۰ نفر

20گیگابایت اینترنت ایرانسل هدیه معلمان فعال شد

۶ فروردین ۱۳۹۹، ۲۰:۵۰
کد خبر: 426974
20گیگابایت اینترنت ایرانسل هدیه معلمان فعال شد

اینترنت رایگان 20 گیگابایتی ایرانسل برای تشکر از تلاش معلمان در تدریس آنلاین، فعال شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، معلمان بزرگواری که از طریق درگاه اعلام شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دریافت 20 گیگابایت اینترنت رایگان ثبت نام کرده بودند، از ایرانسل این بسته هدیه را دریافت کرده‌اند.

همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران و تعطیلی مدارس، سامانه‌های متعددی برای ارائه محتواهای درسی دانش‌آموزان آغاز به کار کرده و از سوی مؤسسات آموزشی مورد استفاده قرار گرفتند.

از این رو، در راستای مسؤولیت اجتماعی ایرانسل و با هدف تسهیل در فرایند ارائه محتواهای آموزشی، با اعلام وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات، مقرر شد تا معلمان عزیز، با حضور در سامانه ictgifts.ir برای دریافت 20 گیگابایت اینترنت رایگان، تا ساعت 15 روز 5 فروردین ماه، ثبت نام کنند.

ایرانسل که تا پیش از این در راستای ارائه آموزش از راه دور فعالیت‌هایی چون ارائه راهکارهایی برای آموزش آنلاین را ارائه کرده است، مطابق فهرست ارائه شده از سوی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، برای بیش از 133 هزار معلم، 20 گیگابایت اینترنت رایگان سه ماهه همراه فعال کرده است.

علاوه بر این تمامی مؤسسات آموزشی و دانشگاه‌هایی که از طریق نامه رسمی فعالیت‌های آموزشی خود را روی درگاه‌های معرفی شده به ایرانسل از طریق نشانی الکترونیک info@mtnirancell.ir اعلام کرده‌اند، تعرفه مصرف اینترنتشان یک سوم اینترنت بین الملل محاسبه شده است.

بسته‌های هدیه فعال شده برای معلمان گرامی از طریق اپلیکیشن ایرانسل من قابل مشاهده و میزان مصرف آنها نیز قابل بررسی است. بسته‌هایی که از قبل فعال شده‌اند، پس از اتمام حجم بسته‌ 20 گیگابایتی هدیه، یا بعد از پایان مهلت استفاده از این بسته، در دسترس خواهند بود. بسته‌های اینترنتی که در این مدت، مهلت استفاده از آن‌ها به پایان می‌رسد، قابل تمدید نخواهد بود.

پیش از این نیز ایرانسل به عنوان بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، برای تسهیل زندگی و آگاه سازی مشترکان درباره ویروس همه‌گیر شده کرونا، اقداماتی برای آموزش آنلاین، ارائه 100 گیگابایت اینترنت ثابت رایگان، دورکاری حداکثری کارکنان، بستر سازی برای ایجاد جلسات برخی نهادها، سازمان‌ها و کسب و کارها، ارائه کمک نقدی به مراکز درمانی و نهادهای مرتبط با پیشگیری این بیماری، رایگان کردن محتواهای ارائه شده در تلویزیون اینترنتی لنز، ارائه مکالمه رایگان به مدافعان سلامت، افزایش درگاه‌های پرداخت در اپلیکیشن ایرانسل من، تغییر اعلان‌های اطلاع رسان تماس‌های شبکه و تغییر موقت نام شبکه را به نتیجه رسانده است.

ایرانسل سعی دارد با توجه به شیوع بیماری کرونا در کشور، شرایطی را فراهم کند تا مشترکان در امنیت بهداشتی حداکثری، به فعالیت‌های خود بپردازند.