۰ نفر

اتحادیه تلفن همراه به دنبال حل مشکل رجیستری است

۱۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۶:۰۰
کد خبر: 339622
اتحادیه تلفن همراه به دنبال حل مشکل رجیستری است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم صوتی، تصویری، تلفن همراه و لوازم جانبی تهران تاکید کرد: در هماهنگی با مسئولان متولی در بخش های مختلف دولتی و سایر نهادها به دنبال حل مشکل رجیستری گوشی های وارداتی هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، ابراهیم درستی در واکنش به موضوع اعتراض عده ای از فروشندگان گوشی تلفن همراه در حوالی بازار موبایل چارسو گفت: در جلسه 2 روز پیش با حضور متولیان امر مصوب شد امکان ورود تلفن های همراه تا هفتم اسفند به صورت مسافری با ارائه کارت ملی، البته پس از پرداخت حق و حقوق دولت مهیا و رجیستری انجام شود.
وی تاکید کرد: گمرک تا یک ساعت پیش (زمان انجام مصاحبه و تهیه خبر) این مهم را هنوز اجرا نکرده و مذاکره داشته ایم تا حتی درصورت امکان، همین امروز مشکل حل شود.
درستی با بیان اینکه هدف ما تحقق آرامش در بازار است گفت: واحدهای صنفی را نیز به خویشتنداری دعوت کرده ایم تا از این شرایط سخت نیز عبور کنیم.
وی سهم و نیاز بازار برای واردات گوشی را در شرایط کنونی بین 700 تا 800 هزار گوشی عنوان کرد و گفت: همه باید در این شرایط که در تحریم آمریکا قرار داریم دست به دست هم دهیم تا این مرحله را سپری کنیم.
تعدادی از فروشندگان گوشی تلفن همراه امروز در حوالی بازارهای موبایل چارسو و علاءالدین اعتراض خود را درباره آنچه مشکل رجیستری گوشی خواندند اعلام کردند که با حضور مسئولان متولی اتحادیه و تشریح اقدامات در حال انجام برای حل مشکلات این بخش، به محل کسب خود بازگشتند.