۰ نفر

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی تاکید کرد:

کسب وکارهای آنلاین در چرخه تکرار افتاده‌اند

۱۷ مرداد ۱۳۹۸، ۱۰:۵۵
کد خبر: 372181
کسب وکارهای آنلاین در چرخه تکرار افتاده‌اند

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی با اشاره به اینکه کپی‌برداری از ایده‌های خارجی در کسب و کارهای آنلاین در کشور انجام می‌شود، تاکید کرد: افراد در راه اندازی کسب و کارهای آنلاین در کشور باید خلاقیت را به ایده‌های تکراری اضافه کنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا،رضا الفت نسب روز پنجشنبه در گفت‌وگو یی افزود: متاسفانه در کشور ما بحث کپی برداری از ایده های خارجی زیاد در حال انجام است.

وی اظهار داشت: اکنون متاسفانه در اتحادیه کسب و کارهای مجازی برای راه‌اندازی تاکسی آن‌لاین نزدیک به ۱۰۰ مجوز صادر کرده‌ایم، افراد به اتحادیه درخواست می‌دهند و ما نیز به عنوان تشکل نمی‌توانیم از ارایه مجوز خودداری کنیم و مانع فعالیت مشابه افراد شویم.

الفت نسب افزود: در دادن مجوز برای کسب و کارهای آن‌لاین مشابه به افراد، آنها را راهنمایی می‌کنیم که بازار این کسب و کارها  اشباع شده و در راه اندازی این نوع کسب و کار باید کمی خلاقیت به خرج دهند تا بتوانند برداشت بهتری داشته باشند.

سخنگوی اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی  اظهار داشت: متاسفانه اکنون در کشور همه به دنبال کپی برداری هستند و ما نیز به عنوان اتحادیه صرفا می‌توانیم به مردم اعلام کنیم که حتما خلاقیت به ایده‌های تکراری اضافه کنند و ترجیحا کار کپی انجام ندهند، ما بیش از ۵۰ هزار سایت داریم که نماد اعتماد الکترونیک دارند اما بازار آنها به شدت بازار ضرر دهی است بخاطر اینکه صرفا کپی برخی از کسب و کارهای آن‌لاین موفق هستند.

الفت نسب گفت: ایده‌های بسیار زیادی در کشور وجود دارد که نیاز محور و مساله محور هستند که می‌توانند به آنها مراجعه کنند و ایده‌های بسیار زیادی را جهت راه‌اندازی کسب و کار آن‌لاین به دست آورند.