۰ نفر

بسته اینترنت هدیه ٢٠گیگی معلمان همراه اولی فعال شد

۶ فروردین ۱۳۹۹، ۱۹:۴۱
کد خبر: 426968
بسته اینترنت هدیه ٢٠گیگی معلمان همراه اولی فعال شد

همراه اول اینترنت هدیه معلمان را به پاس زحمات آنان در تدریس غیرحضوری به مدت سه ماه فعال کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، هم‌زمان با شیوع ویروس کرونا در کشور و الزام سیستم آموزشی کشور به در خانه ماندن و استفاده دانش‌آموزان از ابزارهای ارتباطی برای آموزش از راه دور، همراه اول در راستای مسوولیت اجتماعی خود و به پاس قدردانی و حمایت از معلمان گرانقدر، اقدام به ارائه بسته هدیه اینترنت به این قشر متعهد و تلاشگر کرده است.

در این شرایط بحرانی، تجربه جدیدی برای نظام آموزشی کشور و حوزه فناوری اطلاعات حاصل شد که در بعد آموزش، معلمان در صف اول خدمت‌رسانی (آموزش از راه دور) هستند که موضوعی جدید به حساب می‌آید.

همین موضوع باعث شد که همراه اول به عنوان بزرگترین اپراتور ارتباطات سیار کشور راه‌اندازی بسته اینترنت هدیه به معلمان را با فوریت در دستور کار قرار دهد.

این بسته هدیه با مهلت زمانی ٣ ماهه و با اولویت مصرف نسبت به سایر بسته‌های مشترکان برای تمامی ۴۴۴ هزار معلم همراه اولی که لیست آن از سمت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ارائه شده، فعال شده است که می‌توانند با شماره‌گیری  «ستاره ١٠٠ ستاره ١٠ مربع» استعلام مصرف‌شان را دریافت کنند.

گفتنی است از میان 600 هزار معلم حائز شرایط دریافت هدیه، 444 هزار معلم سیم کارت همراه اول داشته اند.

همراه اول اظهار امیدواری کرده با رعایت قوانین وضع شده برای شرایط بحران و در راستای شعار «همه با هم علیه کرونا»، زمینه‌ای برای بازگشت کشور به شرایط عادی فراهم شود.