۰ نفر

افزایش طول ویدیوها از ۱۵ به ۳۰ ثانیه؛

اینستاگرام آپدیت شد

۳ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۴۳
کد خبر: 469495
اینستاگرام آپدیت شد

یک ماه و نیم پیش بود که اینستاگرام ریلز (Reels) رسما ارایه شد. امشب آپدیت اینستاگرام برای افزایش طول ویدیوهای Reels ارایه شده است. در این آپدیت طول ویدیوها را از ۱۵ به ۳۰ ثانیه افزایش می دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ترنجی، اینستاگرام ریلز در به روزرسانی جدید طول فیلم ها را دو برابر می کند و به کاربران اجازه می دهد به جای 15 ثانیه فیلم های 30 ثانیه ای بسازند.

TikTok بزرگترین رقیب Reels (یا همان پلتفرمی که اینستاگرام ریلز را از روی آن کپی کرده است) به افراد امکان می دهد تا حداکثر یک دقیقه فیلم ضبط کنند. اینستاگرام همچنین تایمر را از ۳ به ۱۰ ثانیه افزایش می دهد و همچنین افراد می توانند هر نوع کلیپی را اصلاح و حذف کنند تا روند ویرایش نرم شود.

اگرچه اینستاگرام در مورد تعداد افرادی که از Reels استفاده می کنند چیز زیادی نگفته است، اما این منطقه ای است که به نظر می رسد این شرکت بسیار سرمایه گذاری کرده است. هنگام تولید Reels، مدیر محصولات این شرکت، رابی استین گفت اینستاگرام “با سرگرمی بزرگ” می شود. استین افزود، امیدواریم که با این قالب فصل جدیدی از سرگرمی در اینستاگرام داشته باشیم.

Tessa Lyons-Laing مدیر محصول Reels ، گفت: ما همچنان به بهبود Reels براساس بازخورد افراد ادامه می دهیم و این به روزرسانی ها ایجاد و ویرایش را آسان تر می کنند.” “در حالی که هنوز زود است، ما شاهد محتوای سرگرم کننده و خلاقانه زیادی هستیم.