۰ نفر

اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل

۳۰ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۴۶
کد خبر: 411122
اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل

با اینترنت پرسرعت همراه 4G/4.5G می‌توانید در هر زمان و مکان و حتی در حرکت، در شبکه‌های اجتماعی حضور داشته باشید، آخرین اخبار را دنبال کنید و به صورت آنلاین خرید کنید.

4.5G آخرین فناوری اینترنت همراه است که همه ویژگی‌های اینترنت همراه را با سرعتی بسیار بالاتر از نسل‌های قبل در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برخی مزایای اینترنت 4.5G عبارتند از:

  • امکان انتقال سریع‌تر فایل‌های حجیم
  • تماشای برنامه‌های تلویزیونی و دریافت فایل‌های صوتی و تصویری بدون وقفه
  •  امکان انجام مکالمه در حین دانلود محتوا
  •  تبدیل گوشی همراه به یک باجه بانکی همراه با امکان انجام کلیه عملیات بانکی

با ارائه سریع‌ترین اینترنت کشور و پوشش‌دهی گسترده، اینترنت ایرانسل بهترین و مطلوب‌ترین گزینه برای دوستداران فناوری است. در هر نقطه از کشور که باشید می‌توانید از پوشش‌دهی منطقه مورد نظر خود مطمئن شوید و سپس برای دسترسی به این خدمات اقدام کنید.

    چهار گام ساده برای استفاده از اینترنت همراه ایرانسل  

  • آگاهی از نواحی تحت پوشش: کافیست به صفحه مناطق تحت پوشش اینترنت همراه سر بزنید تا به اطلاعات کامل مرتبط با پوشش دهی دسترسی یابید.
  • استفاده از سیم‌کارت ایرانسل: با استفاده از همه سیم‌کارت‌های ایرانسل می‌توانید از نسل سوم اینترنت همراه استفاده کنید. برای استفاده از خدمات 4G یا 4.5G، ضروریست از سیم‌کارت‌های نسل ۴ (USIM) استفاده کنید.
  • اطلاع از پشتیبانی دستگاه شما از اینترنت: به صفحه گوشی‌های پشتیبانی کننده اینترنت 4G ،3G و یا 4.5G مراجعه کنید تا از پشتیبانی اینترنت دستگاه خود مطلع شوید. اگر گوشی شما از نسل ۳ و یا ۴ اینترنت همراه پشتیبانی نمی‌کند می‌توانید از پیشنهادهای ویژه ما برای خرید گوشی همراه استفاده کرده و یا با هزینه‌ای کمتر، نسبت به خرید مودم اینترنت همراه 4.5 و 3G، 4G اقدام کنید.
  • تنظیمات: برای دریافت تنظیمات مربوط به فعال‌سازی اینترنت همراه می‌توانید به یکی از روش‌های زیر اقدام کنید:

    شماره‌گیری کد #۲*۴*۵۵۵*

    وارد کردن تنظیمات جدول زیر به صورت دستی در گوشی‌ تلفن همراه

اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل

* اگر سیستم‌عامل تلفن همراه شما اندروید است، برای اتصال به اینترنت 4.5G لازم است گزینه Cat6 یا Carrier Aggregation را در بخش تنظیمات گوشی خود فعال کنید. ضمنا گوشی‌های دارای سیستم‌عامل iOS به‌طور خودکار به اینترنت 4.5G متصل می‌شوند و نیاز به تنظیمات خاصی ندارند.

* در گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید، علامت 4.5G یا +4G نشان‌دهنده اتصال شما به شبکه 4.5G است. همچنین در گوشی‌های دارای سیستم‌عامل iOS نیز، افزایش سرعت دسترسی شما به شبکه اینترنت، نشان‌دهنده اتصال شما به شبکه 4.5G خواهد بود.

اگر به دنبال خرید اینترنت پرسرعت هستید کافیست سراغ مجموعه متنوع بسته‌های اینترنت همراه ایرانسل بروید. شما می‌توانید با توجه به زمان و میزان استفاده خود از اینترنت همراه، بسته مناسب را از میان گزینه‌های مختلف با دوره‌های اعتبار گوناگون انتخاب کنید و هزینه‌های خود را تا حد چشمگیری کاهش دهید. در صورت عدم تمایل به تهیه بسته اینترنت همراه، می‌توانید از اینترنت با تعرفه آزاد استفاده کنید. هزینه‌ استفاده از اینترنت همراه بر اساس تعرفه‌های مصوب سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی به صورت زیر محاسبه می‌شود:
 
اینترنت پرسرعت همراه ایرانسل