۰ نفر

چرا صاحبان کسب‌وکار جلب رضایت مشتریان خود را از پیتام می‌خواهند؟

۱۱ اسفند ۱۳۹۷، ۱۱:۲۷
کد خبر: 339079
چرا صاحبان کسب‌وکار جلب رضایت مشتریان خود را از پیتام می‌خواهند؟

پیتام را بیشتر کسب‌وکارها در حوزه‌های مختلف تولیدی، خدماتی و... می‌شناسند. استارتاپی دانش‌بنیان که با خدمات حرفه‌ای و شایسته خود در حوزه ارتباط با مشتریان، سهم بزرگی در افزایش میزان رضایت مشتریان از کسب‌وکارها داشته است.

می‌توان گفت که پیتام به عنوان نخستین استارت‌آپ برون‌سپاری فرآیندهای کسب‌و‌کار (BPO) در ایران به خوبی دغدغه سازمان‌ها و استارت‌آپ‌ها، برای برقراری ارتباط موثر با مشتریان را رفع کرده است.

با توجه به این موضوع در مطلب امروز، خدمات این استارت‌آپ دانش‌بنیان را معرفی می‌کنیم.

خدمات پیتام

می‌توان گفت که هر آن چه که در حوزه خدمات مشتریان مورد نیاز سازمان‌ها باشد، در این استارت‌آپ قابل ارائه است که به چند طریق قابل طبقه‌بندی هستند.

*طبقه‌بندی بر اساس خدمت: شامل پشتیبانی فنی، مدیریت سفارش‌ها، پیگیری و پاسخگویی به سوالات مشتریان، پیگیری و ثبت درخواست‌های رزرو، خدمات پس از فروش و گارانتی، جذب مخاطب هدف، فعال سازی مشتریان خاموش، رضایت سنجی مشتریان، احراز هویت، برنامه‌های وفادار سازی مشتری، و سایر خدمات در حوزه خدمات مشتریان می‌شود.

*طبقه‌بندی بر اساس رسانه‌ها و ابزارها: رسانه‌های کلامی (تماس ورودی و خروجی) و رسانه‌های غیرکلامی (پیامک، ایمیل، چت آنلاین و ...) را شامل می‌شود.

*طبقه‌بندی بر اساس نیاز مشتری: در حال حاضر خدمات پشتیبانی مشتریان، معرفی محصول و مشاوره فروش و همچنین خدمات ورود و تحلیل اطلاعات توسط پیتام ارائه می‌شود.

به صورت کلی در پیتام تمام محصولات و خدمات ما با توجه به نیاز مشتری طراحی می‌شود و با توجه به شرایط هر سازمان، شخصی‌سازی می‌شود. استفاده از خدمات پیتام موجب می‌شود که سازمان‌ها بتوانند ترجمه صدای مشتری خود را بشنوند و محصولات خود را اساس این گزارش‌ها طراحی یا اصلاح کنند.

چرا پیتام مورد اعتماد صاحبان کسب‌وکار است؟

•    سازمان‌ها با برون‌سپاری خدمات مرکز تماس خود به پیتام، انرژی و هزینه خود را در بخش‌های دیگری سرمایه‌گذاری کنند.

•    درصد رضایت مشتریان و توصیه‌پذیری کسب وکارها را افزایش دهند.

•    میزان در دسترس بودن کسب‌و‌کارها را افزایش دهند.

•    سیستمی نظامند برای مدیریت بر خدمات مشتریان ارائه دهند.

  در مورد کیفیت خدمات پیتام هم باید بگوییم که این شرکت با راه‌اندازی آکادمی ویژه مهارت‌آموزی پرسنل خدمات مشتریان به توسعه مهارت‌های این حرفه به عنوان یک تخصص پرداخته و تمام نیروهای پیتام از دانش‌آموخته‌های موفق این آکادمی هستند. هدف پیتام از راه‌اندازی این آکادمی، ارائه خدمات شایسته در حوزه پشتیبانی از مشتری است تا فضایی ایجاد کند که مشتری در تمام مسیر ارتباط با مرکز تماس حال خوش را تجربه کند.

به این ترتیب پیتام معتبرترین ارائه‌دهنده خدمات ارتباط با مشتریان است که خدماتی باکیفیت و تخصصی به کسب‌وکارها ارائه می‌دهد. اگر شما هم به وفادارسازی مشتریان خود فکر می‌کنید از پیتام کمک بگیرید.

راه های ارتباطی:

021-91006033