۰ نفر

استارت آپ‌هایی که مایحتاج روزمره شما را آنلاین فراهم می‌کنند

۲۸ اسفند ۱۳۹۸، ۱۴:۲۱
کد خبر: 425729
استارت آپ‌هایی که مایحتاج روزمره شما را آنلاین فراهم می‌کنند

همان طور که این روزها همه ما در جریان اخبار حوزه سلامت هستیم زندگی و کسب و کار اغلب ما به دلیل شیوع ویروس و بیماری کرونا دچار نوسانات زیادی شده و برای هر اقدامی که می خواهیم در خارج از منزل انجام دهیم باید تدابیر زیادی را در نظر بگیریم و بر اساس توصیه های انجام شده بهترین گزینه ماندن در خانه است حتی برای خرید ضروری ترین لوازم زندگی.

به گزارش اقتصادآنلاین،  وحیده امینی کارشناس حوزه آی تی نوشت: خبر خوب آن که فروشگاه های اینترنتی هم در این زمینه به کمک همه هموطنان آمده اند و با در نظر گرفتن تمام شرایط بهداشتی کار ارسال تمامی آن چه را در منزل به آن ها نیاز دارید انجام می دهند فقط کافی است سفارشتان را از طریق سایت یا اپلیکیشن آن ها ثبت کنید و از تخفیف های جذاب این استارت آپ ها هم در کنار تضمین سلامتی خود استفاده کنید. با استفاده از استارت آپ های سوپر مارکتی علاوه بر جلوگیری از شیوع این ویروس و بیماری در میان همشهریان و هموطنان خود، در هزینه های شهری رفت و آمد نیز کاسته شده و در وضعیت آب و هوا نیز سلامتی بیشتری به چشم می خورد. کارشناسان پیش بینی می کنند که آینده استارت آپ های سوپر مارکتی بسیار موفق خواهد بود چرا که این شرکت ها توانسته اند تخفیف های بسیار جذابی را برای خرید اینترنتی در نظر بگیرند و از سویی دیگر تنوع کالا نیز در این فروشگاه ها بسیار بالا بوده و مشتری ترجیح می دهد با این روش و به جای مراجعه به چند فروشگاه، خرید مطلوب تری را برای خود انجام دهد. ما در ادامه به معرفی چند فروشگاه اینترنتی که نیازهای روزمره شما را حتی درباره لباس و پوشاک تامین می کنند می پردازیم.

دیجی کالا

 دیجی کالا از محبوب ترین و معروف ترین فروشگاه های اینترنتی است؛ همان طور که از نام آن پیداست در ابتدای کار خود تمرکزش روی فروش لوازم و تجهیزات دیجیتال بود اما به تازگی بخش سوپر مارکت این شرکت نیز راه اندازی شده که مستقل از این سایت عمل می کند. در این فروشگاه اینترنتی اقلام مختلفی از مواد پروتئینی گرفته تا لوازم تحریر و مواد شوینده و غیره به فروش می رسد و تخفیف های خوبی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. بخش های متنوعی در وب سایت و اپلیکیشن دیجی کالا وجود دارد که از جمله آن ها می توان به بخش هایی با عناوین پرفروش ترین ها، منتخب جدیدترین کالاها و محبوب ترین کالا ها در صفحه اول سایت اشاره کرد. دیجی کالا برای اجناس خاص هم تخفیف هایی را در نظر می گیرد و شما با تعداد زیادی عکس از کالا به خوبی می توانید با ظاهر و همه زوایای کالایی که قصد خرید آن را دارید آشنا شوید. اگر قصد جست وجوی محصول خاصی را دارید می توانید از دسته بندی پیشرفته محصولات استفاده و آن ها را به شیوه های مختلف اعم از قیمت، محبوبیت و غیره مرتب کنید تا توضیحات کاملی درباره هر کالا در اختیار شما قرار بگیرد.

www.digikala.com

روکولند

 روکولند که این روزها مخاطبان زیادی دارد برای سفارشات اختصاصی خود علاوه بر موتور از خودرو نیز استفاده می کند و علاوه بر محصولات سوپری مانند خشکبار، شوینده ها و مواد خوراکی، به ارائه میوه، صیفی جات و تنقلات نیز می پردازد. در روکولند تنها نحوه پرداخت اینترنتی صورت نمی گیرد و در صورت تمایل می توانید پرداخت در محل را انتخاب کنید. روکولند امکان مرجوع کردن کالا را نیز با شرایطی خاص فراهم کرده است و به این صورت می توان گفت که روکولند در واقع قدیمی ترین سوپر مارکت ایرانی است که تنوع بالای محصولات و دسته بندی های جذاب آن باعث شده تا مخاطبان زیاد و وفاداری داشته باشد.خودروهایی که کار سفارش را در این سامانه انجام می دهند نیز به لحاظ بهداشت و سلامتی تضمین شده هستند و رزانه بیش از 300 سفارش را ارسال می کنند. بسته بندی محصولات نیز به صورت کاملا تمیز و بهداشتی انجام می گیرد. علاوه بر محصولاتی که به صورت متداول در این سامانه به فروش می رسد محصولات رژیمی است که از قسمت های جذاب روکولند است.

www.rocoland.com

 بایکس

بایکس درواقع یک فروشگاه اینترنتی مد و لباس است به این صورت که شما برای خرید مایحتاج خود در ارتباط با لباس و کیف و کفش می‌توانید روی بایکس حساب کنید و برای خرید حضوری اقدام نکنید. بایکس در کنار پوشاک، کیف و کفش و اکسسوری و زیورآلات، لوازم آرایش و بهداشتی را هم برای فروش ارائه می دهد. این فروشگاه که سه سال در حال فعالیت در این زمینه است از سرآمدان فروش پوشاک و مد در کشور است که برای ارائه محصولات خود از لباس، ساعت، لوازم تزیینی، عینک، عطر و ادکلن گرفته تا محصولات آرایشی و بهداشتی، ارسال رایگان دارد.شما با ثبت نام و وارد کردن ایمیل خود در بایکس می‌توانید از آخرین تخفیف های این فروشگاه مطلع شوید یا اگر فروشنده هستید در این سایت عضو شوید چرا که تا به امروز 7500 فروشگاه مد  و پوشاک عضو بایکس شده اند. شما می توانید اپلیکیشن بوتیک را که مربوط به سایت بایکس است از گوگل پلی یا بازار دریافت کنید و با عضویت در آن به قسمت کمد من رفته و علایق و خریدهای خود را مدیریت کنید.

 www.botick.com

 اُ کالا

 احتمالا اغلب شما نام اکالا را شنیده اید چرا که این استارت آپ مربوط به فروشگاه‌های زنجیره ای افق کوروش است و در سال 1396 فعالیت خود را آغاز کرده است و توانسته با تکیه بر تخفیف های شگفت انگیز و ارسال رایگان کاربران زیادی را به خود جذب کند. اکالا در مقایسه با دیجی کالا سابقه فروش اینترنتی بیشتری دارد و با توجه به شعبه های گسترده خود ( هم اکنون فروش اینترنتی تهران فعال است) و با انتخاب نزدیک ترین شعبه آن به شما، قطعا کالای انتخابی شما در مقایسه با فروشگاه های اینترنتی دیگر سریع تر به دستتان خواهد رسید.بخش پشتیبانی مشتریان اکالا نیز بسیار فعال و به صورت 24 ساعته فعال است که مشتریان در صورت داشتن هر گونه سوال یا مشکلی می توانند با استفاده از شماره تلفن های فعال آن پاسخ سوالات شان را به دست بیاورند. شما با نصب اپلیکیشن اکالا می توانید سفارش های خود را سریع تر انجام دهید و با استفاده از شارژ کیف پول نیاز به استفاده از درگاه پرداخت در هر مرتبه استفاده را حذف کنید. در صورت نیاز به عودت کالا شما تا 72 ساعت برای این کار فرصت دارید.

 www.okala.com

میسلند

 میسلند بیش از 17 هزار محصول بهداشتی را در سامانه خود به فروش می رساند که شامل محصولات آرایشی، عطر و ادکلن، مراقبتی، لوازم برقی، بهداشت شخصی، سلامت، ارتوپدی و آقایان می شود. شما با ثبت نام در میسلند می توانید فرایند خرید و فروشتان را راحت تر انجام دهید و از قسمت بلاگ به مقالات تخصصی در زمینه آرایشی و بهداشتی دسترسی یابید. میسلند معتقد است که  اطلاعات دقیق محصول مد نظر خریدار را که توسط شرکت تولید کننده ارائه شده، به صورت کامل در اختیار کاربرانش قرار می دهد و علاوه بر این اطلاعات چندین مرجع متخصص تولید کننده لوازم آرایشی و بهداشتی در خصوص آن کالا یا برند خاص و نیز تجربیات به اشتراک گذاشته شده کاربران در سطح دنیا را هم برای مشتریانش فراهم می آورد تا در صورت نداشتن تجربه در خصوص آن برند یا محصول بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.پ