۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می‌دهد؛

محصول جالب و جدید مایکروسافت معرفی شد

۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۱
کد خبر: 348354
محصول جالب و جدید مایکروسافت معرفی شد

جدیدترین محصول مایکروسافت با نام Microsoft Surface Hub 2S که مناسب ادارات و تشکیلات سازمانی طراحی شده است، معرفی شد که قیمت‌گذاری آن از 9هزار دلار آغاز می‌شود.

به گزارش خبرنگار اقتصادآنلاین، مایکروسافت در هفته جاری بامعرفی  Microsoft Surface Hub 2S، محصول جدیدی از خانواده دستگاه‌های خود را معرفی کرد. این محصول جدید از گروه سخت‌‌افزار مایکروسافت، بسیار بزرگ است که برای جابجایی نیاز به چرخ دارد. Microsoft Surface Hub 2S بیشتر برای استفاده در تشکیلات سازمانی و ادارات طراحی شده است.

از لحاظ مشخصات و ویژگی‌ها، Surface Hub 2S دارای صفحه نمایشی 50 اینچی با رزولوشن 2840x2560 است. این محصول جدید باریک‌تر و سبک‌تر (به ترتیب 60 و 40درصد) است. داخل آن از نسل هشتم اینتل core i5 استفاده شده، دارای رم 8گیگابایتی، 128گیگابایت فضای داخلی و تراشه گرافیکی UHD 620 است. قیمت‌گذاری این محصول جدید مایکروسافت از 9هزار دلار آغاز می‌شود.

قابل ذکر است که عمده‌ترین تحول Hub 2S، قابلیت حمل آن است. مایکروسافت با مشارکت با شرکت steelcase، پایه‌های چرخ‌داری برای این صفحه لمسی در نظر گرفته که باعث سهولت در جابجایی آن شده است.

اگرچه این دستگاه، ویندوز 10 را اجرا می‌کند، نسخه‌ای سفارشی از ویندوز 10 به نام Windows 10 Team برای آن طراحی شده است.

سه ویژگی مثبت خانواده Hub، همکاری، پلتفرم مناسب جلسات بودن و یک تخته دیجیتالی است.