۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

تمدید دورکاری در شرکت‌های بزرگ جهانی/ کارکنان گوگل می‌توانند تا سال بعد دورکار باشند

۷ مرداد ۱۳۹۹، ۹:۰۰
کد خبر: 455778
تمدید دورکاری در شرکت‌های بزرگ جهانی/ کارکنان گوگل می‌توانند تا سال بعد دورکار باشند

به دلیل افزایش مجدد شیوع ویروس کرونا، شرکت گوگل اعلام کرد که کارمندان می‌توانند تا ماه ژوئیه سال 2021 دورکاری کنند.

اقتصاد آنلاینمهسا نجاتی؛ به گزارش بلومبرگ، گوگل اجازه دورکاری برای کارکنان را تا ماه ژوئیه سال آتی تمدید کرد.

گوگل به کارمندان خود اجازه خواهد داد تا ماه ژوئیه سال 2021 از خانه کار کنند. این شرکت یک بار دیگر بازگشایی دفاتر خود را به دلیل ادامه شیوع ویروس کرونا در بسیاری از نقاط ایالات متحده به تعویق انداخت.

این شرکت پیش از این گفته بود که کارکنان تا پایان سال می‌توانند در خانه بمانند. مدیرعامل شرکت، ساندار پیچای در ایمیلی که در روز دوشنبه به کارکنان فرستاد نوشت این تحولات برای کمک به آنها در پیشبرد برنامه در سراسر جهان اعمال می‌شود.

بسیاری از حوزه‌های آموزشی اعلام کرده‌اند که برای سال تحصیلی جدید به موقع باز نخواهند شد، و به همین سبب والدین با وجود تلاش برای کار، باید از فرزندان خود مراقبت کنند.

پیچای نوشت: "امیدوارم این امر انعطاف‌پذیری لازم برای ایجاد تعادل کار با مراقبت از از خود و عزیزانتان در طی 12ماه آتی ایجاد کند."

با افزایش مبتلایان کووید-19، بسیاری از شرکت‌های آمریکایی در حال بازنگری برنامه‌های خود برای بازگشایی دفاتر هستند. زمانی که ویروس کرونا در ماه مارس آغاز به پخش شدن در سراسر کشور کرد، گوگل یکی از شرکت‌های بزرگ بود که کارمندان را به خانه فرستاد.

سایر شرکت‌های بزرگ فناوری، از جمله فیس‌بوک و آمازون نیز اعلام کردند که کارمندان شرکت می‌توانند حداقل تا اوایل سال 2021 در خانه بمانند.