۰ نفر

ترفند برای دانلود از اینستاگرام

۲ دی ۱۳۹۸، ۱۶:۰۴
کد خبر: 404124
ترفند برای دانلود از اینستاگرام

اینستاگرام در جهان حالا ماهی بیشتر از یک میلیارد کاربر فعال دارد و به همین‌خاطر یکی از شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار در جهان به‌حساب می‌آید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از همشهری؛ به‌طور مستقیم دانلود فیلم از اینستاگرام و دانلود عکس از اینستاگرام ممکن نیست اما خیلی‌ها دوست دارند فیلم‌ها و عکس‌ها را از صفحه‌های عمومی، ازجمله صفحات سرگرمی دانلود کنند تا به‌صورت آفلاین دسترسی به آنها ممکن باشد. علاوه بر این خیلی‌ها می‌خواهند مثلا در پیام‌رسان‌ها، فیلم و عکس‌ها را برای دوستان‌شان ارسال کنند. روش‌هایی وجود دارد که با آنها می‌توانید عکس، فیلم و استوری‌های اینستاگرام را دانلود کنید. البته این روش‌ها مختص اکانت‌های عمومی هستند. مشخص است کاربری که اکانت خود را خصوصی کرده، به هر دلیلی نمی‌خواسته دیگر افراد، موارد آپلود شده از طرف او را دانلود کنند. اما اکانت‌های عمومی همانطور که از نامش پیداست، عمومی هستند و هر کاربری می‌تواند به آنها دسترسی داشته باشد.

دانلود فیلم و عکس روی کامپیوتر

یکی از بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای دانلود عکس و فیلم از اینستاگرام، استفاده از سایت DownloadGram است. چه در محیط کامپیوتر و چه روی مو‌بایل می‌توان از این سایت استفاده کرد و عکس‌ها و فیلم‌های پیج‌های عمومی را ذخیره کرد.

روی کامپیوتر ابتدا وارد سایت اینستاگرام شوید. بعد از پیداکردن تصویر یا ویدئوی موردنظر، بر آیکون سه‌نقطه قرار گرفته در گوشه راست پایین پست کلیک کنید و در نهایت گزینه Copy Link را انتخاب کنید. به سایت DownloadGram مراجعه کنید.

آدرس کپی‌شده را در بخش نوار آدرس که در قسمت مرکزی سایت قرار دارد، وارد کنید. بر دکمه Download کلیک کنید و در نهایت بر دکمه Download Image یا Download Video کلیک کنید.

دانلود روی موبایل و تبلت 

در گوشی و تبلت اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و عکس یا ویدئوی موردنظر خود را پیدا کنید.

ابتدا بر آیکون سه نقطه ضربه بزنید و گزینه Copy Link را انتخاب کنید.

مراحل ۳ تا ۵ مربوط به کامپیوترهای دسکتاپ که در بخش اول به آنها اشاره شد را انجام دهید.

دانلود استوری

یکی دیگر از مواردی که در زمینه دانلود از اینستاگرام طرفداران زیادی دارد، دانلود استوری‌های عمومی است. برای این کار کافی است به سایت storiesig مراجعه و در بخش username، نام کاربری موردنظرتان را تایپ کنید و با این کار تمام استوری‌های کاربر مذکور-عکس‌ها و ویدئوها- به نمایش درمی‌آید. در پایین هرکدام از آنها هم دکمه Download قرار دارد که با کلیک یا ضربه بر آن می‌توانید استوری‌های موردنظر خود را دانلود کنید.

دانلود اطلاعات خودتان

 در اینستاگرام امکان آن را دارید که تمام اطلاعات خودتان را دانلود کنید. با این کار، اینستاگرام یک نسخه کپی از اطلاعات پروفایل شما، عکس‌ها و ویدئوهای آپلودشده، استوری‌هایی که آرشیو کرده‌اید، کپشن‌های مربوط به پست‌ها و استوری‌ها، نام کاربری فالوئرهایتان و افرادی که فالو کرده‌اید، پیام‌های دایرکت، کامنت‌ها و تنظیمات  را به ایمیل شما می‌فرستد. طبق گفته اینستاگرام، گردآوری و ارسال این اطلاعات معمولا تا ۴۸ ساعت طول می‌کشد. برای این کار، در نسخه وب ابتدا به تنظیمات پروفایل خود مراجعه کنید. بعد از کلیک بر گزینه Privacy and Security، در پایین صفحه در بخش Data ownload بر گزینه Request Download کلیک کنید. بعد از این کار باید ایمیل و سپس رمز عبور اکانت خود را وارد کنید تا این داده‌ها به ایمیل شما ارسال شود. برای اپلیکیشن‌های اینستاگرام هم چنین کاری را انجام دهید، با این فرق که برای مراجعه به بخش Data Download نیازی به کلیک بر گزینه Privacy and Security ندارید و در همان بخش اصلی صفحه تنظیمات می‌توانید این گزینه را در قسمت Privacy and Security مشاهده کنید.

با این کار می‌توانید یک آرشیو از تمامی اطلاعات‌تان داشته باشید. این کار به‌ویژه زمانی که به هر دلیلی کنترل اکانت خود را از دست دهید بسیار مفید است چون می‌توانید درصورت پیش‌آمدن مشکلی از محتوای خودتان بار دیگر استفاده کنید.

سایتی ایده‌آل

بهترین و ساده‌ترین راه‌ها برای دانلود از اینستاگرام، استفاده از سایت DownloadGram است. چه در محیط کامپیوتر و چه روی مو‌بایل می‌توان از این سایت استفاده کرد و عکس‌ها و فیلم‌های پیج‌های عمومی را ذخیره کرد