۰ نفر

ویژگی های یک سامانه حضور و غیاب خوب

۲۶ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۳۲
کد خبر: 482201
ویژگی های یک سامانه حضور و غیاب خوب

در دنیای حال حاضر برای رسیدن به موفقیت در هر کسب و کاری سیستم مدیریتی باید تغییر کند و به روز شود تا بتوان نیروی کار را مدیریت کرد.

 استفاده از سیستم حضور و غیاب یکی از این راه هاست. اما ویژگی های یک سیستم حضور و غیاب خوب چیست؟

مسائلی که در دنیای کسب و کار جدید مطرح است، مدیریت بهینه زمان، کارمندان، شفافیت و کارایی است.

توجه نکردن به این تغییرات و ادامه فعالیت به شیوه‌های قدیمی دیگر پاسخگو نخواهد بود و در بلند مدت آن کسب و کار با مشکلات زیاد یا حتی از کارافتادگی مواجه خواهد شد.

حال با وجود مدیرانی نگران برای افزایش بهره‌وری کسب و کار خود، یکی از بهترین روش ها استفاده از اتوماسیون اداری و ثبت زمان فعالیت کارمندان است.

کدام سامانه حضور‌و‌غیاب موجود در بازار را بخریم؟

در سالهای اخیر با رشد فناوری اطلاعات، دستگاه ها و سیستم‌های بسیار مدرنی برای کمک به منابع انسانی ساخته شده اند تا در شرکت ها به طور دقیق و بسیار آسان تر بتوان تردد پرسنل را ثبت کرد.

در میان چندین نوع دستگاه و سیستم های متنوع، در این مقاله قصد معرفی نسل جدیدی از سامانه حضورو‌غیاب را به شما داریم.

سامانه حضور و غیاب آنلاین فینتو جدیدترین سیستم موجود در بازار است که می‌تواند بدون نیاز هیچ نوع دستگاه حضور و غیاب تردد پرسنل را ثبت کند. با استفاده از این سیستم پیشرفته می‌توانید حتی در روزهای دورکاری نیز برای کارمندان خود محل کار مشخص کرده تا بتوانند ساعات کاری خود را ثبت کنند.

با ما همراه باشید تا بیشتر با سامانه حضور و غیاب آنلاین فینتو آشنا شوید.

روش کارکرد سامانه حضور و غیاب آنلاین فینتو

با سامانه حضور و غیاب آنلاین فینتو بدون نیاز به هیچ گونه دستگاه و سخت افزاری میتوانید به راحتی تردد و حضور و غیاب پرسنل خود را کنترل کنید. با استفاده از این سیستم برای شرکت یا کسب و کار خود از وضعیت حضور و غیاب کارکنان در لحظه و هر کجا مطلع شوید و به کسب و کار خود نظم ببخشید.اما چگونه؟

حح

فینتو نیاز به دستگاه حضور و غیاب ندارد

حضور و غیاب فینتو مانند سیستم های قدیمی نیاز به سخت افزار های گران قیمت ندارد و تنها کافی است تا تمام کارکنان شما نرم افزار مورد نیاز را روی تلفن همراه خود نصب کنند . دستگاه های حضور و غیاب سنتی که به وسیله اثر انگشت افراد، حضور و غیاب آن ها ثبت می شود، علاوه بر آسیب دیدن و در معرض خطر بودن باعث می شوند تا بیماری هایی مانند کرونا به راحتی انتقال پیدا کنند.

مدیریت بسیار آسان

با حضور و غیاب فینتو نیازی نیست تا مدیر برای گزارش گیری حتما در محیط کار حاضر باشد.

مشاهده ورود و خروج پرسنل، محاسبه میزان کارکرد، مدیریت مرخصی و ماموریت ها و ... همه و همه به راحتی در هر زمان و در هر مکان قابل انجام خواهد بود. به علاوه خطای سیستم بسیار پایین تر از سیستم های سنتی است و از امنیت بالاتری نیز برخوردار است.

سامانه حضور و غیاب آنلاین فینتو با بهره گیری از تکنولوژی رایانش ابری علاوه بر امکان دسترسی آسان از هر مکان ، هزینه های کمتری را در مقایسه با سیستم های قدیمی دارد. فینتو این امکان را برای کاربران فراهم می کند که از هر مکان و در هر زمانی و با هر دستگاهی به فینتو دسترسی داشته باشند. از دیگر مزایای این سیستم می توان به انعطاف پذیری بالای سیستم در مقابل تغییر قوانین کار و تامین اجتماعی و امکان محاسبه عوامل حقوق و مزایا در روش های اجرایی مختلف توسط کاربر، دقت و سرعت در محاسبه، محیطی حرفه ای و کاربر پسند و ارائه خدمات اینترنتی 24 ساعته اشاره کرد.

رابط کاربری آسان و ساده فینتو باعث میشود همه ی افراد بدون نیاز به دانش خاص به راحتی از فینتو استفاده کند و همچنین با استفاده از اپلیکیشن حضور و غیاب فینتو بدون نیاز به خرید هرگونه دستگاه ثبت تردد در هزینه های خود صرفه جویی کرده و در عرض چند دقیقه سامانه حضور و غیاب مجموعه خود را بدون نیاز به شخص خاص و یا قفل نرم افزاری ، راه اندازی خواهید کرد.

از دیگر نقاط قوت حضور و غیاب فینتو استفاده از فضای ابری به جای فضای های محلی برای ذخیره اطلاعات است که خود باعث می شود که علاوه بر امنیت ، مدیریت آسان بعث می شود هزینه های سازمان به طور چشمگیر کاهش پیدا کند زیرا در سیستم های ابری دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای سخت افزار ها و یا هزینه نگهداری آنها را نخواهید پرداخت.

علاوه بر مزیت‌هایی همچون امنیت بالا ، پشتیبانی قوی ، به روز رسانی خودکار و بدون نیاز به نصب نرم افزار ، یکی دیگر از ویژگی های خوب حضور و غیاب فینتو داشتن یک ماه مهلت تست رایگان است که شما می توانید به راحتی از آن استفاده کنید و آن را مورد بررسی قرار دهید. از دیگر نقاط قوت حضور و غیاب فینتو این است که ، امکان تقلب و دستکاری در ساعت‌های ورود و خروج برای افراد را به صفر میرساند و پیاده سازی سیاست‌های منابع انسانی به سادگی صورت می‌گیرد و کارهای کارکنان منابع انسانی سبک تر شده و امکان تمرکز بر روی وظایف مهم تر برای آنان فراهم می‌باشد.

برای اطلاع از تعرفه و دیگر خدمات، به وب سایت فینتو مراجعه کنید.

ححح