۰ نفر

بهترین روش یادگیری تعمیرات موبایل کدام است؟

۱۲ شهریور ۱۳۹۹، ۹:۲۷
کد خبر: 463999
بهترین روش یادگیری تعمیرات موبایل کدام است؟

یادگیری تعمیرات موبایل یک مهارت و تخصص کاربردی در دنیای حال حاضر به شمار می رود. که افراد می توانند با انجام آن صاحب شغلی درآمدزا، آینده دار و با بازار کار عالی شوند.

بدون تردید، فراگیری و یادگیری تعمیرات موبایل یک مهارت و تخصص کاربردی در دنیای حال حاضر به شمار می رود. بسیاری از افراد به تعمیرات گوشی های موبایل علاقه مند هستند، اما نمیدانند که اولین و نخستین قدم برای یادگیری تعمیر موبایل را چگونه باید برداشت.

از سوی دیگر، بسیاری بر این باورند که آموزش تعمیرات موبایل تنها نیاز به دانش تئوری و داشتن مدرک در این زمینه دارد. در پاسخ باید ابراز نمود که در حیطه های کاربردی و کارآمدی مانند تعمیرات گوشی، اگرچه برخورداری از دانش روز و کسب آگاهی لازم یک امتیاز ویژه قلمداد می گردد، اما نمیتوان نقش مهارت و تخصص عملی را در این حوزه نادیده گرفت. به عبارت دیگر، تلفیق و ترکیب دانش علمی با مهارت و تخصص به صورت عملی، بهترین راهکار برای متخصص شدن در این حوزه به حساب می آید.

مم

بهترین شیوه یادگیری تعمیرات موبایل

لازم به ذکر است که به علت تخصصی و مهارت محور بودن کار تعمیرات موبایل، سطح کیفی و نوع یادگیری برای ورود به بازار کار تعمیرات موبایل از درجه اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد.

 امروزه متاثر از گسترش بستر وب و شبکه های مختلف اجتماعی، مطالب گوناگونی در زمینه تعمیرات موبایل در اینترنت منتشر شده است بسیاری از افراد تنها به این مطالب اکتفا کرده و وارد عرصه تعمیرات موبایل می شوند.

در این باره باید گفت از آنجایی که تعمیرات موبایل بسیاری تخصصی بوده و تکنولوژی موبایل روز به روز حساس و پیچیده تر می شود بنابراین صرف آموزش تئوری به منظور فراگیری و یادگیری تعمیرات موبایل هرگز برای متخصص و متبحر شدن در این زمینه کافی و وافی به نظر نمی رسید.

بدون شک و تردید، برای متخصص شدن در این حوزه علاوه بر دانش کافی، فراگیری مهارت های تخصصی و روش های عملی بسیار مؤثر و تاثیرگذار می باشد.

شایان ذکر است که حضور در دوره های تعمیرات موبایل، مؤثرترین و بهترین شیوه برای یادگیری تعمیرات موبایل به شمار می رود.

امروزه کارگاه های آموزشی ویژه و ممتازی برای افزایش دانش و تخصص متقاضیان، به وسیله آموزشگاه های معتبر برگزار می گردد. شایان ذکر است که در این کارگاه ها علاوه بر آموزش، تدریس و یادگیری تخصصی سخت افزار و نرم افزار موبایل در دستور کار قرار می گیرد.

همچنین، بهره مندی از اساتید مجرب، تمرین های عملی کاربردی و استفاده از ابزارها و تجهیزات به روز، از جمله مزایای شرکت در دوره های موبایل است.

ممم

بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل تهران کدام است؟

امروزه آموزشگاه های متعددی در تهران و سایر شهرستان ها دوره های تعمیرات موبایل را برگزار می نمایند. بهترین آموزشگاه تعمیرات موبایل آموزشگاهی است که ضمن آموزش تئوری به صورت عملی به آموزش جدیدترین سرفصل های آموزشی مرتبط با تعمیرات موبایل بپردازد و از اساتید متخصص و خبره تعمیرات موبایل برای آموزش ها بهره گیرد.

همچنین در پایان دوره مدرک معتبر فنی حرفه ای و پشتیبانی نامحدودی به کارآموزان ارائه دهد تا آنها بدون ترس و دغذغه وارد بازار کار شده و به درآمدزایی و کسب تجربه بپردازند.

آموزشگاه تعمیرات موبایل فنی برق با رعایت کلیه شرایط ذکر شده دوره های موبایل خود را برگزار کرده و همه ساله کارآموزان بسیاری را وارد بازار کار تعمیرات موبایل می کند.

چرا باید دوره های تعمیرات موبایل را در آموزشگاه فنی برق سپری کنیم؟

آموزش عملی و کاربردی، آموزش کلیه مباحث مربوط به تعمیرات موبایل در کارگاه های مجهز، آموزش زیر نظر اساتید باتجربه، امکان تمرین عملی طی دوره، ارائه مدرک معتبر فنی، پشتیبانی نامحدود پس از پایان دوره آموزشی، امکان بازآموزیی دوره در صورت عدم یادگیری، برگزاری دوره در ساعات منعطف، تدارک خوابگاه برای کارآموزان ، امکان پرداخت شهریه به صورت اقساطی همگی از دلایل شرکت در دوره های موبایل این آموزشگاه است.

دوره موبایل در این آموزشگاه شامل دو دوره آموزش تعمیرات نرم افزار و سخت افزار می شود. در کلاس تعمیرات نرم افزاری کلیه مطالب و سرفصل های آموزشی مربوط به تعمیرات نرم افزاری موبایل مانند طریقه فلش، روت، بوت، رفع ارورها، کار با باکس های تعمیرات موبایل، ترمیم سریال، برداشتن رمز گوشی ها، S-off و Unlock و بسیاری مباحث دیگر آموزش داده می شود.

در دوره تعمیر سخت افزاری موبایل نیز طریقه عیب یابی، تعمیر و تعویض انواع قطعات موبایل از جمله هارد، بلندگو، تاچ، پردازنده، باتری، دوربین، بلوتوث، مشکلات آنتن دهی، کار با منبع تغذیه، برداشتن IC و غیره آموزش داده می شود.

آموزشگاه فنی برق علاوه بر دوره موبایل دوره های متعددی دیگری را برگزار می نماید. آموزش برق ساختمان فنی حرفه ای، آموزش هوشمند سازی ساختمان،آموزش نصب دوربین های مدار بسته مدار بسته، اعلام حریق، آموزش تعمیرات پکیج و کولر گازی، آموزش نصب دزدگیر اماکن، آموزش plc و برق صنعتی برخی از دوره های پرطرفدار این آموزشگاه است.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره دوره های این آموزشگاه همچنین هزینه ها، تخفیف و غیره می توانید به وب سایت رسمی مجتمع آموزشی فنی برق به آدرس اینترنتی www.fannibargh.com مراجعه نمایید. همچنین جهت دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره 02166121029 تماس حاصل نمایید.