۰ نفر

با امضای استیو جابز؛

فلاپی دیسکی که ۸۴هزار دلار فروخته شد

۱۹ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۵۳
کد خبر: 400782
فلاپی دیسکی که ۸۴هزار دلار فروخته شد

یک فلاپی دیسک متعلق به سال ۱۹۸۸ با امضای استیو جابز در حراجی به قیمت ۸۴ هزار دلار فروخته شد. در این فلاپی دیسک ابزارهای سیستم مکینتاش نسخه ۶ وجود دارد.

به گزارش دیلی میل، به نظر می رسد امضای استیو جابز حتی از ملاقات با او نیز گرانبهاتر است. یک فلاپی دیسک متعلق به سال ۱۹۸۸ میلادی با امضای موسس اپل به قیمت ۸۴ هزار دلار در حراجی فروخته شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، این دیسک حاوی ابزارهای نرم افزاری سیستم مکینتاش (Macintosh System Tools Version ۶.۰ ) است و در اصل قیمت آن ۷۵۰۰ دلار تخمین زده می شد.

3nTxEJXGM5Oq

حراج فلاپی دیسک مذکور با قیمت هزار دلار آغاز شد. در توضیح آن در وب سایت آمده است: فلاپی دیسک ابزارهای سیستم مکینتاش نسخه ۶ که پشت آن را «استیو جابز» امضا کرده است. این دیسک در وضعیت مناسبی قرار دارد و اندکی جوهر روی آن دیده می شود.

این در حالی است که استیو جابز علاقه ای به امضا کردن یادگاری نداشت و بیشتر اوقات درخواست کلکسیونرها برای امضا را رد می کرد.

البته ۴ روز قبل یک محصول دیگر اپل نیز به حراج گذاشته شد. این محصول یک رایانه اپل مکینتاش اصلی ( یکی از دو نسخه باقی مانده) بود که به قیمت ۱۵۰هزار و ۷۵ دلار فروخته شد.

HF98ut93CoDT