۰ نفر

رجیستری گوشی مسافری فردا متوقف نمی‌شود

۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۸:۱۷
کد خبر: 354771
رجیستری گوشی مسافری فردا متوقف نمی‌شود

در حالی که قرار بود رجیستری گوشی مسافری به شکل فعلی از اول خردادماه لغو می‌شود، عضو هئیت رئیسه اتاق اصناف ایران از امکان ثبت و رجیستری گوشی تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی و طبق روال گذشته با هماهنگی وزارت کشور خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، ابراهیم درستی رئیس اتحادیه فروشندگان دستگاه های صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی اظهار داشت: «در جلسه ای که روز دوشنبه ۳۰ اردیبهشت ۹۸ به ریاست رحمانی فضلی وزیر کشور و با حضور قبادی معاون بازرگانی داخلی وزارت صمت تشکیل شد پس از تبادل نظر و رفع ابهامات موجود، مقرر شد سایت ثبت گوشی مسافری همچون گذشته فعال و امکان ثبت و رجیستری تلفن همراه مسافری تا اطلاع ثانوی کما فی السابق (۹۷/۱۲/۷) فراهم شد».

بنا به اعلام نماینده وزیر صمت و عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف ایران و تهران، مسافران همچون گذشته می توانند با کد ملی خود نسبت به ثبت یک گوشی تلفن همراه اقدام کنند.

درستی با تقدیر ویژه از وزیر کشور و معاون بازرگانی داخل وزارت صمت ادامه داد: «با همکاری و نگاه مثبت این عزیزان توانستیم این موضوع را مرتفع سازیم و از هرگونه التهاب احتمالی در بازار جلوگیری به عمل آوریم.»

پیش از این آخرین مهلت ثبت و رجیستری گوشی مسافری ۳۱ اردیبهشت ۹۸ اعلام شده بود. حمید رضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز تاکید کرده بود: این زمان، آخرین مهلت برای راه‌اندازی اتصال سامانه گمرک به نیروی انتظامی است و با توجه به اطلاع رسانی‌های انجام شده به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.