۰ نفر

سریع‌ترین شارژر بی‌سیم بازار توسط هوآوی عرضه شد

۲۲ اسفند ۱۳۹۷، ۱۸:۲۹
کد خبر: 336560
سریع‌ترین شارژر بی‌سیم بازار توسط هوآوی عرضه شد

صنعت گوشی هوشمند هم‌اکنون در یک دوره گذار به سر می‌برد و برندها و شرکت‌های مختلف در تب‌وتاب هستند تا گوشی‌هایی با نوآوری های بدیع عرضه کنند که به نوعی بهره وری بیشتر با عادت های بهتر در استفاده در گوشی های هوشمند برای کاربران ایجاد نماید. مثلاً گویا به همان سرعتی که به هدفون‌های بی‌سیم عادت کردیم، شارژرهای بی‌سیم هم جای شارژرهای کابلی کنونی را خواهند گرفت.

به گزارش اقتصادآنلاین، هوآوی هم به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در بازار گوشی های هوشمند هم از این قاعده مستثنی نبوده و طی سال گذشته نوآوری های زیادی را به کاربران عرضه کرده است. هم اکنون هوآوی یک شارژر بی‌سیم ۱۵ وات را به بازار معرفی کرده که با ارائه شارژ سریع ۱۵ واتی، فاصله بین شارژرهای بی‌سیم معمولی و شارژرهای کابلی پرسرعت را پر کند. در ادامه با این شارژر بی سیم پرسرعت بیشتر آشنا می شویم.

بهتر است اول مشخصات فنی این شارژر را بررسی کنیم. شارژر بی‌سیم ۱۵ وات هوآوی شکلی شبیه به یک دیسک کوچک دارد که قطر آن ۵۴ میلی‌متر است و ضخامتش به ۱۴ میلی‌متر می‌رسد. در قسمت زیر این شارژر حلقه‌ای پلاستیکی قرار گرفته که جلوی لیز خوردن شارژر در سطوح کم‌اصطکاک را می‌گیرد. در قسمت بالای این شارژر هم از یک لایه نرم سلیکونی استفاده شده که اصطکاک مناسبی دارد و می‌تواند گوشی را ثابت نگه دارد.

هوآوی مدعی است این شارژر بی‌سیم با توان خروجی ۱۵ واتی، سریع‌ترین شارژر بی‌سیم در صنعت موبایل است. استفاده از این شارژر بسیار آسان است؛ شارژر بی‌سیم را به برق وصل می‌کنید و بعد از آن کافی است گوشی‌های هوشمند سازگار با این فناوری را روی آن بگذارید تا شارژ شوند.

زیبایی بصری یکی از نخستین چیزهایی است که درباره شارژر بی‌سیم هوآوی به چشم می‌آید. شارژر بی‌سیم هوآوی یکی از جمع‌وجورترین شارژرهای بی‌سیم در صنعت گوشی‌سازی است و وقتی گوشی Huawei Mate 20 Pro روی آن قرار می‌گیرد، خود شارژر به سختی دیده می‌شود. گذشته از این، به لطف سطح سیلیکونی این شارژر ظاهری بسیار باکیفیت دارد. البته همه کارکرد لایه سیلیکونی شارژر کمک به زیبایی این وسیله نیست؛ این لایه نرم از خراشیدگی پشت گوشی جلوگیری می‌کند و این امکان را ایجاد می‌کند که سطح شارژر به‌سادگی تمیز شود. از آن‌جا که سطح شارژر با کوچک‌ترین تماسی می‌تواند دچار لکه و کثیفی شود، امکان تمیزکاری سریع با یک دستمال نمناک می‌تواند در بلندمدت قابلیتی مفید به حساب بیاید.

هوآوی امکانات و قابلیت‌های بسیار متنوعی برای این شارژر در نظر گرفته است که از جمله آنها می توان به انواع استانداردهای ایمنی، قابلیت تشخیص اشیاء خارجی، استاندارد Qi و سازگاری با گوشی‌های متنوع (۱۰ وات، ۷.۵ وات و ۵ وات) و رابط USB-C اشاره کرد. علاوه بر این، اگر گوشی هوشمندتان پوشش محافظ داشته باشد، لازم نیست نگران باشید. طبق گفته هوآوی، اگر پوشش محافظ گوشی شما غیر فلزی و نازک‌تر از ۵ میلی‌متر باشد، این شارژر می‌تواند به‌خوبی کارش را انجام بدهد.

این شارژر بی‌سیم در کنار گوشی Huawei Mate 20 Pro بهترین عملکرد را دارد. مهم‌ترین دلیلش هم این است که همراه با این گوشی پرچم‌دار، آداپتوری ۴۰ واتی ارا‌ئه می‌شود که بیشترین سازگاری را با این شارژر بی‌سیم دارد. علاوه بر این، شارژر بی‌سیم ۱۵ وات هوآوی از فناوری اختصاصی شارژ سریع هوآوی بهره می‌برد.

WhatsApp Image 2019-02-17 at 06.51.02