۰ نفر

چگونه اعلان‌های گوشی خود را مدیریت کنید؟

۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۸:۰۳
کد خبر: 345459
چگونه اعلان‌های گوشی خود را مدیریت کنید؟

این روزها با گوشی‌های هوشمند و اپلیکیشن‌های مختلفی که روی آن نصب است هر لحظه نوتیفیکیشن یا اعلاناتی را از این اپ‌ها دریافت می‌کنید که به شما می‌گویند پیامی دریافت کرده‌اید یا یک خبر جدید در دنیای مجازی منتشر شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایران، گاهی آنقدر تعداد اعلان‌های اپلیکیشن‌های روی گوشی شما افزایش پیدا می‌کند که از مدیریت کردن آنها باز می‌مانید و در بسیاری از مواقع فراموش می‌کنید که چه پیامی را به چه کسی جواب داده‌اید یا خیر.

اگر جزو کسانی هستید که حجم اعلانات اپلیکیشن‌های گوشیتان بالاست پس به یک برنامه جدی برای مدیریت این اعلان‌ها نیاز دارید. یکی از بهترین برنامه‌ها در این زمینه اپلیکیشن Daywise است.

این برنامه می‌تواند نظم بخصوصی به اعلانات گوشی شما بدهد. اگر بخواهیم به زبان ساده کار این برنامه را توضیح دهیم باید بگوییم که با هر بار دریافت اعلان یا نوتیفیکیشن از یک اپلیکیشن باید قفل گوشی خود را باز کرده و در صورت نیاز رمز را نیز تایپ کنید. ممکن است پس از گذشت چند دقیقه دوباره نوتیفیکیشن دیگری دریافت کنید و مجبور شوید این مراحل را مجدداً طی کنید. اما اپلیکیشن Daywise با قابلیت‌های خود، براحتی این موضوع آزار دهنده را ساده کرده است.

این اپ دارای قابلیتی است که نوتیفیکیشن‌های گوشی را مدیریت می‌کند و نیاز کاربر به هر بار باز کردن قفل گوشی برای مشاهده پیام‌ها را برطرف می‌سازد. این اپ دارای صندوق دریافت نوتیفیکیشن‌هاست و تمام آنها را در این صندوق نگهداری و حفاظت می‌کند. سپس در زمان‌های مشخصی، کاربر را فراخوانده و اعلان‌های دریافت شده تا آن لحظه را برای او به نمایش درمی‌آورد.

این کار از سرزدن مدام به‌گوشی نیز جلوگیری می‌کند. اما تصور نکنید که به این روش مشاهده اعلان‌های گوشی شما، در یک فضای مشترک محبوس می‌شود و قادر به تفکیک آنها نیستید. بلکه شما می‌توانید نوتیفیکیشن‌های آمده از سوی بعضی مخاطبان مورد نظر خود را تفکیک کنید.

همچنین امکان جداسازی بعضی از اعلان‌ها و برنامه‌ها نیز وجود دارد و می‌توانید بعضی از اپلیکیشن‌های مورد نظر خود را در دسته‌بندی جدایی قرار دهید. این برنامه به‌صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است.