۰ نفر

بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران

۲۹ مرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۲۹
کد خبر: 374910
بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت مالی و بودجه کاربران

اپلیکیشن‌های موبایلی مختلفی در پلت‌فرم فروشگاه گوگل پلی‌استور وجود دارد که به کاربران امکان مدیریت بر میزان دخل و خرج آنها را می‌دهد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، شاید شما نیز جز آن دسته از افراد و کاربرانی باشید که تصمیم گرفته است بر میزان دخل و خرج خود مدیریت و کنترل بیشتری داشته باشد. بنابراین لازم است به عقیده بسیاری از کارشناسان فعال در حوزه فناوری، از اپلیکیشن‌های موبایلی مخصوص مدیریت مالی و بودجه کاربران که در فروشگاههای آنلاین و اینترنتی همچون گوگل پلی‌استور وجود دارند، استفاده کنند تا بتوانند بر روی میزان درآمد و مخارج خود نظارت بیشتری داشته باشند.

گزارشی که در وب سایت android authority آمده است، بهترین اپلیکیشن‌های اندرویدی برای مدیریت بودجه را به کاربران و علاقمندان پیشنهاد می‌دهد که در زیر به آنها اشاره شده است:

1. اندرو مانی (AndroMoney)

این اپلیکیشن اندرویدی یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برنامه‌های موبایلی به منظور مدیریت و ردیابی میزان دخل و خرج کاربران در فضای محازی به شمار می‌رود که علاوه بر سیستم عامل آی‌او اس، در نسخه وب نیز به کاربران اجازه می‌دهد از خدمات آن بهره‌مند شوند.

از جمله مهم‌ترین قابلیت‌های اپلیکیشن مذکور می‌توان به استفاده هم‌زمان از چند اکانت، پشتیبانی از عملکردهای مختلف در اکانت‌های مختلف، عملیات مالی، پشتیبانی از بسیاری از ارزهای مختلف در جهان و تبدیل داده های مربوطه به فایل های مایکروسافت آفیس اکسل اشاره کرد.

Nu0H9FFxdK78

2. ماشین حساب مالی (Financial Calculators)

این اپلیکیشن نیز به کاربران امکان آگاهی از میزان درآمد و مخارج و پرداخت‌های نقدی و آنلاین را در کنار بسیاری دیگر از قابلیت‌های مختلف می‌دهد.

mkMD11lEzU0C

3. گودباجت (Goodbudget)

اپلیکیشن گودباجت یکی دیگر از برنامه‌های موبایلی است که در نسخه سیستم‌عامل‌های مختلف آی‌اواس، وب و اندروید قابل استفاده است و کاربران در دستگاههای گوناگونی که از سیستم ‌عامل‌های مختلف بهره می برند، می توانند اطلاعات و داده‌های خود را تبدیل و مبادله کنند.

8IYCkou7hYZT

4. گوگل شیتس (Google Sheets)

اپلیکیشن گوگل شیتس یکی از برنامه‌های موبایلی است که به کاربران اجازه می‌دهد تمامی اطلاعات و داده‌های مختلف مرتبط با مسائل مالی و بودجه خود را کنترل و مدیریت کنند.

erN6er9SmZRD

5. مینت (Mint)

اپلیکیشن مینت که جایگزین برنامه Mint Bills شده است، تمامی پرداخت‌های مالی اعم از نقدی و آنلاین کاربران را ردگیری و مدیریت می‌کند و در صورت بالا رفتن مخارج کاربران، به آنها هشدار می‌دهد تا از میزان عادی و تعیین شده برای هر ماه، تجاوز نکنند.

oGc18ybpo7W6

6. مانیفای (Monefy)

مانفیفای یکی از ساده ترین اپلیکیشن های مدیریت مالی و بودجه برای کاربران گوشی های هوشمند به شمار می رود که رابط کاربری بسیار ساده و راحتی دارد و به کاربران اجازه می‌دهد تا با قابلیت‌های مختلفی همچون پشتیبانی از ارزهای گوناگون در جهان، ماشین حساب پیش‌فرض، محافظت از گذرواژه و برخی دیگر از ویژگی‌ها بتوانند به مدیریت دخل و خرج خود بپردازند.

zkLAOu0dQzBV

7. مانی منیجر (Money Manager)

مانی منیجر نیز یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مدیریت بودجه است که می‌تواند مورد استفاده کاربران موبایل قرار بگیرد و به آنها اجازه دهد تا آمار و ارقام مرتبط با ارزیابی‌های مالی و اقتصادی در هر روز ، ماه و سال را یادداشت و پیگیری کنند و با کنترل هرچه بیشتر و منظم‌تر آن به برنامه‌ریزی‌های بلندمدت برای پس انداز و سپرده‌گذاری بپردازند.

fQwA1zWbq5M8

8. مای باجت بوک (My Budget Book)

با استفاده از این اپلیکیشن، کاربران قادر خواهند بود تمامی مخارج خود در زمینه‌های مختلف همچون پوشاک، سرگرمی، خوراکی و غذا را کنترل و مدیریت کنند تا بتوانند از قابلیت‌های پیشرفته‌تری همچون مبادلات ارزی، تجاری و همچنین اتصال خودکار به پرداخت‌های بانکی بهره‌مند شوند.

8NbH6UA8RSJl

9. مای‌فایننس (My Finances)

اپلیکیشن مای‌فایننس نیز همچون بسیاری دیگر از برنامه‌های موبایلی مشابه، امکان مدیریت مالی و اقتصادی همچون تنظیم بودجه و کنترل بر میزان دخل و خرج آنها را به کاربران موبایل می‌دهد.  

7TxjHp14WchF