۰ نفر

برترین استارتاپ‌ها برای عکاسی

۶ خرداد ۱۳۹۹، ۱۳:۴۸
کد خبر: 441856
برترین استارتاپ‌ها برای عکاسی

تلاش برای توسعه مجازی هنری که همیشه و در همه حالت همراه ما بوده و هنوز هم نقش مهمی در شبکه‌های اجتماعی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری، عکاس‌ها می‌گویند یک تصویر برابر با هزار کلمه ارزش دارد و در این میان هر کسی می‌تواند با این گفته موافق یا مخالف باشد، اما بدون شک عکاسی، بخش بزرگی از زندگی ماست. در همه جا عکس وجود دارد: از مقالات خبری گرفته تا صفحه‌های اینترنتی و دیوارهای خانه ما. گرفتن عکس ساده این روزها آسان است. البته ما فقط با چند کلیک می‌توانیم آن را ویرایش هم بکنیم. اینستاگرام بهترین برنامه برای انتشار عکس است، اما استارتاپ‌های بسیاری نیز در همین زمینه حرکت می‌کنند. برخی از آنها حتی کار عکاسان حرفه‌ای را هم راحت‌تر کرده‌اند تا آنها بتوانند اثر خود را به نمایش بگذارند و حتی بازاریابی کنند. در اینجا فهرست 10استارتاپ برتر اروپایی در این زمینه را مشاهده می‌کنید.

BOOM!

  سال تاسیس: 2018

  دفتر مرکزی: میلان

ماموریت این استارتاپ ایتالیایی، چابک کردن صفر تا صد فرایند عکاسی است. آنها با استفاده از فناوری به‌دنبال حمایت از نسل جدید عکاسان و همچنین شرکت‌هایی هستند که این کار را دنبال می‌کنند.

Meero

  سال تاسیس: 2016

  دفتر مرکزی: پاریس

هدف این استارتاپ کمک به عکاسان برای بهبود وضعیت شغل‌شان است. ضمن اینکه آنها یکی از بزرگ‌ترین اجتماعات عکاسان در سراسر جهان را ایجاد کرده‌اند و از آنها دعوت می‌کنند، تجربه و دانش خود را در جلسات هفتگی به اشتراک بگذارند.

Utopix

  سال تاسیس: 2015

  دفتر مرکزی: لاهولپ (بلژیک)

این یک پلتفرمی است که کمک می‌کند، شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف در بسیاری از شهرهای اروپا و حتی جهان عکاس یا فیلمساز استخدام کنند. عکاس‌ها و تصویربرداران سوابق کاری و مشخصات‌شان را وارد سایت می‌کنند و باقی امور برای کاریابی به استارتاپ سپرده می‌شود.

MPB

  سال تاسیس: 2011

  دفتر مرکزی: برایتون

این استارتاپ برای عاشقان عکاسی به‌وجود آمده است. این استارتاپ بازاری برای خرید و فروش تجهیزات و لوازم عکاسی و فیلمبرداری است. آنها ابتدا خرید کرده و از سالم‌بودن تجهیزات و لوازم مطمئن می‌شوند و سپس به‌عنوان فروشنده روند کار را ادامه می‌دهند.

Pexels

  سال تاسیس: 2014

  دفتر مرکزی: برلین

اگر به‌دنبال عکس‌ها و فیلم‌های با کیفیت خوب هستید، این استارتاپ جایی است که می‌توانید از آن استفاده کرده و عکس و فیلم مورد نظرتان را پیدا کنید.

Back Then

  سال تاسیس: 2019

  دفتر مرکزی: لندن

در سایت این استارتاپ امکان اجاره فضا برای آلبوم کردن عکس‌های‌ کودکان‌تان وجود دارد. سپس می‌توانید با استفاده از رمزگذاری، دسترسی به آلبوم را محدود کرده و آنهایی که دوست دارید به عکس‌های‌تان دسترسی داشته باشند را به سایت دعوت کنید. هزینه اجاره ماهانه از 4.5یورو شروع می‌شود.

Jumpstory

  سال تاسیس: 2018

  دفتر مرکزی: هویبرگ (دانمارک)

یک استارتاپ برای عرضه عکس‌های با کیفیت در جهان. سازمان‌ها و شرکت‌هایی که به‌دنبال عکس‌های بسیار باکیفیت هستند می‌توانند از خدمات این استارتاپ دانمارکی بهره‌مند شوند.

LALALAB

  سال تاسیس: 2012

  دفتر مرکزی: پاریس

«لالالب» با هدف چاپ عکس‌هایی که در تلفن‌های همراه ذخیره‌ شده است، تاسیس شد. اپلیکیشن این استارتاپ برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS وجود دارد و کاربران می‌توانند عکس‌های داخل موبایل خود را بارگذاری کرده و در آدرس مورد نظر خود، چاپ‌شده تحویل بگیرند.

EyeEm

  سال تاسیس: 2010

  دفتر مرکزی: برلین

این استارتاپ در اصل یک اپلیکیشن برای اشتراک‌گذاری عکس است. اینجا مکانی برای برندها، ناشران و هر کسی است که به‌دنبال عکس‌های باکیفیت و معتبر در میان بیش از 18میلیون عکاس حرفه‌ای می‌گردد.

Enlaps

  سال تاسیس: 2015

  دفتر مرکزی: سن‌مارتین (فرانسه)

این استارتاپ آلمانی در کنار اشتراک‌گذاری عکس، به شما آموزش می‌دهد که چگونه تایم‌لپس‌های ساده بسازید.

بازار دست دوم

استارتاپ ام‌بی‌پی بازاری برای خرید و فروش تجهیزات و لوازم عکاسی و فیلمبرداری است. آنها ابتدا خرید کرده و از سالم بودن تجهیزات و لوازم مطمئن می‌شوند و سپس به‌عنوان فروشنده روند کار را ادامه می‌دهند