۰ نفر

با ابتکار وزارت ارتباطات و همراهی اپراتورها صورت گرفت:

رامبد جوان با توصیه‌های کرونایی پشت خط تلفن

۲۹ اسفند ۱۳۹۸، ۱۹:۴۷
کد خبر: 426029
رامبد جوان با توصیه‌های کرونایی پشت خط تلفن

صدای انتظار مکالمه، از روز گذشته در اپرتورها تغییر کرده است. این ابتکار وزارت ارتباطات از روز گذشته با استفاده از صدای «رامبد جوان» در اغلب اپراتورهای کشور به مرحله اجرا درآمد و امروز همراه اول نیز به این پویش پیوست.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، از روز گذشته اگر با تلفن همراه تماس بگیرید و به دلیل خاموش بودن و در دسترس نبودن پشت خط بمانید، بدون این که انتظارش را داشته باشید، رامبد جوان با لحن همیشگی‌اش شما را مخاطب قرار می دهد و شروع می کند به توصیه‌هایی برای ماندن در خانه. از روز گذشته تمام اپراتورها این ویژگی را فعال کردند و امروز نیز همراه اول با این اتفاق همراه شد.

«سیدجمال هادیان طبائی‌زواره» رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات گفت؛ به ابتکار این وزارتخانه و همکاری و همراهی اپراتورهای تلفن همراه توصیه‌های کرونایی یک هنرمند نام آشنا به عنوان صدای انتظار مکالمه، در دسترس نبودن و خاموش بودن تلفن همراه قرار گرفتند.

هادیان گفت: در همه این موارد صدای آشنا و لحن ویژه آقای «رامبد جوان» مردم را به ماندن در خانه و توجه به موارد بهداشتی دعوت می کند و بر اساس گزارش‌های مختلف این ابتکار مورد توجه مردم قرار گرفته است.

وی افزود، وزارت ارتباطات در یک ماه گذشته و روزهای منتهی به نوروز تمام توان و تلاش خویش را برای کمک به ستاد مقابله با کرونا به کار گرفته و همه ظرفیت‌های زیرساختی و فنی و تبلیغی خود را به این مهم اختصاص داده است و این مسیر ادامه خواهد یافت.