۰ نفر

اقدام خیریه کارکنان هولدینگ هزاردستان؛ با تبلت مدرسه می‌سازیم!

۲۹ آذر ۱۳۹۹، ۱۱:۴۰
کد خبر: 491020
اقدام خیریه کارکنان هولدینگ هزاردستان؛ با تبلت مدرسه می‌سازیم!

پرسنل هولدینگ هزار دستان با تامین ۲۰ تبلت به کمپین اهدای گوشی و تبلت به دانش‌آموزان کم‌برخوردار پیوستند.

به گزارش اقتصاد آنلاین،   کمپین خیریه سایت «دیوار» از ابتدای آذرماه آغاز شد که در آن از مردم دعوت شد تا در صورتی که گوشی و موبایل اضافی دارند، با اهدای آن به دانش آموزان کم برخوردار، زمینه تحصیل آن‌ها را فراهم کنند. در سه هفته ابتدایی این کمپین ۷۰ دستگاه گوشی و تبلت از سوی مردم به دیوار ارسال شد و البته مدیران «دیوار» هم وعده دادند که در ازای ۱۰۰ دستگاه دست دومی که از سوی مردم اهدا می‌شود،  ۱۰۰ تبلت نو برای تحصیل کودکان مناطق محروم اهدا می‌کند.

همزمان با این آغاز این کمپین خیریه، کارکنان هولدینگ «هزار ‌دستان» که شامل شرکت‌های دیوار، کافه بازار، بلد، ستون، قرار و... است هم در افدامی داوطلبانه و خودجوش به کمک دانش‌آموزان مناطق محروم آمدند. در فراخوانی که پرسنل هولدینگ هزاردستان داشتند، ۲۰ تبلت با هزینه شخصی کارکنان این شرکت‌ها به دانش‌آموزان کم‌برخوردار در مناطقی مانند یزد، ارومیه، اصفهان، زنجان، همدان و... اهدا شد. کارکنان هولدینگ «هزار دستان» در مجموع ۴۸ میلیون تومان پول نقد جمع‌آوری کردند که پس از جمع‌آوری این مبلغ، ۲۰ عدد تبلت‌ها خریداری شد. گام بعدی در این اقدام خیرخواهانه، شناسایی دانش‌آموزان کم‌برخوردار بود که در این مرحله با کمک معتمدین محله‌ها، خیریه‌ها و معلمان و مدیران مدارس، خانواده‌های کم‌برخوردار شناسایی شدند. یکی از موارد مهم در توزیع تبلت‌ها این نکته بود که تبلت‌های اهدایی، به پدر و مادران دانش‌آموزان نیازمند تحویل داده شد که از طریق آن‌ها اهدا شود تا کرامت انسانی والدین و فرزندان‌شان کاملا حفظ شود.

در گام بعدی این کمپین خیریه ، ۱۰۰عدد تبلت خریداری شده توسط سایت «دیوار» به همراه ۱۰۰ گوشی و تبلت‌های اهدایی مردم به سایت دیوار، در روستاهای استان کهکیلویه و بویراحمد توزیع خواهد شد. مسئولیت شناسایی و توزیع این گروه از تبلت‌ها به عهده «اسماعیل آذری‌نژاد» است که سال‌هاست در روستاهای استان کهکیلویه و بویراحمد به عنوان فردی معتمد مشغول خدمت‌رسانی و آموزش داوطلبانه به دانش‌آموزان است. این تبلت‌ها از سوی او به خانواده‌های دانش‌اموزان اهدا می‌شود و خانواده‌های دانش‌آموزان هم این تبلت‌ها را به فرزندان خود هدیه می‌دهند.

کاربران سایت دیوار می‌توانند با ورود به صفحه کمپین اهدای گوشی و تبلت، مشخصات گوشی و تبلت‌های اهدایی خود را ثبت کنند تا دستگاه‌ها را به وسیله اسنپ باکس که شرکت «اسنپ» هزینه حمل و نقل آن‌ها را تقبل کرده، به دست کارشناسان دیوار برسانند. کارشناسان سایت دیوار این دستگاه‌های اهدایی را همراه با سیم‌کارت «شاتل موبایل» که شرکت «شاتل» آن را در اختیار سایت دیوار قرار داده، در میان دانش‌‌آموزان کم برخوردار توزیع خواهد کرد.