشنا شویم. شما عزیزان باید با توجه به نیازها و نیز انتظاراتی که از یک مرکز تلفن و به طبع آن دستگاه سانترال دارید، اقدام به انتخاب و خریداری یکی از مدل‌های زیر نمایید.

به طور کلی سانترال‌های Panasonic به دو دسته کلی دستگاه‌های کم ظرفیت و پرظرفیت تقسیم بندی می‌شوند.

دستگاه سانترال کم ظرفیت پاناسونیک: این دستگاه‌ها برای مجموعه‌های کوچک و متوسط مناسب هستند؛ زیرا ظرفیت خطوط شهری و داخلی آن‌ها محدود است. یک سانترال کم ظرفیت پاناسونیک، می‌تواند حداکثر 8 خط شهری را دریافت کرده و 24 داخلی را نیز در اختیار شما قرار دهد.

دستگاه‌های کم ظرفیت پاناسونیک دارای دو خروجی آنالوگ و هایبرید هستند؛ این بدین معناست که شما می‌توانید تلفن‌های آنالوگ و هایبرید را به آن متصل کنید. مهم‌ترین سانترال کم ظرفیت پاناسونیک در حال حاضر، KX-TES824 است.

دستگاه سانترال پرظرفیت پاناسونیک: ادارات، سازمان‌ها و شرکت‌های بزرگ، برای راه‌اندازی مرکز تلفن، باید به فکر خرید یک دستگاه پرظرفیت پاناسونیک باشند. این سانترال‌ها می‌توانند تا حداکثر 640 خط شهری را دریافت کنند و 1152 داخلی مختلف را نیز در اختیار مجموعه قرار دهند.

یک سانترال پرظرفیت پاناسونیک، دارای دو خروجی هایبرید و دیجیتال بوده و می‌تواند این مدل از تلفن‌های سانترال را پشتیبانی کند. از مهم‌ترین دستگاه‌های PBX پرظرفیت پاناسونیک می‎توان به مدل‌های زیر اشاره کرد:

  • سری TDA
  • سری TDE
  • سری NS

دستگاه‌های سانترال پاناسونیک را از یک منظر دیگر، می‌توان به دو دسته سانترال‌های آنالوگ و تحت شبکه تقسیم‌بندی کرد:

دستگاه سانترال آنالوگ پاناسونیک: این سانترال‌ها همان دستگاه‌های سنتی هستند که برای راه‌اندازی آن‌ها احتیاج به خطوط معمولی (آنالوگ) مخابرات دارید. اتصالات مراکز تلفنی که بر پایه سانترال آنالوگ راه‌اندازی می‌شوند، با استفاده از سیم تلفن برقرار می‌شوند. (ارتباط سانترال با خطوط شهری و همچنین تلفن‌های سانترال از طریق سیم کشی انجام می‌گیرد)

تمامی سانترال‌های کم ظرفیت و همچنین سری TDA از مدل‌های پرظرفیت پاناسونیک، در ردیف سانترال‌های آنالوگ قرار می‌گیرند.

دستگاه سانترال تحت شبکه پاناسونیک: این دستگاه‌ها نیازی به سیم کشی‌های مرسوم ندارند و بر اساس تکنولوژی ویپ (انتقال صدا بر بستر اینترنت) کار می‌کنند. برای راه اندازی یک مرکز تلفن نرم افزاری، احتیاج به سانترال تحت شبکه و همچنین خطوط سیپ ترانک (نسل جدید خط‌های تلفن مخابرات) دارید.

ارتباط میان داخلی‌ها و دستگاه مرکزی در یک مرکز تلفن تحت شبکه، از طریق آی پی و کابل شبکه صورت می‌گیرد. در این مراکز، صدا به صورت داده‌های دیجیتال (صفر و یک) منتقل می‌شود. با توجه به راه اندازی آسان و همچنین امکانات و قابلیت بیشتر سانترال‌های تحت شبکه، پیش‌بینی می‌شود این دستگاه‎ها به زودی و به صورت کامل، جایگزین نوع آنالوگ دستگاه‌های PBX شوند.

سری TDE و NS را می‌توان مهم‌ترین سانترال‌های تحت شبکه پاناسونیک دانست.

دسترسی به ایده آل گستر

حال که با انواع مختلف دستگاه‌های سانترال پاناسونیک آشنا شدید، زمان آن است که مدل مورد نیاز خود را انتخاب کرده و با مراجعه به فروشگاه ایده آل گستر، آن را خریداری نمایید.

برای دسترسی به ایده آل گستر و استفاده از خدمات و محصولات این شرکت، سه راه پیش روی شما عزیزان قرار دارد:

مراجعه حضوری: می‌توانید با مراجعه حضوری به آدرس تهران، خیابان مطهری، خیابان فجر، کوچه ماگنولیا، پلاک 11 واحد 1  از خدمات متنوع ایده آل گستر برخوردار شوید.

ارتباط تلفنی: مشتریان ایده آل گستر می‌توانند همه روزه از ساعت 08:30 الی 17:30 و روزهای پنجشنبه از ساعت 08:30 الی 13:30 از طریق شماره تلفن ثابت 02181010 با مشاورین و کارشناسان فروش این شرکت تماس گرفته و درخواست‌ها، سوالات و مشکلات خود را مطرح نمایند.

مراجه به وب سایت ایده آل گستر: در هر زمانی از شبانه روز، می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی ایده آل گستر به نشانی اینترنتی www.idehal.org اقدام به خرید محصولات و ثبت درخواست خدمات پس از فروش نمایید.

لازم به ذکر است تمامی قیمت‌های مندرج در وب سایت ایده آل گستر، به صورت لحظه‌ای به روزرسانی شده و در اختیار مشتریان عزیز قرار می‌گیرند.

کلام پایانی

در این مقاله سعی کردیم تا علاوه بر معرفی ایده آل گستر به عنوان نمایندگی رسمی و مجاز پاناسونیک، جدیدترین قیمت سانترال پاناسویک را نیز بررسی کنیم.

امیدواریم که با راه اندازی یک مرکز تلفن پاناسونیک، بتوانید از امکانات فوق‌العاده‌ای که در اختیار شما قرار می‌دهد، استفاده کرده و ارتباطات تلفنی خود را با مشتریان، بهبود ببخشید.